Den här sidan är gjord för nyare webbläsare. För bäst upplevelse, uppgradera din webbläsare till senaste version.

Angående vouchers för förhandsbetalda bokningar

Publicerad: 11 mars 2020. Uppdaterad: 1 oktober 2021.

Sedan våra samhällen nu har öppnat upp är det från och med den 1 oktober 2021 inte längre möjligt att få en voucher om du har gjort en förbetald bokning. Om du undrar vilka regler som gäller för din bokning så kan du se det på din bokningsbekräftelse. 

Om du har bokat rum via en annan aktör, som Hotels.com, Expedia eller Booking.com gäller deras avbokningsregler.

Har du frågor kring din bokning kan du även kontakta Kundservice på telefon 0771 666 700.

Här kan du läsa mer om de vanliga reglerna för avbokning. 

 


Vi tar smittskyddet på högsta allvar och gör vårt yttersta för att du ska vara trygg när du bor hos oss eller besöker våra hotell. Vill du läsa om hur vi arbetar för att förhindra smittspridning och för att din övernattning eller konferens ska bli säker, klicka på knappen och läs om SAFE STAY.

Läs om SAFE STAY här!


 

Denna sida uppdateras när det kommer ny information om regler eller riktlinjer från relevanta hälsomyndigheter.

Signa upp för nyhetsbrev - få upp till 25% rabatt!

Anmäl dig till våra nyhetsbrev och få ett välkomsterbjudande på upp till 25% rabatt

Nej tack!

Försök igen

Signa upp för nyhetsbrev - få upp till 25% rabatt!
Tack för att du anmälde dig!

Snart får du ett mejl med bra erbjudanden.

2.564.411.001 21
Bokningskod

Har du en bokningskod? Lägg till den här för att se tillgänglighet. Vill du boka med företagsavtal, bonuspoäng eller se medlemspriser: Logga in

Spara

Bokningskod måste anges

Valt rum

rum Ta bort rum

Lägg till rum
Bokningskoden är tillagd

Din bokningskod har lagts till.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.