MenyStäng
Information

Keep calm – we're running as fast as we can

Vi har just nu tekniska problem, och kommer att ta hand om alla våra gäster på bästa möjliga sätt. Har du frågor? Håll utkik här för kontinuerliga uppdateringar.

NCH logo

Våra IT-system drabbades av ett datavirus natten mot torsdag den 2 december. Viruset drabbar framför allt våra system för bokning, incheckning, utcheckning och betalningslösningar. Vi har dock alternativa manuella system så att du som gäst och medlem ändå blir omhändertagen, men du får räkna med lite mer väntetid än normalt. Vi jobbar hårt för att lösa problemet och kommer under tiden hålla dig uppdaterad om förändringar kontinuerligt. Vi tackar för ditt tålamod!

Är det möjligt att logga in på mitt medlemskonto?

Nej, men vi jobbar fortfarande på att få igång medlemssidorna igen.

Hur kan jag boka ett rum?

Det går nu att boka rum via vår hemsida och i appen igen, men endast i utloggat läge. Tänk på att hemsidan fortfarande kan vara lite långsam. Tack för din förståelse.

Kommer jag att få mina bonuspoäng om jag bokar utan att logga in?

Du kan efterregistrera dina bokningar till ditt medlemskonto så snart våra system är igång igen. Du kommer då att tilldelas de bonuspoäng och kvalificerande nätter du har rätt till.

Vad kan jag förvänta mig när jag anländer till hotellet nu?

Vi har satt in extra resurser för att hjälpa hotellen så att du får den bästa möjliga vistelsen hos oss. Du kan fortfarande checka in och ut, men eftersom våra hotellsystem tyvärr ligger nere kommer det att ta lite längre tid än vanligt. Å andra sidan kommer vår hotellpersonal att göra allt för att du inte ska märka av väntetiden och istället kunna njuta av din ankomst.

Kan jag betala för min vistelse?

Du kan fortfarande betala för dina vistelser och besök på våra hotell, men du kan bli ombedd att betala via andra system än vanligt.

Kan jag ringa Kundservice för att hålla mig uppdaterad?

Vi rekommenderar att du inte kontaktar Kundservice för information om situationen – den här artikeln uppdateras kontinuerligt med allt du behöver veta. Våra medarbetare på Kundservice arbetar hårt för att hjälpa våra gäster och medlemmar med brådskande ärenden, och väntan är i nuläget lång.

Jag är medlem – får jag fortfarande mina förmåner?

Om du är medlem i Nordic Choice Club har du rätt till ett antal förmåner på våra hotell. Vårt huvudfokus är nu att hjälpa alla våra gäster, samt att få kontroll över situationen. På grund av situationen vi står inför är det svårt att uppfylla alla förmåner för våra medlemmar. Vi tackar för din förståelse och lovar att komma tillbaka ännu starkare.

Safe Stay

Du kommer alltid att vara vår högsta prioritet, och vi kan försäkra dig om att vi övervakar säkerheten på våra hotell ännu noggrannare under denna hektiska och kritiska period. När det kommer till hygien och teknik ser vi till att din säkerhet tas om hand. Vi uppmuntrar dig till att alltid följa nationella och lokala riktlinjer för smittskydd.

Senaste artiklarna

Bra jobbat!

Ditt lösenord har uppdaterats. Nu kan du fortsätta med något roligare, som att boka din drömvistelse!

Please note

Are you sure that you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.