Den här sidan är gjord för nyare webbläsare. För bäst upplevelse, uppgradera din webbläsare till senaste version.

Quality Airport Hotel Dan Kastrup ,  Danmark

Se alla hotell i Kastrup, Danmark
  • Flygbuss utanför Quality Airport Hotel Dan
  • Detaljbild av bordsdukning på Quality Airport Hotel Dan
  • Detaljbild av hängväxter på Quality Airport Hotel Dan

Quality Airport Hotel Dan

Kastrup,  Danmark

På Quality Airport Hotel Dan bor du nära Köpenhamns flygplats Kastrup. Dessutom erbjuder vi, som ett av få hotell i Köpenhamn, kostnadsfri busstransfer mellan flygplatsen och hotellet. Välkommen!

Quality Airport Hotel Dan 3,5 5
Omdöme från TripAdvisor  
Quality Airport Hotel Dan

Omdöme från TripAdvisor

3,5
1413 omdömen
4
Läge
4
Sovkvalitet
4
Service
3,5
Standard
4
Rum
4
Renlighet
4

Trevligt och ombonat flyplatshotell

den 14 juli 2018, , Sanna A

Trevligt, ombonat och inbjudande hotell. Trevlig inredning i lobbyn. Känslan var att kliva in i ett vardagsrum. Svenskspråkig personal fanns i receptionen. Alla var trevliga och hade stor känsla för…

Trevligt, ombonat och inbjudande hotell. Trevlig inredning i lobbyn. Känslan var att kliva in i ett vardagsrum. Svenskspråkig personal fanns i receptionen. Alla var trevliga och hade stor känsla för service. Rummet var rymligt och sängarna var helt okej. Det var trevligt med badkar på toaletten. Det finns ingen air condition på hotellet vilket gör rummen rätt varma när det var 30 grader varmt ute. Men rummet var utrustad med bordsfläkt så det hjälpte till lite. Frukosten var kontinental. Fräscht och snyggt upplagt. Det fanns allt även för kräsna magar. Hotellet erbjuder även transfer till flygplatsen. P-platser fanns tillgängliga mot en avgift.
Läs mer
1

Vilket misstag i samband med nattresa

den 8 juli 2018, Göteborg, Sverige, Anna N

Vilket misstag att inte välja Clarion Hotel! Vi landade på Kastrup 00:15 från Portugal. Barn 10 år och jag trötta efter fått vänta så länge på vår resväska. Jag har bott på Choice Hotels (medlem) i…

Vilket misstag att inte välja Clarion Hotel! Vi landade på Kastrup 00:15 från Portugal. Barn 10 år och jag trötta efter fått vänta så länge på vår resväska. Jag har bott på Choice Hotels (medlem) i 15 år genom mitt arbete och privat och aldrig fått så dåligt mottagande: Jag ringer kl.00:53 från Terminal 3 till receptionen och talar om att vi är på väg. Vi hittar inga skyltar och jag hade läst någonstans att det skulle ligga 150 meter från Kastrup??? Jag ringer hotellet, dels för att fråga efter vägen och dels för att hotellet skal veta att vi inte är några ”no-show”. -Mitt namn är Anna och vi hittar inte närmaste vägen till hotellet (hade läst att hotellet ligger vid flygplatsen, nära) Kan man gå? Vi ser skyltat med AIRPORT SHUTTLE. Receptionisten svarar att hon inte förstår vad jag säger. - Kan vi PROMENERA till hotellet eller är det för långt? Hon förstår fortfarande inte vad jag säger så jag frågar på engelska. - Ja ni kan ta Metro en station säger hon då. -Har ni bokat rum?, frågar hon. Sen knappar hon på datorn och frågar ”Är N.....ll ditt förnamn eller efternamn? Vi ställer oss i stället i taxikön och taxichauffören blir jättesur av besvikelse då han får reda på att vi endast skall till Quality Hotel. Han säger inte ett ord under hela resan och kör 2 km och tar 105 DKK (147 SEK) för resan. Sur, ut resväskan och öppnar inte dörrarna för varken min tioårige son eller för mig. Inte ett tack bara förbannad på oss. (taxibolaget hette: TAXA 4 X 35 Fører: 008041) Så, då kommer vi äntligen till hotellet 01:09. En timme efter flygplanet landat på Kastrup Flygplats. Inte en människa i receptionen. Vi ropar, letar, frågar en ung tjej som sitter i fåtöljen i baren bredvid. Till slut ser vi en handskriven lapp att ”I’ ll back in a minute” Klockan blir 01:30 fortfarande ingen där (vi har väntat en dryg kvart sedan taxichauffören släppte av oss 01:13) Jag ringer på receptionist-telefonen och vi är så trötta, ledsna och arga nu. Min son springer runt och letar efter personal och jag försöker leta efter om vår nyckel ändå ligger framme på disken. Jag försöker ringa Choice Club medlemsservice. Min son somnar nästan på golvet. Ser en ung indisk kille som säger att han skall hjälpa oss att leta efter personal på hotellet. Vi vill bara få vårt hotell och sova! Till slut kommer samma tjej som jag talade med i telefon. Jag undrar varför hon inte gjort klart vår rumsnyckel då hon visste att vi var på väg och frågar var hon varit. Att vi inte kan vänta såhär mitt i natten. Hon svarar bara att hon har andra gäster och att hon var tvungen att hjälpa dem. Att hon bara varit borta 5 minuter. Snarare 20 minuter. Fanns gäster som försökte hjälpa oss att finna henne. Väl på rum #214 finns det endast en kudde och ett täcke i Kingzize-sängen. Ingen luft i rummet så är tvungen att sova med öppet fönster och nedanför oss är det sopcontainer. Sämsta personalen! Sämsta läget. Nära men för långt för att promenera. Nära men för nära för att få taxi med service. Frukost endast till kl.10:00 söndag som ej ingår i rumspriset. Nu skall vi tillbaka till Kastrup tågstation för tåget hem till Göteborg. Skall bli skönt att komma hem till 🇸🇪
Läs mer
2

Flygplatsövernattning

den 6 juli 2018, , Andreas T

Kom sent och incheckning var inga problem. Dock ingen ventilation/AC på rummet och stora akvariefönster mot solen. Luften stod still i rummet och var inte enkel att snabbt vädra ut. Kuddarna var allde…

Kom sent och incheckning var inga problem. Dock ingen ventilation/AC på rummet och stora akvariefönster mot solen. Luften stod still i rummet och var inte enkel att snabbt vädra ut. Kuddarna var alldeles för stora och bulliga och mindre fanns inte på rummet att byta med. Morgonpersonalen i receptionen var inte särskilt uppmärksam.
Läs mer
1

Bra, men tyvärr inte anpassat för rullstolsanvändare.

den 2 juli 2018, , sjohan395914

Duschpall saknades. Man kom inte in på toaletten med rullstol i ett standardrum. Det stora superiourrummet saknade badkar. Solen hade legat på och värmt upp rummet till 30 grader och det saknades AC.…

Duschpall saknades. Man kom inte in på toaletten med rullstol i ett standardrum. Det stora superiourrummet saknade badkar. Solen hade legat på och värmt upp rummet till 30 grader och det saknades AC. Det blev inte mycket sömn där tyvärr, för det gick inte heller riktigt att ventilera det. All personal jättetrevliga, tillmötesgående och serviceinriktade men det är svårt att göra något när utrustningen och rumsdisponeingen är som den är. Tyvärr måste vi nog hänvisa rullstolsanvändare till något annat hotell.
Läs mer
4

Bra service och standard

den 6 maj 2018, , carina286

Vi tillbringade en natt på hotellet och det var en positiv upplevelse. Vi hade särskilda behov gällande rummets tillgänglighet och det fick vi utan problem. Rummet var rent och rymligt. Inget att kla…

Vi tillbringade en natt på hotellet och det var en positiv upplevelse. Vi hade särskilda behov gällande rummets tillgänglighet och det fick vi utan problem. Rummet var rent och rymligt. Inget att klaga på där, även om vi föredragit en stor säng istället för två enkelsängar (som gled isär) :) Vi åt middag i restaurangen och det kan varmt rekommenderas. Maten var super och personalen lika så.

Svar från ägaren

den 14 maj 2018

Tusind tak for at I valgte at overnatte hos os, og ikke mindst stor tak for at du har taget dig tid til at skrive om din oplevelse. Jeg håber at vi snart kan byde dig velkommen tilbage. Bedste hilsner, Charlotte Toft Hotelchef

Läs mer

Inte medlem? Få välkomstrabatt på upp till 25%

Inte medlem? Anmäl dig till vårt nyhetsbrev och ta emot vårt välkomsterbjudande på upp till 25% rabatt

Nej tack!

Försök igen

Inte medlem? Få välkomstrabatt på upp till 25%
Tack för att du anmälde dig!

Du får snart ett e-postmeddelande med bra erbjudanden

2.550.353.003 21
Bokningskod

Har du en bokningskod? Lägg till den här för att se tillgänglighet. Vill du boka med företagsavtal, bonuspoäng eller se medlemspriser: Logga in

Spara

Bokningskod måste anges

Valt rum

rum Ta bort rum

Lägg till rum
Bokningskoden är tillagd

Din bokningskod har lagts till.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.