Vänligen acceptera cookies under inställningar i din webbläsare och försök igen.
Vi hittade tyvärr inga matchande resultat
Quality Hotel Strand den perfekta hotellupplevelsen i hjärtat av Gjøvik. Hotellet har takrestaurang, steakhouse, bio och kulturcenter i samma byggnad, samt ett fräscht och innehålsrikt spa. Vi ordnar så du får en lyckad konferens eller en härlig weekend.
Har ju rätt självklart varit Gjövik’s bästa hotell länge, men har blivit ännu bättre. Nu är det bättre städning, bättre frukostbuffé, bättre service etc. Inga stora saker, men sånt som en van resenär…
Takk for hyggelig tilbakemelding :-) Gøy at du synes vi har blitt bedre. Vi jobber hardt hver dag for at våre gjester skal ha det bra. Velkommen tilbake til oss!
Kom på söndagskvällen och fick ett rum som inte var städat, inte den bästa starten på uppehållet. Frukosten var riktigt bra, trevlig och hjälpsam personal. På måndagen blev inte mitt rum gjort i ordni…
Ett hotell med lagom pris för rummet ,jättegod frukost .Bra läge med nära till parkering .Väldigt bra med bio och kiosk i samma byggnad.Ligger i ett härligt område med trevlig bebyggelse.Hit åker jag…
Hei! Herlig at du har kost deg hos oss med frokosten og alle tilbudene vi har under samme tak og i nærområdet:) Hjertelig velkommen tilbake! Vennlig hilsen, Karoline, direktør
Ett hotell med lite speciell lobby, då den är ihop med biografen och en del annat. Blir lite opersonligt. Helt okej rum, som varken sticker ut eller är dåliga. Frukosten var däremot verkligen något…
Hei, og takk for tilbakemeldingen! Herlig at du koste deg med frokosten vår:) Vi har mange forskjellige romtyper, så hos oss er det mange muligheter. Dersom du skal tilbake til oss, kan vi gjerne veilede deg på hvilken type rom du bør velge ut i fra behov og ønsker. Vennlig hilsen, Karoline, direktør
Service från personalen i reception är mycket bra. Frukosten är också bra med bra personal. Men ett hotell som inte städar rummen förstår jag inte? Du måste sätta upp en skylt på dörren på kvällen om…
Hei, Rikard! Vi vil gjerne rengjøre rommene:) Det er kun når noen ikke synes de har behov for det, at vi tenker at vi kan spare miljøet og heller gi litt penger til en god sak via Unicef. Men vi ønsker at alle som vil ha rengjøring skal få den servicen, og at de fortjener det på et hotellopphold. Quality kjeden har sett på hvordan vi kommuniserer dette valget for gjesten, og endret rutinen for å gjøre det enklere for gjestene våre. Så nå er det i utgangspunktet alltid rengjøring dersom gjesten ikke har hengt ut beskjed om at den ikke ønsker det. Da håper jeg dette vil fungere bedre for deg ved et eventuelt senere besøk. Velkommen tilbake! Vennlig hilsen, Karoline, Direktør
Fel på e-postadressen
Du behöver acceptera våra villkor
Försök igen
Som medlem får du våra bästa erbjudanden och hotellpriser.
Logga in för att se dina bokningar, för att boka rum med bonuspoäng eller företagsavtal eller för att avboka en bokning.
Lösenordslänken är felaktig eller inte giltig längre
Var vänlig fyll i användarnamn och lösenord.
Var vänlig vänta, dina uppgifter kontrolleras.
Inloggningen misslyckades var vänlig kontrollera uppgifterna och försök igen.
Vi kan skicka ett nytt lösenord via e-post eller sms.
Ogiltigt telefonnummer. Var vänlig försök igen.
Ogiltig e-postadress. Var vänlig försök igen.
Har du en bokningskod? Lägg till den här för att se tillgänglighet. Vill du boka med företagsavtal, bonuspoäng eller se medlemspriser: Logga in
Bokningskod måste anges
Din bokningskod har lagts till.
Are you sure you want to change language?
Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.