Den här sidan är gjord för nyare webbläsare. För bäst upplevelse, uppgradera din webbläsare till senaste version.

Quality Hotel™ Winn, Haninge Haninge ,  Sverige

Se alla hotell i Haninge, Sverige
  • Superior dubbelrum med dubbelsäng, soffa, gul vägg och sittgrupp på Quality Hotel Winn Haninge
  • Standard dubbelrum med dubbelsäng med kuddar och täcke på Quality Hotel Winn Haninge

Quality Hotel™ Winn, Haninge

Haninge,  Sverige

Naturnära Quality Hotel™ Winn, Haninge är Sveriges mest tillgängliga hotell. 20 min söder om Stockholm med 126 rum och 15 konferenslokaler – ett konferenshotell tillgängligt för alla.

Quality Hotel™ Winn, Haninge 4,5 5
Omdöme från TripAdvisor  

Omdöme från TripAdvisor

4,5
228 omdömen
4,5
Läge
4,5
Sovkvalitet
4,5
Service
4,5
Standard
4,5
Rum
5
Renlighet
5

Daniel Johansson, Norrköping

den 20 december 2021, Norrköping, Sverige, danieljohansson3

Jag väldigt nöjd med den service jag fick av personalen. God mat och dryck, kunnig bar personal och väldigt trevlig receptionist väl bemötande. Jag skulle absolut rekommendera att mina vänner och fam…

Jag väldigt nöjd med den service jag fick av personalen. God mat och dryck, kunnig bar personal och väldigt trevlig receptionist väl bemötande. Jag skulle absolut rekommendera att mina vänner och familj.

Svar från ägaren

den 21 december 2021

Tusen tack Daniel för dina fina ord och jag är oerhört glad att du trivdes hos oss vid ditt besök. Varmt välkommen tillbaka!

Läs mer
5

Bra hotel

den 30 november 2021, , everdeenlinda

Bästa läget för mig och mina hundar då vi åker på tränings och tävlings helger till ett ställe i närheten. Mycket hundvänligt hotel med trevlig personal. Bra frukost och sköna sängar. Ganska livat på…

Bästa läget för mig och mina hundar då vi åker på tränings och tävlings helger till ett ställe i närheten. Mycket hundvänligt hotel med trevlig personal. Bra frukost och sköna sängar. Ganska livat på Fredag och Lördag kvällar i bar och restaurang men inget som stör.

Svar från ägaren

den 13 december 2021

Vad roligt att både du och pälsklingarna trivs hos oss! Varmt välkomna tillbaka till oss!

Läs mer
1

Snålhet

den 18 augusti 2021, , pontusw282

Beställde inte frukostlåda kvällen innan. Frågade därför nästkommande morgon om en tom låda att fylla lite frukost i. Men nej, det skulle beställas dagen innan. Frågade vad skillnaden är när jag vill…

Beställde inte frukostlåda kvällen innan. Frågade därför nästkommande morgon om en tom låda att fylla lite frukost i. Men nej, det skulle beställas dagen innan. Frågade vad skillnaden är när jag vill fylla den själv men fick svaret att frukostlådorna är så dyra... då betalar jag runt tusen kr per natt och bor här 5 veckor. Snålt och motvilligt av personal.

Svar från ägaren

den 19 augusti 2021

Hej Pontus! Tack för din återkoppling! Vi har dessvärre inte möjlighet att erbjuda take away på vår frukostbuffé, men du får gärna beställa en frukostpåse kvällen innan som du får med dig om du inte hinner äta frukost på plats.

Läs mer
5

Tryggt!

den 13 augusti 2021, , c0519

Trevligt, fint, välkomnande och varmt. Då menar jag inte för varmt i värme utan värmande personligen! Jag kommer välja hotell vinn nästa gång jag besöker Stockholm bara det finns plats och det hoppas…

Trevligt, fint, välkomnande och varmt. Då menar jag inte för varmt i värme utan värmande personligen! Jag kommer välja hotell vinn nästa gång jag besöker Stockholm bara det finns plats och det hoppas jag det finns! :)

Svar från ägaren

den 16 augusti 2021

Tack för dina fina ord, det värmer extra mycket att du upplever att du fick ett personligt bemötande hos oss, det är viktigt för oss. Varmt välkommen tillbaka!

Läs mer
3

Nja...

den 9 augusti 2021, , nicklass212

Tveksam städning. Ena glaset var det typ gamla tandkrämsrester i botten på och ett fönster var extremt kladdigt. Smådammigt på de flesta ytor. När vi påpekade att det var väldigt varmt på rummet fick…

Tveksam städning. Ena glaset var det typ gamla tandkrämsrester i botten på och ett fönster var extremt kladdigt. Smådammigt på de flesta ytor. När vi påpekade att det var väldigt varmt på rummet fick vi till svar att "det är förinställt och går inte att påverka". Det visade sig att det var huvudbrytaren/snabbsäkringen (helt omärkt) till ventilationen som hade löst ut. Ska man vara servicetekniker själv på detta hotell? Att man sen tar 30 spänn för en chipspåse som på Coop kostar 5:- är ju också anmärkningsvärt.

Svar från ägaren

den 16 augusti 2021

Tusen tack för din feedback, den är värdefull för oss så vi kan utvecklas och bli bättre!

Läs mer

Få upp till 25% rabatt!

Nej tack!

Försök igen

Få upp till 25% rabatt!
Tack för att du anmälde dig!

Snart får du ett mejl med bra erbjudanden.

2.564.412.004 22
Bokningskod

Har du en bokningskod? Lägg till den här för att se tillgänglighet. Vill du boka med företagsavtal, bonuspoäng eller se medlemspriser: Logga in

Spara

Bokningskod måste anges

Valt rum

rum Ta bort rum

Lägg till rum
Bokningskoden är tillagd

Din bokningskod har lagts till.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.