Den här sidan är gjord för nyare webbläsare. För bäst upplevelse, uppgradera din webbläsare till senaste version.

Clarion Hotel® Sense Luleå ,  Sverige

Se alla hotell i Luleå, Sverige

Clarion Hotel® Sense

Luleå,  Sverige

Clarion Hotel Sense är ett förstklassigt affärshotell som gjort för spännande möten, i hjärtat av Luleå. Stadens utbud av kultur, nöjen, mat och shopping hittar du alldeles runt hörnet.
Vi är ett kontantfritt hotell.

Clarion Hotel® Sense 4,5 5
Omdöme från TripAdvisor  

Omdöme från TripAdvisor

4,5
980 omdömen
5
Läge
4,5
Sovkvalitet
4,5
Service
4,5
Standard
4,5
Rum
4,5
Renlighet
5

Fantastiskt!

den 9 maj 2021, Kiruna, Sverige, Minihajen

Supernöjd med min vistelse på Clarion! Rummet var fräscht och luftigt, sängen var skön! Älskar duschen med rejält tryck!Frukosten toppen. Personalen var supertrevlig, som vanligt! Rekommenderar detta…

Supernöjd med min vistelse på Clarion! Rummet var fräscht och luftigt, sängen var skön! Älskar duschen med rejält tryck!Frukosten toppen. Personalen var supertrevlig, som vanligt! Rekommenderar detta hotell starkt!
Läs mer
4

Dålig att spa ej prioriteras till de som faktiskt bokat rum där spa besök skall ingå!

den 3 maj 2021, , peterastr0m

dåligt att man ej prioriterar att tilldela spa tider till de som faktiskt bokar rum där sådant skall ingå, samt att man väljer att hålla en restaurang stängd på en lördag pga att det var en röd dag! I…

dåligt att man ej prioriterar att tilldela spa tider till de som faktiskt bokar rum där sådant skall ingå, samt att man väljer att hålla en restaurang stängd på en lördag pga att det var en röd dag! I övrigt anser jag att hotellet var fint, trevlig personal, bra rum. Man skulle kunna sätta in en funktion så man kommer åt smart-tv funktionerna alternativt installera chromecast i samtliga rum.

Svar från ägaren

den 4 maj 2021

Hej Peter! Tack för din feedback. Det är oerhört bra att få vet vad vi kan göra bättre för våra gäster. Vi skickar ut en infomationsmail som påminner om att under Covid pandemin behöver man boka tid för spabesök. Jag ser att denna har skickats ut till er samma dag som ni bokade och jag ber verkligen om ursäkt om det inte kom fram. Vi ska naturligtvis se över om det är något annat vi kan göra för att förbättra denna kommunikation. Då vi har så extremt begränsat med platser så har vi endast bokning för våra boende gäster, just för att vi tycker att det är viktigt att de som bor hos oss ska ha möjlighet att besöka spat om de så önskar. Jag ser att du har även svarat på vår interna enkät och kontaktar dig vidare där. Vi är så glada att du hade en fin vistelse i övrigt, och önskar er varmt välkomna tillbaka!

Läs mer
2

Finns mycket att förbättra

den 7 april 2021, Stockholm, Sverige, HamiltonSweden

När pandemin gör att hotellens gäster mer eller mindre har förvunnit så bör det rätta vara att verkligen göra det man kan avseende service och upplevelse för de få gäster hotellet har, inte tvärt om….…

När pandemin gör att hotellens gäster mer eller mindre har förvunnit så bör det rätta vara att verkligen göra det man kan avseende service och upplevelse för de få gäster hotellet har, inte tvärt om…. Alla matställen stängde i Luleå kl. 20:00 på grund av pandemin. Därför köpte vi en kväll varsin hamburgare och tog med oss dessa till den stora tomma hotellobbyn, det var för kallt för att sitta ute på gatan och äta. Då kom receptionisten och påpekade att vi absolut inte fick sitta i lobby och äta eftersom klockan passerat 20:00 med 10 minuter. Dagen efter observerade vi en annan receptionist som satt och åt bakom receptionsdisken men det kanske var OK eftersom det var mitt på dagen. Samma receptionist ägnade sig åt att nysa både högt och snörvlande vilket man kanske inte ska göra i pandemitider. Eftersom vi bodde flera nätter på hotellet kund vi konstatera att samma frukostmat åkt ut och in till exempel så fylldes brickan med ädelostskivor på utan att kvarvarande skivor från tidigare mornars frukostar togs bort. Ett annat exempel är ett fat med clementiner där clementinerna var uttorkade och stenhårda. Kalla ägg, inget färskt bröd och Croissanten som ibland var som knäckebröd m m Ventilationen och värmen på rummen var ett mysterium. Det går inte att öppna fönstren eller själv reglera värme och ventilation. Fast det var fint senvinterväder ute upplevde vi rummet som varmt och vissa tider helt utan ventilation. Spaanläggningen var fin men hur kan det komma sig att vi som hotellgäster ska betala 350 kr för ett besök där? En annan anmärkningsvärd avgift var den för hotellparkeringen, billigare att stå på betalparkeringen ute på gatan. Kanalutbudet på TV:n var på vandrarhemsnivå.

Svar från ägaren

den 11 april 2021

Hej! Tack för att du valde att bo hos oss. Jag är verkligen ledsen över att ni inte hade en sådan bra vistelse som ni förväntade er. De restriktioner som har satts upp av regeringen under pågående pandemi måste vi följa, därav ingen förtäring i receptionen efter kl 20:00. Det tycker vi också är jättetråkigt och längtar tillbaka till det normala där våra gäster får fylla lobbyn med skratt och glädje. Jag kommer självklart ta dina andra åsikter vidare med de berörda. Vi vill alltid att alla våra gäster ska ha den bästa upplevelsen hos oss och det är verkligen beklagligt att vi inte lyckades ge er det. Då jag ser att ni har fyllt i vår gästnöjdhets enkät kommer jag att svara er där, och jag hoppas att vi kan komma fram till en lösning som gör att ni känner er glada. Jag hoppas att vi får ha er som gäster igen i framtiden och att vi då kan ge er en bättre upplevelse. Önskar er en fantastisk vår!

Läs mer
5

Rekommenderar

den 1 april 2021, Kiruna, Sverige, johaneken

Bra hotell. Bra läge. Fräscht och vänlig personal. Inget att klaga på. Var lite gäster på hotellet pga pandemin. Enda som saknas är ett bra gym. Om du åker till Luleå och bo på hotell är det här du s…

Bra hotell. Bra läge. Fräscht och vänlig personal. Inget att klaga på. Var lite gäster på hotellet pga pandemin. Enda som saknas är ett bra gym. Om du åker till Luleå och bo på hotell är det här du ska bo!

Svar från ägaren

den 11 april 2021

Hej Johan! Så roligt att få läsa att du trivs hos oss! Jag är jätteglad att vi lyckades ge dig en fin upplevelse och önskar dig varmt välkommen tillbaka.

Läs mer
3

Corona

den 29 mars 2021, , stefankarlstrom

Man kunde inte följa restriktioner pga att restaurangen var avgränsad till en liten del och full av folk. Frukostpersonal hostade. Besökare såg sjuka ut och hostade mycket. Städning var undermålig. Sy…

Man kunde inte följa restriktioner pga att restaurangen var avgränsad till en liten del och full av folk. Frukostpersonal hostade. Besökare såg sjuka ut och hostade mycket. Städning var undermålig. Synd.

Svar från ägaren

den 30 mars 2021

Hej Stefan, Tack för att du valde att bo hos oss på Clarion Hotel Sense! Jag uppskattar verkligen att få höra hur du upplevde din vistelse hos oss. Vi jobbar alltid med att bli bättre och din feedback är den bästa verktyget vi har för att förbättra oss. Den pågående pandemin ger oss nya utmaningar och vi arbetar varje dag med att anpassa oss för att ge våra gäster en säker och trevlig vistelse. Önskar dig en härlig dag och hoppas att vi ses snart igen!

Läs mer

Signa upp för nyhetsbrev - få upp till 25% rabatt!

Anmäl dig till våra nyhetsbrev och få ett välkomsterbjudande på upp till 25% rabatt

Nej tack!

Försök igen

Signa upp för nyhetsbrev - få upp till 25% rabatt!
Tack för att du anmälde dig!

Snart får du ett mejl med bra erbjudanden.

2.564.408.002 24
Bokningskod

Har du en bokningskod? Lägg till den här för att se tillgänglighet. Vill du boka med företagsavtal, bonuspoäng eller se medlemspriser: Logga in

Spara

Bokningskod måste anges

Valt rum

rum Ta bort rum

Lägg till rum
Bokningskoden är tillagd

Din bokningskod har lagts till.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.