Den här sidan är gjord för nyare webbläsare. För bäst upplevelse, uppgradera din webbläsare till senaste version.

Quality Hotel™ Park Södertälje Södertälje ,  Sverige

Se alla hotell i Södertälje, Sverige

Quality Hotel™ Park Södertälje

Södertälje,  Sverige

Quality Hotel Park Södertälje ligger mitt i centrum nära tågstationen och hamnen. Detta charmiga hotell har stadsparken som närmaste granne och passar lika bra för affärsresenären som för semesterfiraren. Vi är ett kontantfritt hotell.

Quality Hotel™ Park Södertälje 4 5
Omdöme från TripAdvisor  

Omdöme från TripAdvisor

4
414 omdömen
4,5
Läge
4
Sovkvalitet
4,5
Service
3,5
Standard
4
Rum
4
Renlighet
4

Bra läge intill pendelstationen

den 10 april 2019, Karlskrona, Sverige, kent p

Bra centralt hotell med fräscha rum, dock något små rum. Fin frukost. Lunchen som intogs dessa dagar var mycket god med en stor salladsbuffe till. Receptionspersonalen var serviceinriktade. - Lång ti…

Bra centralt hotell med fräscha rum, dock något små rum. Fin frukost. Lunchen som intogs dessa dagar var mycket god med en stor salladsbuffe till. Receptionspersonalen var serviceinriktade. - Lång tid att få maten på kvällen. Kan helt klart rekommendera detta hotell

Svar från ägaren

den 15 april 2019

Hej Kent, stort tack för din viktiga feedback! Vad roligt att se att du trivts så bra hos oss att maten varit fin och att vår personal gjorde ett gott intryck på dig - vi blir så glada för det! Ledsen att ni fick vänta en stund på maten, hoppas vi får det stora nöjet att välkomna er fler gånger och då visa att vi kan vara kvickare i serveringen! Önskar dig en riktigt fin dag! Bästa hälsnignar, Pernilla, Quality Hotel Park

Läs mer
5

Birgitta

den 4 mars 2019, Stockholm, Göteborg, Malmö, C4812XLjanh

Bra centralt hotell, nära till tåg och buss, även till centrum. Bra service i reception och frukost. Frukosten var mycket bra och kan verkligen rekommenderas. Fina rum, dock inget kylskåp. Dålig servi…

Bra centralt hotell, nära till tåg och buss, även till centrum. Bra service i reception och frukost. Frukosten var mycket bra och kan verkligen rekommenderas. Fina rum, dock inget kylskåp. Dålig service av TV inställning av kanaler.

Svar från ägaren

den 4 mars 2019

Hej Birgitta, stort tack för din feedback, den är väldigt viktig för oss. vilket jättefint omdöme! Vi blir så glada att du har trivts hos oss! Vad roligt att se att du var så nöjd med frukosten också, det är viktigt med en bra start på dagen. Jag vet inte riktigt vad som hänt med TV:n men naturligtvis ska kanalerna vara inställda. Jag ber vår vaktmästare se över detta. Tack för att du låter oss veta. Hoppas vi får den stora gläjden att välkomna dig fler gånger! Bästa hälsningar, Pernilla, Quality Hotel Park

Läs mer
4

Familje getaway

den 3 mars 2019, Stockholm, Sverige, Niklas K

Fantastiskt barnvänlig hotellpersonal, som gav barnen uppmärksamhet. Alla barn fick vid incheck en rolig liten påse innehållandes roliga saker och även uppdrag, som att hoppa i sängen "en big hit helt…

Fantastiskt barnvänlig hotellpersonal, som gav barnen uppmärksamhet. Alla barn fick vid incheck en rolig liten påse innehållandes roliga saker och även uppdrag, som att hoppa i sängen "en big hit helt enkelt". Hoppa i sängen hemma är ju total förbjudet. :-) Besökte även restaurangen för middag. Service på Topp nivå och maten serverades i generös storlek. Prismässigt även där godkänt. Vårt superior rum var fräscht men man såg att det hade några år på nacken, tror det kan vara smart att snart renovera och piffa upp rummen ngt. I det stora hela en riktigt bra 1 nattsvistelse. Och än en gång stor eloge till Vår servitris i restaurangen.

Svar från ägaren

den 4 mars 2019

Hej Niklas, stort tack för din feedback, den är väldigt viktig för oss. Vilka jättefina omdömen! Vad glada vi blir att ni trivts hos oss och uppskattade våra uppdrag till barnen! Vad roligt att se att servitrisen gjorde ett så gott intryck på er, det ska jag sprida vidare! Vi har ett antal rum som ännu inte omfattats av en renovering, dock är flertalet av rummen renoverade under de senaste åren. Vi hoppas såklart även kunna renovera resterande rum i framtiden! Säg gärna till om ni kommer tillbaka så ordnar vi så att ni får ett renoverat rum i stället. Hopps vi får den stora glädjen att välkomna er fler gånger! Bästa hälsningar, Pernilla, Quality Hotel Park

Läs mer
2

"Tak över huvud"

den 2 mars 2019, Örebro län, Sverige, sysdev

Övernattade en natt då vi var på ett bröllop i samma område. Hotellet är inte så fräscht. Tar betalt för parkeringsplats vid utcheckningen utan att ha lämnat information om detta varken på webbsidan e…

Övernattade en natt då vi var på ett bröllop i samma område. Hotellet är inte så fräscht. Tar betalt för parkeringsplats vid utcheckningen utan att ha lämnat information om detta varken på webbsidan eller vid incheckningen. Frukostbuffén var ok, litet urval dock och ganska trångt och man fick vänta på lediga platser.

Svar från ägaren

den 4 mars 2019

Hej Morkav, stort tack för din feedback den är väldigt viktig för oss. Nu vet jag inte exakt vilket rum ni bodde på, men jag gissar att det inte var ett nyrenoverat rum. Flertalet av våra rum har omfattats av en renovering, dock inte alla. Säg gärna till om ni kommer tillbaka så ordnar vi så att ni får ett nyrenoverat rum i stället! Information om parkeringsavgiften finns på hemsidan. Vi har även skyltar vid entrén, receptionen och i hissen. Men givetvis ska även personalen informera om detta, jag får be om ursäkt om det missades. Hoppas att vi får den stora glädjen att välkomna er fler gånger! Bästa hälsningar, Pernilla, Quality Hotel Park

Läs mer
3

Helt ok men lite mindre ok

den 21 februari 2019, Göteborg, Sverige, ikeahej

Jag har flera år av service bakom mig och min vistelse på hotellet var på grund av kurs. Rummen var helt ok. Mitt var fräscht och rent. Vad jag ansåg var mindre bra var: AC som snurrade på väldigt…

Jag har flera år av service bakom mig och min vistelse på hotellet var på grund av kurs. Rummen var helt ok. Mitt var fräscht och rent. Vad jag ansåg var mindre bra var: AC som snurrade på väldigt kallt och högt blås precis ovanför sängen. Gick inte att reglera från rummet och receptionen kunde inte göra något åt det. Drog på mig en lätt förkylning och frös hela tiden. Tur jag hade två täcken. Madrassen på rummet var väldigt hård, kändes som väldigt låg-budget. Kan vara personlig preferens men jag fick ont i kroppen efter varje natt. Fick ingen info på rummet när jag kom. Så som nummer till receptionen, enkel info, meny osv. Så kunde inte ringa ner om det var något. Andra natten tog de dessutom bort telefonen och ville man skulle lägga till en app och registrera sig för att chatta( lyckades aldrig koppla in chatten). Man kunde även smsa, men en enkel fråga fick svar efter 1 timme. Lyckades hitta numret till hotellet på Google. Men kände som väldigt osmidigt då man lätt vill ha fatt på personal om det behövs. Skulle beställa upp middag till rummet, men 95kr extra plus personal som fick fråga en kollega vid alla mina frågor var inte jätte seriöst intryck. Dock måste jag berömma restaurang personalen under frukosten som var jätte trevliga, löste så fort man hade en fråga. En generös buffé erbjöds men ändå inte för mycket. Äggröran märktes att det var en äggmix på dunk som var tillagad och ej hela ägg som blandats. Men helt ok. Summan av det hela. Är att jag var inte helt nöjd, men det fungerade. Vet att jag kommer bo där igen och det är något jag inte ser jätte mycket fram emot. Det är ett fint hotell men komfort och allmän service kan förbättras en aning.

Svar från ägaren

den 25 februari 2019

Hej Ikeahej, stort tack för din feedback, den är väldigt viktig för oss. Vad fint att se att frukostpersonalen gjorde ett gott intryck på dig, vi blir så glada för det! Vad tråkigt at ni hade det kallt på rummet, och frös. Vi har ingen AC utan ett centralt ventilationssystem, därav går det inte att reglera temperaturen på rummen eller från receptionen. Jag tar detta direkt med vår vaktmästare som får se över rumstemperaturen igen. Många av våra gäster upplever att sängarna är väldigt mjuka, hör gärna av dig igen om du kommer tillbaka så ordnar vi ett annat rum med förhoppning om en säng som passar bättre. Det stämmer att vi precis börjat plocka bort telefonerna på rummen, dessa har använts sällan och nu kan man som du skriver i stället chatta/sms:a med receptionen. Vanligen får man snabbt svar men jag hörde att personalen denna dag var tvungen att lämna receptionen för att akut lösa ett problem. Jag får be om ursäkt för detta. Roomservice är en extra service vi har till de gäster som önskar äta på sitt rum, för det tar vi mycket riktigt 95:- för. Jag vet inte riktigt vad du har haft för frågor men om du har pratat med receptionen gissar jag att de har frågat restaurangen om det varit frågor kring maten. Jag hoppas att vi får glädjen att välkomna dig igen och då visa att vi kan bättre än så här! Bästa hälsningar, Pernilla, Quality Hotel Park

Läs mer

Inte medlem? Få välkomstrabatt på upp till 25%

Inte medlem? Anmäl dig till vårt nyhetsbrev och ta emot vårt välkomsterbjudande på upp till 25% rabatt

Nej tack!

Försök igen

Inte medlem? Få välkomstrabatt på upp till 25%
Tack för att du anmälde dig!

Du får snart ett e-postmeddelande med bra erbjudanden

2.564.366.000 27
Bokningskod

Har du en bokningskod? Lägg till den här för att se tillgänglighet. Vill du boka med företagsavtal, bonuspoäng eller se medlemspriser: Logga in

Spara

Bokningskod måste anges

Valt rum

rum Ta bort rum

Lägg till rum
Bokningskoden är tillagd

Din bokningskod har lagts till.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.