Den här sidan är gjord för nyare webbläsare. För bäst upplevelse, uppgradera din webbläsare till senaste version.

At Six Stockholm ,  Sverige

Möts hos oss

Konferens och möten på
At Six

Tillbaka

Ett elegant hotell i Stockholm med restauranger och eventutrymmen

3 Stora mötesrum 5 Mindre mötesrum 343 Hotellrum 0 Stående deltagare 300 Sittande deltagare

Utformat som en del av Stockholms nya mötesplats, Brunkebergstorg 6, och bara tio minuter från Centralstationen, är hotell At Six idealiskt för nätverkande och möten. Du kan också koppla av på designade soffor och arbeta över vårt gratis WiFi.

Vår moderna interiör sätter tonen för kreativa möten med en kombination av modern konst, svenskt hantverk och Brit cool, tack vare den prisvinnande Universal Design Studio. Våra eventlokaler har plats för upp till 850 gäster.

När konferensprogrammet är slut för dagen finns det många sätt att underhålla dina gäster. Idéer flödar tillsammans med dryckerna på vår vin- och delibar, med sin inspirerande utsikt över Brunkebergstorgs kvadrat. Få igång partystämningen på Cocktails At Six till ett av våra liveband som ofta spelar här.

För middagsklienter eller för att bara hänga med kollegorna, prova At Six restaurant med sina klassiska europeiska rätter i en myllrande brasserie-atmosfär. Söker du något lite annorlunda? Kom upp till vår takrestaurang, Tak. Kocken Frida Ronge lagar uppfinningsrik nordisk-japansk mat att njuta av medan du beundrar utsikten.

Om du föredrar mer energisk avkoppling, ska du besöka vårt gym. Det är inte bara fullt av all den senaste utrustningen, det är utformat för mindfulness också - så medan din kropp får ett träningspass, får ditt sinne en paus.

När du har lite ledig tid är det lätt att besöka sevärdheter från vårt centrala läge. Ta en kort promenad till bildsköna Gamla Stan. Eller bege dig till traditionella Tössebageriet på närliggande Östermalm för att prova en svensk delikatess – Kanelbullen.

Läs mindre

Våra konferens- och möteslokaler

At Six handlar om kreativitet och gemenskap människor emellan, så vi har maxat våra evenemangsutrymmen. Det finns tio konferensrum med maximal kapacitet för totalt 850 personer. Från produktlanseringar till filmvisningar - vi fixar det.

  • PC-projektor
  • Dagsljus/Naturligt ljus
  • Hörslinga
  • Wifi
Se all hotellinformation

Extra stor

  • 300
  • 390 ㎡
  • Extra stor
    • 100
    • 200
    • 72
    • 300
    • 300

Ska du hålla en utställning, en större produktlansering eller ett anförande? Kolla in vår evenemangsarena, med plats för upp till 850 personer. Den flexibla lokalen kan delas upp i två, med ett rum för 500 och ett annat som kan ta emot 250 personer.

Kapacitet

Klassrum 100 personer
Cabarét seating 200 personer
Hästsko 72 personer
Runda bord 300 personer
Biosittning 300 personer

Utrustning

  • Wifi
  • PC-projektor
  • Dagsljus/Naturligt ljus
  • Hörslinga
  • Whiteboard
  • Papper och pennor
  • Videokonferens
  • Mikrofon
  • Blädderblock
  • Tv-skärm
  • Skärm/duk
  • Airplay

Stor

  • 76
  • 80 ㎡
  • Stor
    • 12
    • 30
    • 16
    • 76

För större presentationer, utbildningar och workshops passar våra medelstora rum. Studio 3 har kapacitet för 55, medan Studio 6 kan ta emot 90 personer. Du kan välja mellan styrelserum-, hästsko-, skol- eller biosittning.

Kapacitet

Styrelserum 12 personer
Klassrum 30 personer
Hästsko 16 personer
Biosittning 76 personer

Utrustning

  • Wifi
  • PC-projektor
  • Dagsljus/Naturligt ljus
  • Hörslinga
  • Whiteboard
  • Papper och pennor
  • Videokonferens
  • Mikrofon
  • Blädderblock
  • Tv-skärm
  • Skärm/duk
  • Airplay

Mellan

  • 44
  • 56 ㎡
  • Mellan
    • 12
    • 16
    • 12
    • 44

Kapacitet

Styrelserum 12 personer
Klassrum 16 personer
Hästsko 12 personer
Biosittning 44 personer

Utrustning

  • Wifi
  • PC-projektor
  • Dagsljus/Naturligt ljus
  • Hörslinga
  • Whiteboard
  • Papper och pennor
  • Videokonferens
  • Mikrofon
  • Blädderblock
  • Tv-skärm
  • Skärm/duk
  • Airplay

Liten

  • 10
  • 21 ㎡
  • Liten
    • 10

Våra fyra små studios tar mellan åtta och tolv personer vardera, så de är perfekta för intervjuer, styrelsemöten och brainstorming. Vi har också en särskild Podcast Studio som är utrustad med sändningsmöjligheter.

Kapacitet

Styrelserum 10 personer

Utrustning

  • Wifi
  • PC-projektor
  • Dagsljus/Naturligt ljus
  • Hörslinga
  • Whiteboard
  • Papper och pennor
  • Videokonferens
  • Mikrofon
  • Blädderblock
  • Tv-skärm
  • Skärm/duk
  • Airplay

Mat & dryck

Vårt Social Café erbjuder mat och dryck för att öka energin och kreativiteten. Från säsongens soppor och glutenfria smörgåsar till juice, matcha och kombucha te - allt kan levereras till mötesrummen för att hålla er på topp när ni arbetar.

  • Kaffe & te
  • Hälsosamma snacks
  • Bar
  • Restaurang

Det här finns hos oss

Här ser du en lista över de tjänster och serviceutbud som finns på vår anläggning. De överstrukna tjänsterna är inte tillgängliga hos oss, men kan finnas på närliggande anläggningar som du ser längre ner.

Övrig hotellinformation
  • Bastu
  • Gym
  • Parkering
  • Spa
  • Taxiservice
  • Bussparkering
  • Laddstation (elbil)
    • Pool
    • Roomservice
    • Transferbuss
    • Tvättservice
Mat och dryck
  • Allergivänlig mat
  • Bar
  • Ekologiska alternativ
  • Frukost
  • Hälsosamma snacks
  • Kaffe & te
  • Lunch
    • Middag
    • Restaurang
    • Vegetariska alternativ
    • Popcorn och mjukglass
Utrustning
  • Blädderblock
  • Dagsljus/Naturligt ljus
  • Hörslinga
  • Mikrofon
  • PC-projektor
  • Whiteboard
  • Videokonferens
    • Wifi
    • Airplay
    • Papper och pennor
    • Skärm/duk
    • Tv-skärm
Typ av event
  • Bankettmiddag
  • Bröllop
  • Dagmöte
  • Fest
  • Julbord
  • Kick-off
  • Konferens
    • Kurs
    • Kvällsarrangemang
    • Litet möte
    • Mässor
    • Produktlansering
    • Seminarie
    • Styrelsemöte
Konferenslösningar
  • Break-out room
  • Egen tekniker
  • Gruppincheckning
  • Justerbar rumsstorlek
  • Konferenscenter
  • Konferenslounge
  • Projektledare / kontaktperson
    • Tillgänglighetsanpassning

Allt du behöver veta om konferenser

Dina konferenser och möten börjar här

Nej tack!

Försök igen

Allt du behöver veta om konferenser
Tack för att du anmälde dig!

Du får snart ett e-postmeddelande med bra erbjudanden

2.550.355.003 22
Bokningskod

Har du en bokningskod? Lägg till den här för att se tillgänglighet. Vill du boka med företagsavtal, bonuspoäng eller se medlemspriser: Logga in

Spara

Bokningskod måste anges

Valt rum

rum Ta bort rum

Lägg till rum
Bokningskoden är tillagd

Din bokningskod har lagts till.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.