This site is protected by reCAPTCHA and the GooglePrivacy Policy and Terms of Service apply.
Varför ser jag inte bokningen på Min sida?
Får jag bonuspoäng om jag har en bokning men inte checkar in?
Kan jag boka rum åt andra med Club Price?
Kan jag och min partner dela medlemskap?
Var i appen kan jag se medlemsperiod och när bonuspoäng löper ut?
Kan jag betala en av flera sammanhängende nätter med bonuspoäng?
Hur många bonuspoäng får jag per övernattning?
Var hittar jag medlemsvillkoren för Nordic Choice Club?
Jag vill boka en bonusnatt men hittar bara hotellrum med vanlig betalning. Varför?
Vid övernattning på Clarion Hotel®, Quality Hotel™ eller våra fristående hotell får Nordic Choice Club-medlemmar en digital restaurangkupong per natt. Värdet på kupongen är olika per medlemsnivå:
BLUE: 35 kr/4 EUR SILVER: 75 kr/8 EUR GOLD och PLATINUM: 125 kr/13 EUR Kupongen erhålls i Nordic Choice Hotels app (på hotell som inte finns tillgängliga i appen erhålls fysisk voucher i samband med incheckning). Den kan lösas in mot mat eller dryck i hotellrestaurangen (gäller ej sprit eller tobak). För att nyttja kupongen för alkohol krävs samtidigt köp av mat. På Quality Hotel® kan kupongen också användas till ett urval av mat och dryck från Petite X. Kupongen är datummärkt och gäller endast under angivet datum. De kan inte ackumuleras eller lösas in till kontanter. Det erbjuds ingen växel på bara delvis utnyttjat belopp. På Comfort Hotel® och Clarion Collection® erhålls ingen restaurangkupong.
Behöver du hjälp?
Vänligen fyll i meddelande-formuläret så att kan vi hantera ditt ärende. Du får svar inom 3 arbetsdagar.
Are you sure that you want to change language?
Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.