This site is protected by reCAPTCHA and the GooglePrivacy Policy and Terms of Service apply.
Får jag bonuspoäng om jag har en bokning men inte checkar in?
Hur fungerar restaurangkupongerna?
Kan jag boka rum åt andra med Club Price?
Kan jag och min partner dela medlemskap?
Var i appen kan jag se medlemsperiod och när bonuspoäng löper ut?
Kan jag betala en av flera sammanhängende nätter med bonuspoäng?
Hur många bonuspoäng får jag per övernattning?
Var hittar jag medlemsvillkoren för Nordic Choice Club?
Jag vill boka en bonusnatt men hittar bara hotellrum med vanlig betalning. Varför?
På Min sida eller i appen kan du bara se bokningar som har gjorts när du varit inloggad på webbsidan eller i appen. Bokningar som gjorts när du varit utloggad, som gjorts per telefon eller via andra bokningstjänster registreras inte på din profil.
Det kan också vara så att just det hotellet inte går att se bland dina bokningar. Några hotell har system som inte är kompatibla med bokningsöversikten, därför syns de inte. Vi jobbar på för att lösa detta. Här kan du se en lista över vilka hotell det gäller.
Men oroa dig inte, så länge du har fått en bokningsbekräftelse så har du en bokning.
Behöver du hjälp?
Vänligen fyll i meddelande-formuläret så att kan vi hantera ditt ärende. Du får svar inom 3 arbetsdagar.
Are you sure that you want to change language?
Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.