This site is protected by reCAPTCHA and the GooglePrivacy Policy and Terms of Service apply.
Varför ser jag inte bokningen på Min sida?
Får jag bonuspoäng om jag har en bokning men inte checkar in?
Hur fungerar restaurangkupongerna?
Kan jag boka rum åt andra med Club Price?
Kan jag och min partner dela medlemskap?
Var i appen kan jag se medlemsperiod och när bonuspoäng löper ut?
Kan jag betala en av flera sammanhängende nätter med bonuspoäng?
Hur många bonuspoäng får jag per övernattning?
Var hittar jag medlemsvillkoren för Nordic Choice Club?
Jag vill boka en bonusnatt men hittar bara hotellrum med vanlig betalning. Varför?
Kontrollera först så att följande villkor har uppfyllts:
Vissa erbjudanden registreras bara en gång per månad eller på ett specifikt datum, men det vanligaste är att de extra poängen kommer efter att du har checkat ut. Detta ska anges på erbjudandesidan.
Om alla villkor har uppfyllts men dina poäng ändå inte har kommit in, kontakta Kundservice.
Behöver du hjälp?
Vänligen fyll i meddelande-formuläret så att kan vi hantera ditt ärende. Du får svar inom 3 arbetsdagar.
Are you sure that you want to change language?
Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.