!--island-Breadcrumbs:10-->
Vad kan jag använda chatten i appen till?
När du använder chatten så kommunicerar du direkt med personalen på hotellet som du ska bo på. Du kan exempelvis fråga vilken tid som frukosten börjar eller berätta att du tog en flaska rödvin från minibaren och be dem lägga till kostnaden på notan. Med chatten får du helt enkelt en smidigare hotellupplevelse!
Liknande frågor
Varför kan jag inte se min hotellbokning i appen?
Kan jag få ett kvitto från en tidigare vistelse?
Hur avbokar jag en rumsbokning i appen?
Kan jag använda hotellets Service Station även om jag inte bokat direkt via strawberry.se?
Varför är det olika bokningsnummer i appen och på bokningsbekräftelsen?
Vilka villkor gäller för appen?
När och var i appen hittar jag restaurangkupongen jag får som medlem?
Vilka språk finns appen på?
Hur lägger jag till kostnader från minbaren på notan?
Var i appen kan jag se medlemsperiod och när bonuspoäng löper ut?
Hur uppdaterar jag personlig information i appen?
Varför hittar jag inte min bokning i appen?
Jag har flera bokningar i mitt namn – kan jag använda Service Station?
Kan jag betala extra kostnader vid utcheckning i Service Station?
Har hotellet jag ska bo på mobilnyckel?
Kan jag boka en bonusnatt i appen?
Hur kopierar jag medlemsnumret i appen?
Brådskar det?
Ring oss på: +46 771 666 700
Måndag - fredag
08:00 - 20:00
Lördag
09:00 - 17:00
Söndag och helgdagar
Stängt
Kontakta oss