!--island-Breadcrumbs:10-->
Var i appen kan jag se medlemsperiod och när bonuspoäng löper ut?
Gå till fliken "Bonuspoäng" i appen. Där hittar du hittar all information medlemsperioder och bonuspoäng. Där kan du se när din medlemsperiod tar slut, tidigare medlemsperioder, hur många poäng som går ut vid en viss tidpunkt, vilka bonustransaktioner som gjorts och och hur många poäng du har tjänat.
Liknande frågor
Varför kan jag inte se min hotellbokning i appen?
Varför ser jag inte bokningen på Min sida?
Kan jag få ett kvitto från en tidigare vistelse?
Hur avbokar jag en rumsbokning i appen?
Kan jag använda hotellets Service Station även om jag inte bokat direkt via strawberry.se?
Varför är det olika bokningsnummer i appen och på bokningsbekräftelsen?
Vilka villkor gäller för appen?
Innebär namnbytet från Nordic Choice till Strawberry något för mig som medlem?
Varför byter Nordic Choice Hotels namn till Strawberry?
Hur blir jag medlem i Strawberry?
När och var i appen hittar jag restaurangkupongen jag får som medlem?
Kan jag som bokar Be My Guest åt en vän ta med fler frukostgäster?
Kan jag och min partner dela medlemskap?
Vilka språk finns appen på?
Kan jag avboka min Monday Breakfast-bokning?
Får jag medlemsförmåner när jag bokar via en nätbaserad bokningssajt som Booking.com, Hotels.com eller liknande?
Hur fungerar restaurangkupongerna?
Hur lägger jag till kostnader från minbaren på notan?
Jag har hög medlemsnivå hos en annan hotellkedja, kan ni statusmatcha mig ifall jag går över till er kedja?
Hur uppdaterar jag personlig information i appen?
Om min gäst bor längre än 1 natt, får jag äta frukost fler gånger då?
Jag saknar extra poäng efter poängkampanj t.ex. dubbla eller trippla bonuspoäng eller Mastercard. Varför?
Kan jag betala en av flera sammanhängande nätter med bonuspoäng?
Varför hittar jag inte min bokning i appen?
Är Monday Breakfast tillgängligt för alla medlemmar?
Jag har flera bokningar i mitt namn – kan jag använda Service Station?
Vad kan jag använda chatten i appen till?
Får jag bonuspoäng om jag har en bokning men inte checkar in?
Kan jag boka rum åt andra med Member Price?
Kan jag betala extra kostnader vid utcheckning i Service Station?
Kan jag som medlem tjäna bonuspoäng på Monday Breakfast?
Jag vill boka en bonusnatt men hittar bara hotellrum med vanlig betalning. Varför?
Kan jag delbetala en vistelse med bonuspoäng?
Har hotellet jag ska bo på mobilnyckel?
Hur aktiverar jag Red Carpet?
Vad är Be My Guest?
Finns det någon gräns på hur många Monday Breakfast jag får boka?
Vad är Monday Breakfast?
Vad kostar en Monday Breakfast?
Måste jag boka bord?
Varför behöver jag logga in med tvåstegsverifiering?
Vad innebär tvåstegsverifiering och hur fungerar det?
Var hittar jag medlemsvillkoren för Strawberry?
Vad är Red Carpet?
Hur många bonuspoäng får jag per övernattning?
Hur inaktiverar jag Red Carpet?
Får jag bonuspoäng på besök i hotellrestaurangen?
Kan jag boka en bonusnatt i appen?
Hur kopierar jag medlemsnumret i appen?
Hur bokar jag Be My Guest?
Brådskar det?
Ring oss på: +46 771 666 700
Måndag - fredag
08:00 - 20:00
Lördag
09:00 - 17:00
Söndag och helgdagar
Stängt
Kontakta oss