This site is protected by reCAPTCHA and the GooglePrivacy Policy and Terms of Service apply.
Varför kan jag inte se min hotellbokning i appen?
Hur avbokar jag en rumsbokning i appen?
Kan jag använda hotellets Service Station även om jag inte bokat direkt via choice.se?
Varför är det olika bokningsnummer i appen och på bokningsbekräftelsen?
Vilka villkor gäller för Nordic Choice Hotels app?
Hur lägger jag till kostnader från minbaren på notan?
Var i appen kan jag se medlemsperiod och när bonuspoäng löper ut?
Jag har flera bokningar i mitt namn – kan jag använda Service Station?
Kan jag betala extra kostnader vid utcheckning i Service Station?
Hur kopierar jag medlemsnumret i appen?
Vad kan jag använda chatten i appen till?
Har hotellet jag ska bo på mobilnyckel?
Hur uppdaterar jag personlig information i appen?
När och var i appen hittar jag restaurangkupongen jag får som medlem?
Du bör automatiskt få ett kvitto efter din vistelse. Om du inte fått det kan du hämta ett kvitto genom att navigera till "Tidigare" vistelser i appen. Välj "Få kvitto" så skickas det till vilken e-postadress du vill. Notera att du kan få ett kvitto först 24 timmar efter vistelsen och upp till ett år efteråt.
Behöver du hjälp?
Vänligen fyll i meddelande-formuläret så att kan vi hantera ditt ärende. Du får svar inom 3 arbetsdagar.
Are you sure that you want to change language?
Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.