strawberryLogostrawberryLogo
Medlemskap

Varför hittar jag inte min bokning i appen?

Saknas en bokning? Det kan ta upp till en timme från att bokningen gjordes tills den syns i appen. Har du väntat längre? Om din bokning inte syns i appen kan det bero på flera saker:

  • Bokningar som gjorts via online-resebyråer (som Booking.com, Hotels.com eller Expedia) har ingen koppling till ditt medlemsnummer och syns därför inte i appen.
  • Bokningar som gjorts utan att du varit inloggad syns inte i appen. Samma sak gäller om Kundservice eller hotellet har gjort bokningen åt dig och du inte har gett dem ditt medlemsnummer.
  • Hotellet är ännu inte tillgängligt i appen. Vi jobbar hårt för att flytta alla hotell till ett system som stödjer appen, men än saknas några hotell.

Du kan numera lägga till bokningar som saknas genom att gå till fliken "Mina vistelser" och välja "Lägg till saknad bokning". Kundservice kan också hjälpa dig, om du vill.

Brådskar det?

Ring oss på: +46 771 666 700

Måndag - fredag

08:00 - 20:00

Lördag

09:00 - 17:00

Söndag och helgdagar

Stängt


Kontakta oss