This site is protected by reCAPTCHA and the GooglePrivacy Policy and Terms of Service apply.
Varför kan jag inte se min hotellbokning i appen?
Kan jag få ett kvitto från en tidigare vistelse?
Hur avbokar jag en rumsbokning i appen?
Kan jag använda hotellets Service Station även om jag inte bokat direkt via choice.se?
Varför är det olika bokningsnummer i appen och på bokningsbekräftelsen?
Vilka villkor gäller för Nordic Choice Hotels app?
Hur lägger jag till kostnader från minbaren på notan?
Var i appen kan jag se medlemsperiod och när bonuspoäng löper ut?
Jag har flera bokningar i mitt namn – kan jag använda Service Station?
Kan jag betala extra kostnader vid utcheckning i Service Station?
Hur kopierar jag medlemsnumret i appen?
Vad kan jag använda chatten i appen till?
Har hotellet jag ska bo på mobilnyckel?
Hur uppdaterar jag personlig information i appen?
När och var i appen hittar jag restaurangkupongen jag får som medlem?
Saknas en bokning? Det kan ta upp till en timme från att bokningen gjordes tills den syns i appen. Har du väntat längre? Om din bokning inte syns i appen kan det bero på flera saker:
Du kan numera lägga till bokningar som saknas genom att gå till fliken "Mina vistelser" och välja "Lägg till saknad bokning". Kundservice kan också hjälpa dig, om du vill.
Behöver du hjälp?
Vänligen fyll i meddelande-formuläret så att kan vi hantera ditt ärende. Du får svar inom 3 arbetsdagar.
Are you sure that you want to change language?
Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.