MenyStäng

Hej! Hur kan vi hjälpa dig?

Varför hittar jag inte min bokning i appen?

Saknas en bokning? Det kan ta upp till en timme från att bokningen gjordes tills den syns i appen. Har du väntat längre? Om din bokning inte syns i appen kan det bero på flera saker:

  • Bokningar som gjorts via online-resebyråer (som Booking.com, Hotels.com eller Expedia) har ingen koppling till ditt Nordic Choice Club-medlemsnummer och syns därför inte i appen.
  • Bokningar som gjorts utan att du varit inloggad syns inte i appen. Samma sak gäller om Kundservice eller hotellet har gjort bokningen åt dig och du inte har gett dem ditt medlemsnummer.
  • Hotellet är ännu inte tillgängligt i appen. Vi jobbar hårt för att flytta alla hotell till ett system som stödjer appen, men än saknas några hotell.

Du kan numera lägga till bokningar som saknas genom att gå till fliken "Mina vistelser" och välja "Lägg till saknad bokning". Kundservice kan också hjälpa dig, om du vill.

Behöver du hjälp?

Vänligen fyll i meddelande-formuläret så att kan vi hantera ditt ärende. Du får svar inom 3 arbetsdagar.

Bra jobbat!

Ditt lösenord har uppdaterats. Nu kan du fortsätta med något roligare, som att boka din drömvistelse!

Please note

Are you sure that you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.