MenyStäng

Hej! Hur kan vi hjälpa dig?

Varför kan jag inte se min hotellbokning i appen?

Vi jobbar hårt för att migrera alla hotell till ett system som stödjer appen. Dessvärre är det några hotell som inte är kompatibla än och därför inte syns i appen, även om du har en bokning. Detta gäller:

  • Quality Hotel™ Maritim
  • Comfort Hotel® Xpress Central Station
  • Quality Hotel™ Harstad
  • Quality Hotel™ Match
  • Clarion Hotel® Umeå
  • Clarion Hotel The Pier
  • Copperhill Mountain Lodge
  • GLO Hotel Art
  • Klaus K Hotel
  • Hotel Lilla Roberts
  • Hotel Fabian
  • GLO Hotel Kluuvi
  • Hotel Haven
  • GLO Hotel Airport
  • GLO Hotel Sello
  • Comfort Hotel® LT
  • Funken Lodge
  • Farris Bad
  • Yasuragi
  • Hotel St. George
  • Clarion Collection® Hotel Bristol
  • Quality Hotel™ Vänersborg
  • Icehotel
  • Sommerro
  • Lily Country Club

Behöver du hjälp?

Vänligen fyll i meddelande-formuläret så att kan vi hantera ditt ärende. Du får svar inom 3 arbetsdagar.

Bra jobbat!

Ditt lösenord har uppdaterats. Nu kan du fortsätta med något roligare, som att boka din drömvistelse!

Please note

Are you sure that you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.