This site is protected by reCAPTCHA and the GooglePrivacy Policy and Terms of Service apply.
Hur ändrar jag en hotellbokning?
Jag har inte fått någon bokningsbekräftelse. Vad ska jag göra?
Varför ser jag inte bokningen på Min sida?
Kan jag boka rum åt andra med Club Price?
Vilka avbokningsregler gäller?
Jag vill boka en bonusnatt men hittar bara hotellrum med vanlig betalning. Varför?
Om du är medlem i Nordic Choice Club:
Om du inte är medlem:
Observera att förbetalda bokningar inte går att avboka på hemsidan eller i appen. Kundservice kan hjälpa dig att avboka dessa, om du inte kommer att utnyttja bokningen, men tyvärr får du ingen återbetalning.
Behöver du hjälp?
Vänligen fyll i meddelande-formuläret så att kan vi hantera ditt ärende. Du får svar inom 3 arbetsdagar.
Are you sure that you want to change language?
Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.