MenyStäng

Hej! Hur kan vi hjälpa dig?

Jag har inte fått någon bokningsbekräftelse. Vad ska jag göra?

Det kan dröja en liten stund att få bokningsbekräftelsen. Om du har bokat via telefon eller e-post direkt genom hotellet eller Kundservice, så ska bekräftelsen komma med e-post eller sms efter att bokningen är genomförd.

Som Nordic Choice Club-medlem kan du se dina kommande bokningar på Min sida eller i vår app cirka 15 minuter efter slutförd bokning. Kontakta Kundservice om du har frågor eller behöver hjälp. De kan t.ex. se ifall du har angett rätt e-postadress eller skicka en ny bekräftelse om du behöver det.

Behöver du hjälp?

Vänligen fyll i meddelande-formuläret så att kan vi hantera ditt ärende. Du får svar inom 3 arbetsdagar.

Bra jobbat!

Ditt lösenord har uppdaterats. Nu kan du fortsätta med något roligare, som att boka din drömvistelse!

Please note

Are you sure that you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.