!--island-Breadcrumbs:11-->
Jag saknar extra poäng efter poängkampanj t.ex. dubbla eller trippla bonuspoäng eller Mastercard. Varför?
Kontrollera först så att följande villkor har uppfyllts:
- Har det gått 24 timmar efter att de ordinarie poängen kom in?
- Har du bokat enligt erbjudandets villkor?
Vissa erbjudanden registreras bara en gång per månad eller på ett specifikt datum, men det vanligaste är att de extra poängen kommer efter att du har checkat ut. Detta ska anges på erbjudandesidan.
Om alla villkor har uppfyllts men dina poäng ändå inte har kommit in, kontakta Kundservice.
Liknande frågor
Varför ser jag inte bokningen på Min sida?
Innebär namnbytet från Nordic Choice till Strawberry något för mig som medlem?
Varför byter Nordic Choice Hotels namn till Strawberry?
Hur blir jag medlem i Strawberry?
Ränta vid delbetalning
Kan jag som bokar Be My Guest åt en vän ta med fler frukostgäster?
Kan jag och min partner dela medlemskap?
Höjd kreditgräns
Kan jag avboka min Monday Breakfast-bokning?
Får jag medlemsförmåner när jag bokar via en nätbaserad bokningssajt som Booking.com, Hotels.com eller liknande?
Hur ansöker jag om ett Strawberry Mastercard?
Vilken valuta
Hur fungerar restaurangkupongerna?
Var i appen kan jag se medlemsperiod och när bonuspoäng löper ut?
Spärra och beställa nytt kort
Jag har hög medlemsnivå hos en annan hotellkedja, kan ni statusmatcha mig ifall jag går över till er kedja?
Om min gäst bor längre än 1 natt, får jag äta frukost fler gånger då?
Förmåner med Strawberry Mastercard
Kan jag betala en av flera sammanhängande nätter med bonuspoäng?
Är Monday Breakfast tillgängligt för alla medlemmar?
Får jag bonuspoäng om jag har en bokning men inte checkar in?
Reseförsäkring
Kan jag boka rum åt andra med Member Price?
Kan jag som medlem tjäna bonuspoäng på Monday Breakfast?
Jag vill boka en bonusnatt men hittar bara hotellrum med vanlig betalning. Varför?
Kan jag delbetala en vistelse med bonuspoäng?
Hur aktiverar jag Red Carpet?
Betalningsförsäkring
Vad är Be My Guest?
Prislista
Finns det någon gräns på hur många Monday Breakfast jag får boka?
Vad är Monday Breakfast?
Vad kostar en Monday Breakfast?
Måste jag boka bord?
Varför behöver jag logga in med tvåstegsverifiering?
Vad innebär tvåstegsverifiering och hur fungerar det?
Var hittar jag medlemsvillkoren för Strawberry?
Vad är Red Carpet?
Jag fick ett rabatterbjudande med e-post. Hur bokar jag det?
Var hittar jag information om Strawberry Mastercard?
Hur många bonuspoäng får jag per övernattning?
Kontakt
Hur inaktiverar jag Red Carpet?
Får jag bonuspoäng på besök i hotellrestaurangen?
Behandling av personuppgifter
Hur bokar jag Be My Guest?
Håll koll i mobilen
Brådskar det?
Ring oss på: +46 771 666 700
Öppettider under påsk:
Fredag
Stängt
Lördag
09:00 - 14:00
Söndag
Stängt
Måndag
Stängt
Ordinarie öppettider:
Måndag - fredag
08:00 - 20:00
Lördag
09:00 - 17:00
Söndag och helgdagar
Stängt
Kontakta oss