PrisgarantiMedlemsrabatt 5-15%
Nordic Choice ClubMina bokningarKundservice
Hotell & destinationerMöten & konferenser

Hej! Hur kan vi hjälpa dig?

Jag saknar extra poäng efter poängkampanj t.ex. dubbla eller trippla bonuspoäng eller Mastercard. Varför?

Kontrollera först så att följande villkor har uppfyllts:

  • Har det gått 24 timmar efter att de ordinarie poängen kom in?
  • Har du bokat enligt erbjudandets villkor?

Vissa erbjudanden registreras bara en gång per månad eller på ett specifikt datum, men det vanligaste är att de extra poängen kommer efter att du har checkat ut. Detta ska anges på erbjudandesidan.

Om alla villkor har uppfyllts men dina poäng ändå inte har kommit in, kontakta Kundservice.

Behöver du hjälp?

Vänligen fyll i meddelande-formuläret så att kan vi hantera ditt ärende. Du får svar inom 3 arbetsdagar.

Please note

Are you sure that you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.