This site is protected by reCAPTCHA and the GooglePrivacy Policy and Terms of Service apply.
Jag har fått ett presentkort. Hur bokar jag rum?
Kan jag ångra köpet av ett presentkort?
Vad gör jag om jag inte fått presentkortet, fast det är betalt?
Måste presentkortet vara giltigt när jag bor?
Kan jag delbetala med ett digitalt presentkort?
Kan jag ge bort ett digitalt presentkort?
Kan jag ge bort ett presentkort som jag har fått?
Kan jag kombinera bonuspoäng med ett Be My Guest-presentkort?
Kan jag köpa presentkort för bonuspoäng?
Hur använder jag ett presentkort med koden LGIFT?
Jag har ett presentkort som heter Be My Guest. Hur bokar jag rum?
Kan ni ersätta ett presentkort som jag tappat?
Jag vill köpa ett presentkort. Vad erbjuder ni?
Vilka villkor gäller för digitala presentkort?
Om du har ett presentkort på ett fast belopp (alltså inte en eller två hotellnätter) kan du använda det på alla våra hotell. Boka hotellrum direkt här på hemsidan, via hotellet eller via Kundservice.
*Obs! Var noga med att välja en pristyp med betalning på hotellet. Du kan inte förhandsbetala eller boka paket/kampanjer med presentkortet. *
Behöver du hjälp?
Vänligen fyll i meddelande-formuläret så att kan vi hantera ditt ärende. Du får svar inom 3 arbetsdagar.
Are you sure that you want to change language?
Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.