Gå till huvudsida
Stäng

Den här sidan är gjord för nyare webbläsare. För bäst upplevelse, uppgradera din webbläsare till senaste version.

Uppgradera till nyare version Visa inte detta meddelande igen

Nyheter - Nordic Choice Hotels

Nya hotellprojekt

Här är en enkel översikt över våra kommande hotellprojekt. För mer ingående information, se pressmeddelandet.

Clarion Hotel The Edge, Tromsø

1 maj 2014 öppnar Clarion dörrarna till ett nytt konferens- och företagshotell, Clarion Hotel The Edge i Tromsø. Det blir stadens samlingspunkt och en kulturarena för stora och små arrangemang. Konferenssalen blir stadens största och tillsammans med det unika läget på bryggkanten i Tromsø centrum blir detta en inspirerande plats för både konferensgäster, turister och Tromsøs invånare.

Clarion Hotel Energy, Stavanger

Clarion Hotel Energy - The New Energy of Stavanger. 20 augusti 2014 öppnar Stavanger-regionens största och mest spännande konferenshotell, Clarion Hotel Energy. Clarion Hotel Energy har ett brett utbud av konferenslokaler och flexibla lösningar för alltifrån 2 till 1000 personer, på totalt 1800 kvadratmeter.

Comfort Hotel Xpress, Tromsø

Comfort Hotel Xpress i Tromsø öppnar 2014 och blir Norges andra Xpress-hotell. Succén från vårt första hotell i Oslo vidareförs nu till Nord-Norge's huvudstad, med målet om att erbjuda dig urban kvalitetsövernatting till en billig peng. Vi erbjuder 160 kompakta rum,  dygnetrunt öppet träningsrum och ett unikt lobbycafé - mitt i Tromsø centrum.

Clarion Hotel Live, Malmö

Clarion Hotels bygger nytt hotell och konferenscenter mitt i Malmö centrum. Konferenscentret kommer att ha plats för 1500 deltagare. Hotellkomplextet ligger i anslutning till stadens nya konserthus och blir en naturlig del av stadens puls. Härkan människor dela idéer, kunskap och kulturupplevelser. Hotellet blir 21 våningar högt och kommer att ha 375 hotellrum och fyra mötesrum med plats för 400 personer. Hotellet öppnar i maj 2015.

Quality Hotel View, Malmö

I december 2015 öppnar Quality Hotel View med sina 302 rum fördelat över 18 våningar. Malmö får då äntligen ett komplett konferenshotell mitt i hjärtat av den nya stadsdelen Hyllie i Malmö. Granne med Malmö Arena, Malmö Mässan, Emporia köpcenter och på bara några minuter tar man sig med tåg till Malmö City, Kastrup och endast 10 minuter med tåg från Köpenhamn. Quality Hotel View kommer även erbjuda 11 möteslokaler och en bankettsal på 554 kvadratmeter.

1.913.149.030 22