Den här sidan är gjord för nyare webbläsare. För bäst upplevelse, uppgradera din webbläsare till senaste version.

OMDÖMEN


Genomsnittligt besöksbetyg

baserat på 132 gästomdömen.

3,5

47% gäster rekommenderade detta hotell.
3,5
Standard
4
Service
4
Läge
4
Renlighet
3,5
Rum
3,5
Sovkvalitet

3

Funka för en natt.

den 27 mars 2015, Uddevalla, Sverige, Jimmy F

Funka för en natt. Vi hade bokat dubbelsäng men det var 2st enkelsängar de hade satt ihop som gled isär. Saknade handdukar på rummet. Dåligt utbud i reception på kvällen av dricka mm. Frukosten var o...

Funka för en natt. Vi hade bokat dubbelsäng men det var 2st enkelsängar de hade satt ihop som gled isär. Saknade handdukar på rummet. Dåligt utbud i reception på kvällen av dricka mm. Frukosten var okej men inte mer. Receptionisterna var trevliga och gav ett bra intryck. Hotellet ligger centralt och bra, men är i behov av en renovering (vilket de tydligen höll på med)
Läs mer Stäng

5

Barolo

den 21 mars 2015, Båstad, Skåne County, Sweden, LennartAx

Ganska centralt läge med gångavstånd till centrum. Bra med garage. Och en riktigt bra frukost. Vänlig och tillmötesgående personal. Ganska bra restaurang, men en alltför liten vinlista, framförallt på...

Ganska centralt läge med gångavstånd till centrum. Bra med garage. Och en riktigt bra frukost. Vänlig och tillmötesgående personal. Ganska bra restaurang, men en alltför liten vinlista, framförallt på röda viner.

Svar från ägaren

den 23 mars 2015

Hej Tack för att du dela med dig av din upplevelse. Verkligen kul att få ta del av din feedback och upplevelse hos oss. Vi vet att dagens resande har högre förväntningar än någonsin på ett hotell eller restaurangbesök, därför arbeta vi aktiv med områden som service och kvalitet. Vi vet också att det är utmaning att alltid ligger på en top nivå, här vet vi att engagerade och delaktiga medarbetare bidra till att håller en jämn och hög nivå. Kul att se att vi kan plocka frukt på det långsiktiga arbete inom service och kvalitet. I skrivande stund håller vi på att byta ut vinlistor och jag tror att det är en anledning till varför du uppfattade vinlistan så klen vid ditt besök. Hör gärna av dig till mig om du har några funderingar eller frågor på antonio.dacosta@choice.se Jag hoppas att även framöver kunna hälsa dig välkommen hos oss på Quality Hotel Ekoxen. Mvh Antonio Dacosta Hotelldirektör

Läs mer Stäng

2

Inte helt igenom fräscht

den 15 mars 2015, LInköping, Roland L

Rummet behöver renoveras. Gammaldags mekaniska nycklar. Fönster som inte går att stänga helt. Frukost där allt inte är påfyllt - för lite personal? Luftsuget i badrummet väsnas kraftigt. Det finns en ...

Rummet behöver renoveras. Gammaldags mekaniska nycklar. Fönster som inte går att stänga helt. Frukost där allt inte är påfyllt - för lite personal? Luftsuget i badrummet väsnas kraftigt. Det finns en del att göra helt enkelt.

Svar från ägaren

den 16 mars 2015

Hej Tack för din feedback i samband med ditt senaste besök hos oss. Jag instämmer helt i det du anmärkar gällande hotellet. Vi i ledningen på Quality Hotel Ekoxen har arbetat hårt och intensiv under några år för att få hotellet till en av dagens gäst förväntad standard, dagens standard avvika på ett antal områden. Det har vi lyckats med nu, och vi har påbörjat renoveringen nu,efter påsken kommer en mer omfattande renovering av hotellets alla rum och offentliga ytor påbörjas stegvis. I renoveringen har vi även planerad för ett nytt restaurang och kök med en genomtänkt logistik. Vi arbeta aktiv med servicestandard och försöker håller en hög nivå, det har vi fått mycket positiv respons under den gågna tiden. Det kommer vara en vinnande kombination framöver.Hör gärna av dig till mig om du har några funderingar eller frågor till mig på antonio.dacosta@choice.se Jag hoppas att även framöver kunna hälsar dig välkommen hos oss på Quality Hotel Ekoxen. Mvh Antonio Dacosta Hotelldirektör

Läs mer Stäng

5

Bra rum- centralt läge

den 14 mars 2015, Stockholm, Sverige, Lennart S

Ett utmärkt hotell med bra centralt läge och lätt att komma till med bil!Mycket bra service från receptionen och glad och trevlig personal !Vårt superiorrum med jaccucibad och lite större var mycket b...

Ett utmärkt hotell med bra centralt läge och lätt att komma till med bil!Mycket bra service från receptionen och glad och trevlig personal !Vårt superiorrum med jaccucibad och lite större var mycket bra! Frukosten var bra- dock lite mörkt och "murrigt" i frukostmatsalen-dock ljusare i angränsande matsalsdel mot Trädgårdsföreningen.

Svar från ägaren

den 16 mars 2015

Hej Tack för din feedback i samband med ditt senaste besök hos oss. Kul att få ta del av din feedback och upplevelse hos oss. Vi i ledningen på Quality Hotel Ekoxen har arbetat hårt och intensiv under några år för att få hotellet till en av dagens gäst förväntad standard, dagens standard avvika på ett antal områden. Det har vi lyckats med nu, och vi har påbörjat renoveringen nu efter påsken kommer en mer omfattande renovering av hotellets alla rum och offentliga ytor påbörjas i steg. I renoveringen har vi även planerad för ett nytt restaurang och kök med en genomtänkt logistik. Vi vet idag att logistiken och designen samt komforten inte är optimal och projektgruppen har lagt extra tid och planering på att få ytor som lever upp till dagens standard och förväntningar. Hör gärna av dig till mig om du har några funderingar eller frågor på antonio.dacosta@choice.se Jag hoppas att även framöver kunna hälsar dig välkommen hos oss på Quality Hotel Ekoxen. Mvh Antonio Dacosta Hotelldirektör

Läs mer Stäng

3

Slitet Hotel i behov av renovering

den 9 mars 2015, Sollentuna, Sverige, Håkan K

Slitet hotell i stort behov av renovering. Bodde mycket här för 5-6 år sedan men hotellet har förfallit mycket på dessa år. Frukosten var kanon tidigare. Nu är den bara ordinärt, rörigt upplägg och i...

Slitet hotell i stort behov av renovering. Bodde mycket här för 5-6 år sedan men hotellet har förfallit mycket på dessa år. Frukosten var kanon tidigare. Nu är den bara ordinärt, rörigt upplägg och ingen röd tråd på hur man skall gå.

Svar från ägaren

den 10 mars 2015

Hej Håkan, Tack för din feedback i samband med dit senaste besök hos oss. Jag instämmer helt i det du skriver gällande slitet hotell. Vi i ledningen på Quality Hotel Ekoxen har arbetat hårt och intensiv under några år för att få hotellet till en av dagens gäst förväntad standard, dagens standard avvika på ett antal områden. Det har vi lyckats med nu, och vi har påbörjat renoveringen nu efter påsken kommer en mer omfattande renovering av hotellets alla rum och offentliga ytor påbörjas i steg. I renoveringen har vi även planerad för ett nytt restaurang och kök med en genomtänkt logistik. Vi arbeta aktiv med servicestandard och försöker håller en hög nivå, det har vi fått mycket positiv respons under den gågna tiden. Det kommer vara en vinnande kombination framöver.Hör gärna av dig till mig om du har några funderingar eller frågor på antonio.dacosta@choice.se Jag hoppas att även framöver kunna hälsar dig välkommen hos oss på Quality Hotel Ekoxen. Mvh Antonio Dacosta Hotelldirektör

Läs mer Stäng

2.180.162.605 26

Bokningskod

Har du en bokningskod? Lägg in den här för att göra en sökning. Vill du boka med företagsavtal eller bonuspoäng: Logga in på Min sida.

Bokningskod måste anges

Bokningskoden är tillagd

Bokningskoden är tillagd.

OK