Den här sidan är gjord för nyare webbläsare. För bäst upplevelse, uppgradera din webbläsare till senaste version.

OMDÖMEN


Genomsnittligt besöksbetyg

baserat på 150 gästomdömen.

3,5

47% gäster rekommenderade detta hotell.
4
Läge
3,5
Sovkvalitet
4
Service
3,5
Standard
3,5
Rum
4
Renlighet

4

romantisk avkoppling

den 18 maj 2015, Katrineholm, Sverige, tonyk120

Rummet var stort och likaså badrummet. Frukostbuffen var välsorterad framförallt plus till mycket olika fiber/fullkornsbröd. Enda minustecknet var att vi bodde på andra sidan receptionen vilket inneba...

Rummet var stort och likaså badrummet. Frukostbuffen var välsorterad framförallt plus till mycket olika fiber/fullkornsbröd. Enda minustecknet var att vi bodde på andra sidan receptionen vilket innebar att man inte kunde åka hiss utan att behöva byta hiss en gång.
Läs mer Stäng

4

Pärlan finns i källaren

den 17 maj 2015, , David E

Överlag bra hotel, bra service, trevliga utrymmen och frukos / restaurang på god nivå. Men det som lyfter hotellet ett steg till är poolen, eller mer korrekt den väldigt behagliga (28 typ) temperature...

Överlag bra hotel, bra service, trevliga utrymmen och frukos / restaurang på god nivå. Men det som lyfter hotellet ett steg till är poolen, eller mer korrekt den väldigt behagliga (28 typ) temperaturen i poolen. Även uttan bad är hotellet bra, men med är det ett minne och en upplevelse!

Svar från ägaren

den 18 maj 2015

Hej Tack för att du dela med dig av din upplevelse. Vi vet att dagens resande har högre förväntningar än någonsin på ett hotell eller restaurangbesök, därför arbeta vi aktiv med områden som service och kvalitet. Vi vet också att det är utmaning att alltid ligger på en top nivå, här vet vi att engagerade och delaktiga medarbetare bidra till att håller en jämn och hög nivå. Vi står nu även inför en omfattande renovering vilket ytigare kommer bidra till en kvalitativ upplevelse när du besöker oss nästa gång.Hör gärna av dig till mig om du har några funderingar eller frågor på antonio.dacosta@choice.se Jag hoppas att även framöver kunna hälsa dig välkommen hos oss på Quality Hotel Ekoxen. Mvh Antonio Dacosta Hotelldirektör

Läs mer Stäng

1

Sunkhotell.

den 10 maj 2015, Linköping, Sverige, Robert L

Bo på Elite stora hotellet, renoverat och superfrächt. Beställde en flaska Champagne, kommer i ljummen, aldrig varit med om detta tidigare. Rummen har dålig ventilation och känns allmänt ofräscha. ...

Bo på Elite stora hotellet, renoverat och superfrächt. Beställde en flaska Champagne, kommer i ljummen, aldrig varit med om detta tidigare. Rummen har dålig ventilation och känns allmänt ofräscha. När vi checkade ur frågar receptionisten om vi tagit något ur minibaren, enkelt att svara på då det inte fanns någon, bara ett tomt hål där den förmodligen suttit en gång i tiden.

Svar från ägaren

den 18 maj 2015

Hej Robert, Tack för att du dela med dig av din upplevelse. Det är mycket tråkig att få ta del av din upplevelse hos oss. Vi vet att dagens resande har högre förväntningar än någonsin på ett hotell eller restaurangbesök, därför arbeta vi aktiv med områden som service och kvalitet. Vi vet också att det är utmaning att alltid ligger på en top nivå, här vet vi att engagerade och delaktiga medarbetare bidra till att håller en jämn och hög nivå. Extra tråkig att få ta del av vilka självklara serviceområden vi fallera på, och inte lyckats att leverera det till dig. Jag kommer självklart tar upp det med berörd personal för att säkerställa att vi alltid håller en servicestandard av hög kvalitet. Hör gärna av dig till mig om du har några funderingar eller frågor på antonio.dacosta@choice.se Jag hoppas att även framöver kunna hälsa dig välkommen hos oss på Quality Hotel Ekoxen. Mvh Antonio Dacosta Hotelldirektör

Läs mer Stäng

2

Anders

den 8 maj 2015, Linköping, Sverige, andersb177

Mycket slitna rum gamla soffor och fåtöljer. golvet i duschrummet fylldes med vatten efter den används dåligt med personal i baren och i restaurangen återkommer endast om man är tvungen då arbetet krä...

Mycket slitna rum gamla soffor och fåtöljer. golvet i duschrummet fylldes med vatten efter den används dåligt med personal i baren och i restaurangen återkommer endast om man är tvungen då arbetet kräver att man ska bo just på denna hotell kedja

Svar från ägaren

den 11 maj 2015

Hej Anders, Tack för att du dela med dig av din upplevelse. Det är mycket tråkig att få ta del av din upplevelse hos oss. Vi vet att dagens resande har högre förväntningar än någonsin på ett hotell eller restaurangbesök, därför arbeta vi aktiv med områden som service och kvalitet. Vi vet också att det är utmaning att alltid ligger på en top nivå, här vet vi att engagerade och delaktiga medarbetare bidra till att håller en jämn och hög nivå. Hör gärna av dig till mig om du har några funderingar eller frågor på antonio.dacosta@choice.se Jag hoppas att även framöver kunna hälsa dig välkommen hos oss på Quality Hotel Ekoxen. Mvh Antonio Dacosta Hotelldirektör http://www.tripadvisor.com/ShowUserReviews-g189864-d206400-r267477178-Quality_Hotel_Ekoxen-Linkoping_Ostergotland_County_Swedish_Lakeland.html#

Läs mer Stäng

5

Helst Ekoxen

den 3 maj 2015, Linköping, Ann B

Utmärkt Man känner sig alltid välkommen. All personal är mycket serviceinriktade och verkar inte stressade eller "störda" över att ta sig an någon extra uppgift o.dyl. Alla vill att det ...

Utmärkt Man känner sig alltid välkommen. All personal är mycket serviceinriktade och verkar inte stressade eller "störda" över att ta sig an någon extra uppgift o.dyl. Alla vill att det ska fungera bra för gästen.

Svar från ägaren

den 6 maj 2015

Hej Tack för din feedback i samband med dit senaste besök hos oss. Kul att se att du trivdes hos oss och i linköping. Vi på hotellet arbeta aktiv med servicestandard och försöker håller en hög nivå, det har vi fått mycket positiv respons under den gågna tiden. Med start i maj påbörja vi en omfattande renovering av hela hotellet.Hör gärna av dig till mig om du har några funderingar eller frågor på antonio.dacosta@choice.se Jag hoppas att även framöver kunna hälsar dig välkommen hos oss på Quality Hotel Ekoxen. Mvh Antonio Dacosta Hotelldirektör http://www.tripadvisor.com/ShowUserReviews-g189864-d206400-r265499030-Quality_Hotel_Ekoxen-Linkoping_Ostergotland_County_Swedish_Lakeland.html#

Läs mer Stäng

2.200.163.775 22

Bokningskod

Har du en bokningskod? Lägg in den här för att göra en sökning. Vill du boka med företagsavtal eller bonuspoäng: Logga in på Min sida.

Bokningskod måste anges

Bokningskoden är tillagd

Bokningskoden är tillagd.

OK