Den här sidan är gjord för nyare webbläsare. För bäst upplevelse, uppgradera din webbläsare till senaste version.

OMDÖMEN


Genomsnittligt besöksbetyg

baserat på 406 gästomdömen.

3,5

51% gäster rekommenderade detta hotell.
3,5
Standard
4
Service
3,5
Läge
3,5
Renlighet
3,5
Rum
3,5
Sovkvalitet

4

Ett hotell i tiden

den 15 april 2015, Tierp, Johanna P

Mkt bra hotell. Väldigt modernt, rent och fräscht. Bra service och trevlig personal. Stor frukostbuffé med utmärkt variation för alla smaker. Ett hotell i tiden som utvecklas i takt med samhället. Rek...

Mkt bra hotell. Väldigt modernt, rent och fräscht. Bra service och trevlig personal. Stor frukostbuffé med utmärkt variation för alla smaker. Ett hotell i tiden som utvecklas i takt med samhället. Rekomenderas.
Läs mer Stäng

4

Bra hotell i samband med besök på Globen

den 13 april 2015, Västerås, Sverige, CtCook

Trevilga rum, se upp om du bor i nya delen, duscha inte när någon spolar på toaletten, allt kallvatten försvinner och duschvattnet blir väldigt varmt.. I övrigt perfekt att bo på när du besöker evenem...

Trevilga rum, se upp om du bor i nya delen, duscha inte när någon spolar på toaletten, allt kallvatten försvinner och duschvattnet blir väldigt varmt.. I övrigt perfekt att bo på när du besöker evenemang på Ericsson Globe eller Tele2-arena, läget är svårslaget. Trevlig mottagning vid in- och utcheckning, medioker frukost, trångt och dåligt med undanplockning. Vid vårt besök fanns endast vitt bröd....
Läs mer Stäng

5

Överraskande på alla sätt

den 12 april 2015, Göteborg, Sverige, MrTrillkott

När jag bokade detta hotell så trodde jag att det måste vara något fel. 780 kr per enkelrum för en natt. Otroligt billigt och för ett nytt hotell i Stockholm är det väldigt ovanligt. Atmosfären var de...

När jag bokade detta hotell så trodde jag att det måste vara något fel. 780 kr per enkelrum för en natt. Otroligt billigt och för ett nytt hotell i Stockholm är det väldigt ovanligt. Atmosfären var det första som överraskade när vi klev in. Glad trevlig personal välkomnade oss när vi checkade in. Parkeringen var nära och bra i Tele2 Arena. Rummen nya och fräscha. Vi åt en enkel korven i Brasserie X och det var fantastiskt gott. Vi blev rekommenderade ett rödvin till som blivit en ny favorit. Baren var välkomnande, personalen kunnig och jättetrevlig. Frukosten väl tilltagen och kul att kunna sitta på läktaren i Globen och äta frukost. Ett litet minus för att duschcremen var slut i duschen men i övrigt ett perfekt hotell om du kommer med bil. Lite långt dock till tunnelbana. Rekommenderas varmt!
Läs mer Stäng

2

En besvikelse

den 7 april 2015, Västerås, Sverige, Bo-göran Ö

Städa rummen bättre (damma åtminstone av det som är synligt), laga trasiga saker i rummet, tex bordslampan. Vid ankomst bör receptionen informera om att frukost serveras på plan 7 samt tiderna för den...

Städa rummen bättre (damma åtminstone av det som är synligt), laga trasiga saker i rummet, tex bordslampan. Vid ankomst bör receptionen informera om att frukost serveras på plan 7 samt tiderna för den. Det ingår i ett vänligt bemötande.

Svar från ägaren

den 10 april 2015

Hej Bo Göran, Tack för din feedback! Vi beklagar verkligen att det var dåligt dammat och att det var trasiga saker på hotellrummet. Jag är även ledsen att du inte informerades om att frukosten serveras på våning 7. Jag har tagit upp detta med alla berörda, det är inte acceptabelt. Varmt välkommen tillbaka till oss i framtiden! Kontakta mig gärna om du planerar ett nytt besök så ska jag säkerställa att allt är på topp! Med vänlig hälsning, Stefan Ahlblom Quality Hotel Globe

Läs mer Stäng

2

kalt kallt och trist!

den 7 april 2015, göteborg, Stefan A

Rummen var kala, kalla och trista saknar helt personlighet. Frukosten kan få en rejäl uppgradering och samma gäller menyn i restaurangen och servicen på personalen i receptionen och restaurangen kansk...

Rummen var kala, kalla och trista saknar helt personlighet. Frukosten kan få en rejäl uppgradering och samma gäller menyn i restaurangen och servicen på personalen i receptionen och restaurangen kanske gå på en service kurs!

Svar från ägaren

den 10 april 2015

Hej Stefan, Tack för din feedback efter din vistelse här på Quality Hotel Globe! Det var verkligen inte kul att läsa. Jag kommer att ta upp detta med samtliga berörda och vi tar till oss av detta. Jag hoppas att vi trots detta får chansen att välkomna dig tillbaka hit till Quality Hotel Globe. Tveka inte att kontakta mig direkt om du planerar ett nytt besök. Ännu en gång beklagar vi verkligen det inträffade! Med vänlig hälsning, Stefan Ahlblom Quality Hotel Globe

Läs mer Stäng

2.190.163.493 25

Bokningskod

Har du en bokningskod? Lägg in den här för att göra en sökning. Vill du boka med företagsavtal eller bonuspoäng: Logga in på Min sida.

Bokningskod måste anges

Bokningskoden är tillagd

Bokningskoden är tillagd.

OK