Den här sidan är gjord för nyare webbläsare. För bäst upplevelse, uppgradera din webbläsare till senaste version.

Se alla hotell i Stockholm, Sverige

Quality Hotel Globe

Stockholm,  Sverige

Välkommen till Quality Hotel Globe, vägg i vägg med Ericsson Globe och Tele2 Arena. Som ett av Stockholms största hotell erbjuder vi ett perfekt läge för konferenser och event men även för dig som vill bo bekvämt för att uppleva det bästa av huvudstaden.

Quality Hotel Globe 4 5
Omdöme från TripAdvisor  
Quality Hotel Globe

51% gäster rekommenderade detta hotell.

baserat på 979 gästomdömen.
4
Läge
4
Sovkvalitet
4
Service
4
Standard
4
Rum
4
Renlighet
3

Annaors

den 18 juli 2016, Stockholm, Sverige, Anna O

Dåligt läge, mörkt inomhus o frukosten var sådär. Trevlig personal o rena rum. Saknade ljus från fönster och minibar på rummet. Frukosten var fantasilös och många former/skålar var tomma och man fick…

Dåligt läge, mörkt inomhus o frukosten var sådär. Trevlig personal o rena rum. Saknade ljus från fönster och minibar på rummet. Frukosten var fantasilös och många former/skålar var tomma och man fick vänta på påfyllning.

Svar från ägaren

den 19 juli 2016

Hej Anna Tack för att du återkopplat med oss. Nästa gång du bokar hos oss så prova ett av våra utsiktsrum, dessa rum har ett fantastiskt utsikt och har ett fint ljussken in på rummet. Vad gäller frukosten, under sommaren så kommer många grupper och äter samtidigt och om vi vet i förväg brukar vi rekommendera tider då vi vet att de inte är där. Vi försöker ha en stor bredd på frukosten med många gluten och laktosfria alternativ och vi försöker även att ha ett miljötänk. Jag hoppas att ni ger oss en ny chans. Ha en fin sommar Varma hälsningar Martin Blix Marketing Manager

Läs mer
4

Quality hotell Globen

den 18 juli 2016, Rimbo, 184stefanj

Väldigt fräscht och trevligt hotell med hög standard och nära till stan . Trevligt personal och bra standard på rummen , rent och fräscht . Kan varmt rekommenderas . Bra frukost med stort urval av fru…

Väldigt fräscht och trevligt hotell med hög standard och nära till stan . Trevligt personal och bra standard på rummen , rent och fräscht . Kan varmt rekommenderas . Bra frukost med stort urval av frukosträtter

Svar från ägaren

den 19 juli 2016

Hej Stefan Tack för att du återkopplat med oss. Vad härligt att läsa att ni är så nöjd med er vistelse hos oss. Jag hoppas att vi får nöjet att se er på hotellet igen mycket snart Varma hälsningar Martin Blix Marketing Manager

Läs mer
5

Bra boende

den 18 juli 2016, Enkoping, Sverige, KingJP71

Mycket bra boende när man ska på hockey eller fotboll, eller bara bo i tjänsten eller privat. Trevlig entré, personal som hejar och får en att känna sig välkommen. Bra standard på rummen både i gamla…

Mycket bra boende när man ska på hockey eller fotboll, eller bara bo i tjänsten eller privat. Trevlig entré, personal som hejar och får en att känna sig välkommen. Bra standard på rummen både i gamla och nya hotelldelen. Bra trevlig bar. Rent o städat på rummen.

Svar från ägaren

den 19 juli 2016

Hej Tack för att du tagit dig tid att återkoppla. Blir så lycklig att läsa att du känner dig hemma hos oss och trivs så bra. Hoppas du kommer tillbaka och bor hos oss mycket snart. Ha en fin sommar! Varma Hälsningar Martin Blix Marketing Manager

Läs mer
5

Mikael

den 18 juli 2016, Ängelholm, Sverige, mikaell896

Sköna sängar o bra service. därimot blev jag förvånad över att flaskor o frukten stod kvar när man hade bett om att de skulle städa rummet. Baren va bra o härlig att sitta vid, bra musik på kvällarna.…

Sköna sängar o bra service. därimot blev jag förvånad över att flaskor o frukten stod kvar när man hade bett om att de skulle städa rummet. Baren va bra o härlig att sitta vid, bra musik på kvällarna.

Svar från ägaren

den 19 juli 2016

Hej Mikael Tack för att du tagit dig tid att återkoppla. Vad glad jag blir att läsa att du har haft en 5-stjärnig vistelse hos oss. Kul att höra att du fått njuta i baren. Vad gäller städningen, om frukten och drycken inte varit uppäten så kanske Housekeeping trodde att ni ville ha det kvar. Jag önskar er en härlig sommar och hoppas vi får se er på hotellet snart igen. Varma hälsningar Martin Blix Marketing Manager

Läs mer
2

Helg i Sthlm

den 16 juli 2016, Falun, Sverige, Madeleinos

Fräscht och fint hotell men tyvärr förstördes vår vistelse av att personalen i repan började argumentera med oss huruvida vår hotellvistelse var förskottsbetalad eller inte direkt vid incheck. Tre rec…

Fräscht och fint hotell men tyvärr förstördes vår vistelse av att personalen i repan började argumentera med oss huruvida vår hotellvistelse var förskottsbetalad eller inte direkt vid incheck. Tre receptionister trodde inte på oss trots att vi kunde visa upp en bekräftelse där det klart och tydligt stod att "0 kr. ska betalas på hotellet". De fick vår bekräftelse och skulle kolla upp vad som gällde. Väl vid utcheck trodde vi att problemet skulle vara ur världen, men samma visa upprepade sig igen. Den sista receptionisten argumenterade i alla fall inte emot, utan släppte iväg oss och lovade att hon skulle återkomma till oss oavsett med besked samma eftermiddag. Flera dagar gick och vi hörde inget och antog att allt var löst. En vecka senare när sambon kollade sitt konto upptäckte han att de nu, 8 dagar efter vår avresa, dragit summan från kontot i alla fall! Efter flera samtal till hotellet fick vi dem efter många om och men att sätta tillbaka pengarna. Visst, en ursäkt fick vi, men kommer aldrig mer bo på detta hotell efter bemötandet vi fick. Efter att själv jobbat i hotellreception i 10 år skulle jag ha skämts ihjäl om mina gäster hade behandlats så här och gjort allt i min makt för att återfå gästens förtroende! Jag vet att många sätter i system att få kompensation, och vi är verkligen inga kräsna personer, utan vår toleransnivå är väldigt hög, men det hade varit väldigt lätt för hotellet att kunna visa någon form av ånger och god vilja att återvinna oss som gäster. Men icke... Tack och hej Quality Globe Hotel!

Svar från ägaren

den 17 juli 2016

Hej Jag får börja med att be om ursäkt, det här låter inte bra. Vore toppen om ni kontaktar vår hotellchef Annelie Tell på annelie.tell@choice.se så vi får titta in närmare på händelsen vad som kan ha gott fel. Vill också ta tillfället i akt att önska er en fin sommar! Varma hälsningar Martin Blix Marketing Manager

Läs mer
2.320.101.000 27

Bokningskod

Har du en bokningskod? Lägg in den här för att göra en sökning. Vill du boka med företagsavtal eller bonuspoäng: Logga in på Min sida.

Spara
Bokningskod måste anges

Valt rum

rum Ta bort rum

Lägg till rum

Bokningskoden är tillagd

Bokningskoden är tillagd.

OK