Denna webbplats är designad för nyare webbläsare. För bäst upplevelse, uppgradera din webbläsare till en nyare version.

Quality Hotel™ Grand, Steinkjer Steinkjer ,  Norge

Se alla hotell i Steinkjer, Norge

Quality Hotel™ Grand, Steinkjer

Steinkjer,  Norge

Quality Hotel Grand, Steinkjer är ett konferenshotell i hjärtat av Steinkjer, med 113 hotellrum, 7 konferenslokaler, restaurang och bar. Hos oss kan du anordna konferenser, möten och event för upp till 400 personer.

Quality Hotel™ Grand, Steinkjer 3,5 5
Omdöme från TripAdvisor  
Sustainability rating
7,5
av 10
Sustainability rating

Detta är vårt eget hållbarhetsbetyg som reflekterar hur varje hotell presterar inom flera olika hållbarhetsområden. Betyget är ett snitt av de senaste 7 dagarna.

7,5
av 10
Betyg för Quality Hotel™ Grand, Steinkjer

Betyget baseras på hur hotellet över tid svarar upp mot sina mål att minska miljöpåverkan inom områdena energi, vatten, avfall, matavfall, kemikalier, textiltvätt och klimatutsläpp.

Betyget baseras på hur hotellet över tid svarar upp mot sina mål att minska miljöpåverkan inom områdena energi, vatten, avfall, matavfall, kemikalier, textiltvätt och klimatutsläpp.

Urval av mål inom Strawberry
Klimatneutralitet till 2030

Vårt mål är att bli klimatneutrala i vår egen verksamhet till 2030, och samtidigt halvera utsläppen i våra leveranskedjor.

Mindre matsvinn till 2030

Vi arbetar hårt och aktivt för att reducera matsvinnet i vår verksamhet med 50% till 2030.

Omdöme från TripAdvisor

3,5
347 omdömen
4
Läge
3,5
Sovkvalitet
4
Service
3,5
Standard
3
Rum
4
Renlighet
4

Trädgårdsresa

den 29 juni 2019, Stockholm, Sverige, 518beritn

Bra placerat hotell om man vill åka runt till trädgårdar. Bra 3-rättersmiddag serverades på hotellet. Rummen något slitna liksom toaletter och dusch. 2- bäddsrummen varierar mycket i storlek. Fläktar…

Bra placerat hotell om man vill åka runt till trädgårdar. Bra 3-rättersmiddag serverades på hotellet. Rummen något slitna liksom toaletter och dusch. 2- bäddsrummen varierar mycket i storlek. Fläktar fanns på rummen.

Svar från ägaren

den 30 juni 2019

Hei, takk for en fin tilbakemelding etter besøk ved vårt hotell, og takk for at du deler dine inntrykk med andre. Vi er glade for å høre at oppholdet og maten innfridde forventningene dine. Team Grand ønsker deg gjerne velkommen tilbake hit igjen en annen gang.

Läs mer
3

Mitt i byn

den 8 februari 2018, Lyckeby, Sverige, 834andersd

Antar att hotellet var Grand förr. Dock för ganska många år sedan. Även om det syns ansiktslyftningar så finns det mycket gammalt och /eller slitet kvar, t ex möblemang och mattan i trappan. Men perso…

Antar att hotellet var Grand förr. Dock för ganska många år sedan. Även om det syns ansiktslyftningar så finns det mycket gammalt och /eller slitet kvar, t ex möblemang och mattan i trappan. Men personalen var riktigt positiva. Plus också för kvällserbjudanden på mat o dryck, samt frukostutbudet. Lite väl flottiga bacon och torr äggröra dock. Saknade eluttag vid sängen. Perfekt läge mitt i byn ger ett slutbetyg i det här röriga omdömet på en stark trea.

Svar från ägaren

den 11 februari 2018

Hei Anders D., Takk for konstruktiv tilbakemelding etter oppholdet ved vårt hotell, og takk for at du deler dine synspunkter med andre reisende. Vi er glade for å høre at både mat, drikke, frokost og service innfridde forventningene. Det er også hyggelig å kunne informere om at vi allerede denne uken åpner en fløy med helt nyrenoverte rom. I tillegg: medio mars begynner vi renovering av en annen fløy, med nyåpning til sommeren. Vi ønsker gjerne deg velkommen tilbake til oss en annen gang, så kan du også få oppleve hvor fint det har blitt etter disse oppgraderingene.

Läs mer
2

Hotellet Stordalen glömt att dem har.

den 9 december 2016, Ulricehamn, Sverige, Carolina R

Trevlig entre och väldigt trevlig personal i receptionen. Tillmötesgående och serviceminded. Eftersom jag hade sen ankomst bad jag om en smörgås och det fick jag utan problem - dessutom gratis! Det är…

Trevlig entre och väldigt trevlig personal i receptionen. Tillmötesgående och serviceminded. Eftersom jag hade sen ankomst bad jag om en smörgås och det fick jag utan problem - dessutom gratis! Det är service! Rummet var inte fräscht. Gammalt tråkigt och dålig säng. Ett stort plus är att det ligger så nära, 100m, centralstationen.

Svar från ägaren

den 30 januari 2017

Hei Carolina, takk for tilbakemelding etter oppholdet ved vårt hotell. Det er flott å høre at vårt personale og servicen innfridde forventningene. Vi har flere ulike romtyper, noen er store, noen mindre, noen er eldre, og noen er renovert så sent som i 2013. Bestille gjerne et av de nyeste rommene ved neste besøk, så får du se hvor fint det ble der. Vi ønsker gjerne velkommen tilbake til oss ved en annen anledning.

Läs mer
3

Helt okej men kan bli bättre

den 30 augusti 2016, Rognan, Norge, 297larsf

Var ett helt okej hotell men behöver uppgradera möblerna och sängar. Kan lätt bli bättre på att städa med då det var en del smuts i hörnen och i duschen. Frukosten var med att lyfta upp hotellet till…

Var ett helt okej hotell men behöver uppgradera möblerna och sängar. Kan lätt bli bättre på att städa med då det var en del smuts i hörnen och i duschen. Frukosten var med att lyfta upp hotellet till normal standard.

Svar från ägaren

den 5 september 2016

Takk for din tilbakemelding etter oppholdet ved vårt hotell, og takk for at du deler dine inntrykk med andre reisende. Det gleder oss at du satte pris på vår innholdsrike frokost, en god start på dagen er viktig, sier de fleste av våre gjester. Vi ser frem til å ønske velkommen tilbake ved en senere anledning. Mvh Quality Hotel Grand Steinkjer, /adm

Läs mer
4

Bra hotell

den 19 maj 2016, Östersund, Sverige, Monica P

Vi bodde på hotellet i två nätter. Det var hotellstrejk. Vi antar att det var pga strejken som vi inte fick städat. Vi fick nya handdukar i en påse på dörren. Hade varit vänligt om vi hade blivit in…

Vi bodde på hotellet i två nätter. Det var hotellstrejk. Vi antar att det var pga strejken som vi inte fick städat. Vi fick nya handdukar i en påse på dörren. Hade varit vänligt om vi hade blivit informerade om detta vid incheckningen. Det var ju ändock direktören som checkade in oss. Frukosten var bra och likaså rummet.

Svar från ägaren

den 3 juni 2016

Takk for hyggelig tilbakemelding etter opphold ved vårt hotell. Det stemmer at vi under streikeperioden hadde noe begrenset romservice, som de fleste gjester ble informert om ved innsjekk. Beklager dersom dette ikke ble informert om ved deres ankomst. Det er hyggelig å se at dere var fornøyde med hotellrommet og frokosten, og vi ser frem til å ønske dere velkommen tilbake til vårt hotell ved en senere anledning.

Läs mer

Få upp till 25% rabatt!

Nej tack!

Försök igen

Få upp till 25% rabatt!
Tack för att du anmälde dig!

Snart får du ett mejl med bra erbjudanden.

3.2.8.003 25
Bokningskod

Har du en bokningskod? Lägg till den här för att se tillgänglighet. Vill du boka med företagsavtal, bonuspoäng eller se medlemspriser: Logga in

Spara

Bokningskod måste anges

Välj rum

rum Ta bort rum

Lägg till rum
Bokningskod

Din bokningskod har lagts till.

Please note

Your session will be ended

Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.