Den här sidan är gjord för nyare webbläsare. För bäst upplevelse, uppgradera din webbläsare till senaste version.

OMDÖMEN


Genomsnittligt besöksbetyg

baserat på 46 gästomdömen.

3,5

63% gäster rekommenderade detta hotell.
4
Standard
4
Service
3,5
Läge
4
Renlighet
3,5
Rum
4
Sovkvalitet

4

Småbarns-familj

den 2 mars 2015, Lindome, Lisa M

Klart godkänt hotell med trevlig personal. Frukosten var helt klart bäst! Där fanns allt man kan tänka sig, förutom gröt. Färsk frukt och fräscha pålägg drar upp betyget rejält! Utsikten trist, men vi...

Klart godkänt hotell med trevlig personal. Frukosten var helt klart bäst! Där fanns allt man kan tänka sig, förutom gröt. Färsk frukt och fräscha pålägg drar upp betyget rejält! Utsikten trist, men vi var inte där för den i alla fall.
Läs mer Stäng

4

Trevligt hotell

den 2 mars 2015, Göteborg, Sverige, Martin K

Bra fräsch och mysig hotell. Personalen var trevliga och hjälpsamma. Lite nackdel var gavel mot tågstationen, ljudet var lite störande från tågen. Baren hade ett litet utbud av alkohol, inga drinkar ...

Bra fräsch och mysig hotell. Personalen var trevliga och hjälpsamma. Lite nackdel var gavel mot tågstationen, ljudet var lite störande från tågen. Baren hade ett litet utbud av alkohol, inga drinkar serverades tyvärr.
Läs mer Stäng

3

Quality Winn

den 10 februari 2015, Haninge, 438patriks

Rummen är ganska slitna men ok. Se till att få ett rum långt från järnvägen annars känns det som om du sover på perongen och eftersom tågen går väldigt ofta kan detta vara väldigt störande. Personalen...

Rummen är ganska slitna men ok. Se till att få ett rum långt från järnvägen annars känns det som om du sover på perongen och eftersom tågen går väldigt ofta kan detta vara väldigt störande. Personalen är trevlig och tillmötesgående. Bra restaurang och bra frukost.

Svar från ägaren

den 25 februari 2015

Hej 438patriks Tack för att du tagit dig tid och givit oss feedback. Vi gör allt som står i vår makt för att skona våra gäster från att bli störda av pendeltåget. Rummen kommer inom kort att renoveras och i samband med det kommer nya fönster sättas in som gör att ljuden från tåget inte kommer vara ett problem. Vi hoppas att du har vägarna förbi Haninge och vårt hotell ingen! Varmt välkommen tillbaka. Vänligen Maria Tallén

Läs mer Stäng

5

Har blivit mer kundorienterat sedan sist jag var där

den 28 januari 2015, Haninge, Sverige, 375g_ranh

Har gått från bra till mycket bra i att ta hand om sina gäster såväl vid ankomst, konferens, lokalvård, matsal och utcheckning. Förstår varför vi använder denna konferensanläggning inom facket. Föruto...

Har gått från bra till mycket bra i att ta hand om sina gäster såväl vid ankomst, konferens, lokalvård, matsal och utcheckning. Förstår varför vi använder denna konferensanläggning inom facket. Förutom bra personal är läget och att ta sig till och från hotellet utmärkt

Svar från ägaren

den 29 januari 2015

Hej 375g_ranh Tusen tack för din feedback! Vi ser fram emot att få ha er hos oss under 2015 Varmt välkommen tillbaka till Haninge. Vänligen Maria Tallén

Läs mer Stäng

1

Sömnlös natt - kan du så välj ett annat hotell

den 23 januari 2015, Falkenberg, MarinaE

Hotellet ligger väldigt nära pendeltågsstationen, vilket både är bra och dåligt. Incheckningen var trött och oengagerad, vi blev inte erbjudna 2 nyckelkort vilket jag förväntar mig. Rummet var litet m...

Hotellet ligger väldigt nära pendeltågsstationen, vilket både är bra och dåligt. Incheckningen var trött och oengagerad, vi blev inte erbjudna 2 nyckelkort vilket jag förväntar mig. Rummet var litet men okej. Handfatet var sprucket och det gick inte att reglera golvvärmen som var inställd så att badrummet var olidligt varmt (även för mig som är frusen av mig!). Det saknades skohorn på rummet. Hotellet är extremt lyhört så jag rekommenderar att du tar med dig öronproppar om du ska bo här, vi hörde samtal både från korridor, rumsgrannar och utifrån klart och tydligt. Pendeltågsutropen hördes också klart och tydligt in i rummet, vilket var lite besvärande eftersom i inte tänkte gå upp vid 6-tiden. Dessutom så gungade vår säng så fort grannen satte sig i sin säng (vilket vi alltså också HÖRDE att de gjorde) eller om de öppnade sin dörr. Jag överdriver inte, den flyttade på sig!! Hotellet var långtifrån fullbelagt så jag förstår inte varför de inte placerar gästerna i vartannat rum när det är så lyhört! Täcken och kuddar håller inte alls hotellstandard. Det gick inte heller att reglera temperaturen i rummet, vi valde att sova med fönstret öppet och blev då väckta av att de tömde containrar på gården vid 4-tiden. Sedan av att de plogade gården runt 6. Frukosten var okej men utbudet ganska oinspirerat. Det fanns bara ett allergialternativ (sojamjölk), dåligt utbud av frukt och grönsaker. Vid utcheckning påpekade vi lyhördheten och att vår säng flyttade sig och då säger receptionisten att "ja vi veeeet, vi ska får renovera snart". OM ni vet att ni har så lyhört varför inte informera vid bokning? Och varför då lägga gäster i rum jämte varandra på ett halvtomt hotell? Det här hotellet är inte värt mer än max 5-600 per natt i sitt nuvarande skick, inte ens i Stockholmsregionen. Undvik och välj ett annat, finns många jättebra hotell med rum i samma prisklass.

Svar från ägaren

den 29 januari 2015

Hej Marina Tusen tack för att du tagit dig tid att ge oss feedback. Det är tråkigt att läsa att du inte alls var nöjd med din vistelse hos oss. Vi strävar alltid efter att bli bättre och därför är all återkoppling från dig och våra andra gäster viktig och väldigt värdefull för oss. Vi är väl medvetna om att vårt hotell har problem med lyhördhet och ditt förslag att bli duktigare på att i största möjliga mån placera våra gäster på vartannat rum de nätter vi inte har fullbelagt är inte alls någon dum idé. Tack! Jag har sökt efter din bokning för att se vilket rum ni bodde i men hittar ingen bokning i namnet Marina. Jag vill gärna få byta några ord med dig och önskar också gå till grunden både med golvvärmen och handfatet Vi tar även till oss din feedback gällande täcke och kuddar och har en plan för att succesivt uppgradera dem. Marina – jag vill som sagt gärna komma i kontakt med dig och skulle uppskatta om du vill höra av dig. Du når mig på maria.tallen@choice.se alt 070-6670929 Återigen – tack för din feedback. Vänligen Maria Tallén Hotell Direktör

Läs mer Stäng

2.170.161.986 26

Bokningskod

Har du en bokningskod? Lägg in den här för att göra en sökning. Vill du boka med företagsavtal eller bonuspoäng: Logga in på Min sida.

Bokningskod måste anges

Bokningskoden är tillagd

Bokningskoden är tillagd.

OK