Den här sidan är gjord för nyare webbläsare. För bäst upplevelse, uppgradera din webbläsare till senaste version.

Clarion Collection® Hotel Astoria Hamar ,  Norge

Möts hos oss

Konferens och möten på
Clarion Collection® Hotel Astoria

Tillbaka

Ett unikt hotell en timme från Oslos flygplats Gardermoen

1 Stora mötesrum 3 Mindre mötesrum 135 Hotellrum 70 Stående deltagare 70 Sittande deltagare

Med 135 rum och konferensfaciliteter som rymmer upp till 70 gäster, är Clarion Collection Hotel Astoria en fantastisk bas för konferenser som dessutom erbjuder gästerna kulturupplevelser tack vare sitt oöverträffade, centrala läge.

Gästerna kan njuta av förstklassig service på Clarion Collection Hotel Astoria, med gratis eftermiddags snacks och kvällsmål, tillgång till gratis WiFi, en enastående konferensanläggning och ytterst bekväma hotellrum.

En frukostbuffé med hälsosamma och ekologiska val serveras varje morgon för gäster med god aptit men även som en förberedelse för en lång dag med möten. Om konferensgästerna blir småsugna, finns frukt tillgängligt hela dagen och på eftermiddagen serveras te, kaffe och något sött därtill. En rad läckra kvällsrätter serveras i vår trevliga restaurang.

Hotellet har nästan allt en gäst kan önska, och den lokala omgivningen är definitivt värd att utforska vid ledig tid mellan mötena. Det finns ett antal restauranger, kaféer, pubar och barer inom gångavstånd. Parken Koigen ligger nära hotellet och kommer till liv när vänner samlas här efter jobbet för att njuta av området. Många löpare väljer att motionera här bland de vackra vyerna som de passerar längs älven. För gäster som inte tycks kunna resa utan sina löparskor, kan man få tips om joggingspår från receptionen.

Galleri EKG AS ligger mellan hotellet och parken, och är ett fantastisk litet stopp på väg ner till älven. Konsthallen representerar både lokala och internationella artister och är väl värt ett besök när konferensschemat tillåter.

Läs mindre

Våra konferens- och möteslokaler

Clarion Collection Hotel Astoria har fyra olika mötesrum som kan användas för konferenser, presentationer, möten och workshops. Alla rum har tillgång till gratis WiFi och är utrustade med en PC-projektor och ett ljudsystem av bästa kvalitet.

  • PC-projektor
  • Dagsljus/Naturligt ljus
  • Wifi
  • Whiteboard
Se all hotellinformation

Stor

  • 70
  • 75 ㎡
  • Stor
    • 30
    • 55
    • 35
    • 50
    • 70

Odden är den största av alla våra fyra lokaler och rymmer upp till 70 gäster i biosittning och upp till 55 gäster i skolsittning. Denna stora lokal kan användas för presentationer och workshops och kan mörkläggas om så önskas.

Kapacitet

Styrelserum 30 personer
Klassrum 55 personer
Hästsko 35 personer
Runda bord 50 personer
Biosittning 70 personer

Utrustning

  • PC-projektor
  • Dagsljus/Naturligt ljus
  • Wifi
  • Whiteboard
  • Mikrofon
  • Hörslinga
  • Papper och pennor
  • Videokonferens
  • Blädderblock
  • Tv-skärm
  • Skärm/duk
  • Airplay

Mellan

  • 40
  • 45 ㎡
  • Mellan
    • 20
    • 35
    • 20
    • 40

Koigen och Visa är hotellets medelstora mötesrum med plats för upp till 40 respektive 25 gäster i biosittning. Båda rummen är fyllda av dagsljus men kan mörkläggas. Skrivmaterial finns tillgängligt så att idéerna kan flöda fritt.

Kapacitet

Styrelserum 20 personer
Klassrum 35 personer
Hästsko 20 personer
Biosittning 40 personer

Utrustning

  • PC-projektor
  • Dagsljus/Naturligt ljus
  • Wifi
  • Whiteboard
  • Blädderblock
  • Hörslinga
  • Papper och pennor
  • Videokonferens
  • Mikrofon
  • Tv-skärm
  • Skärm/duk
  • Airplay

Liten

  • 25
  • 30 ㎡
  • Liten
    • 14
    • 18
    • 25

Holmen är den minsta av mötesrummen och utformat för styrelsemöten och intervjuer. Rummet har bekvämt plats för upp till 12 gäster runt bordet. Det finns en whiteboard för gäster att använda och pennor och anteckningsblock tillhandahålles.

Kapacitet

Styrelserum 14 personer
Klassrum 18 personer
Biosittning 25 personer

Utrustning

  • PC-projektor
  • Dagsljus/Naturligt ljus
  • Hörslinga
  • Wifi
  • Whiteboard
  • Papper och pennor
  • Videokonferens
  • Mikrofon
  • Blädderblock
  • Tv-skärm
  • Skärm/duk
  • Airplay

Mat & dryck

Konferenspaketet inkluderar frukostbuffé, eftermiddagsfika med sötsaker och kvällsmåltid. Varma drycker och snacks, inklusive hälsosamma alternativ såsom frukt och popcorn kan ordnas under konferenspauserna för att hålla gästerna pigga och belåtna.

  • Kaffe & te
  • Allergivänlig mat
  • Frukost
  • Lunch

Det här finns hos oss

Här ser du en lista över de tjänster och serviceutbud som finns på vår anläggning. De överstrukna tjänsterna är inte tillgängliga hos oss, men kan finnas på närliggande anläggningar som du ser längre ner.

Övrig hotellinformation
  • Parkering
  • Taxiservice
  • Bastu
  • Bussparkering
  • Gym
  • Laddstation (elbil)
  • Pool
    • Roomservice
    • Spa
    • Transferbuss
    • Tvättservice
Mat och dryck
  • Allergivänlig mat
  • Frukost
  • Kaffe & te
  • Lunch
  • Bar
  • Ekologiska alternativ
  • Hälsosamma snacks
    • Middag
    • Popcorn och mjukglass
    • Restaurang
    • Vegetariska alternativ
Utrustning
  • Blädderblock
  • Dagsljus/Naturligt ljus
  • PC-projektor
  • Whiteboard
  • Wifi
  • Airplay
  • Hörslinga
    • Mikrofon
    • Papper och pennor
    • Skärm/duk
    • Tv-skärm
    • Videokonferens
Typ av event
  • Fest
  • Kick-off
  • Konferens
  • Litet möte
  • Produktlansering
  • Bankettmiddag
  • Bröllop
    • Dagmöte
    • Julbord
    • Kurs
    • Kvällsarrangemang
    • Mässor
    • Seminarie
    • Styrelsemöte
Konferenslösningar
  • Egen tekniker
  • Gruppincheckning
  • Projektledare / kontaktperson
  • Break-out room
  • Justerbar rumsstorlek
  • Konferenscenter
  • Konferenslounge
    • Tillgänglighetsanpassning
2.550.353.003 22
Bokningskod

Har du en bokningskod? Lägg till den här för att se tillgänglighet. Vill du boka med företagsavtal, bonuspoäng eller se medlemspriser: Logga in

Spara

Bokningskod måste anges

Valt rum

rum Ta bort rum

Lägg till rum
Bokningskoden är tillagd

Din bokningskod har lagts till.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.