PrisgarantiMedlemsrabatt 5-15%
Nordic Choice ClubMina bokningarKundservice
Hotell & destinationerMöten & konferenser

Hej! Hur kan vi hjälpa dig?

Jag har matallergi, kan hotellet ordna specialkost?

Vi gör vårt bästa för att möta alla gästers behov och önskade dieter. Om du har en matallergi och vill försäkra dig om att hotellet kan erbjuda mat som funkar för dig är det bäst att kontakta hotellet i förväg. De kan behöva förbereda speciella ingredienser eller så kan det hända att deras kök inte på ett säkert sätt kan tillaga mat som passar en särskild matallergi eller kost.

På hotellens frukostbuffé finns det oftast flera laktos- och glutenfria alternativ för den som önskar det.

Behöver du hjälp?

Vänligen fyll i meddelande-formuläret så att kan vi hantera ditt ärende. Du får svar inom 3 arbetsdagar.

Please note

Are you sure that you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.