Den här sidan är gjord för nyare webbläsare. För bäst upplevelse, uppgradera din webbläsare till senaste version.

Quality Hotel™ 11 Göteborg ,  Sverige

Se alla hotell i Göteborg, Sverige

Quality Hotel™ 11

Göteborg,  Sverige

Quality Hotel 11 & Eriksbergshallen ligger vid Göteborgs hamn, med utsikt över vattnet. Här finns alla tänkbara event- och konferensmöjligheter. Hotellet präglas av arkitektur, spännande konst och skandinavisk design. Vi är ett kontantfritt hotell.

Quality Hotel™ 11 4 5
Omdöme från TripAdvisor  

Omdöme från TripAdvisor

4
1408 omdömen
4
Läge
4,5
Sovkvalitet
4,5
Service
4
Standard
4,5
Rum
4,5
Renlighet
3

Nja...

den 8 december 2019, Växjö, Sverige, Hejadigule

Vid incheckningen fick vi nyckelkort. Dock ingen annan info som man brukar få. T.ex. var hissen finns, när och var det serveras frukost, att vi fick en vouger (som låg i nyckel-etuiet och upptäcktes n…

Vid incheckningen fick vi nyckelkort. Dock ingen annan info som man brukar få. T.ex. var hissen finns, när och var det serveras frukost, att vi fick en vouger (som låg i nyckel-etuiet och upptäcktes när vi åkte) och när senaste utcheckning var. Nåja, allt det gick ju att fråga om el googla på. Den stora katastrofen var restaurangen Kök & Bar 67, som ligger på hotellets 6 vån. Vi äter gärna på hotellen vi bor på. Denna restaurangen gör att vi aldrig mer kommer bo på Quality 11. Det förstörde kvällen fullkomligt på många, många sätt. Frukostbuffèn, på hotellets bottenvåning, var dock mycket bra.
Läs mer
2

Sunkigt 80-tals hotell

den 1 december 2019, Göteborg, Sverige, Sohtell

Vi bodde här en natt i slutet av november i samband med att vi hade julfest i Eriksbergshallen. Tyvärr så håller inte hotellet måtten. Det är framförallt väldigt lyhört. Hela hotellet behöver en orden…

Vi bodde här en natt i slutet av november i samband med att vi hade julfest i Eriksbergshallen. Tyvärr så håller inte hotellet måtten. Det är framförallt väldigt lyhört. Hela hotellet behöver en ordentlig renovering.Frukosten var fruktansvärd, kändes som en bambamatsal, hög ljudnivå, långa köer, ingen som kontrollerar om man bor på hotellet eller liknande. Slutligen, vid incheckningen så hade vi reserverat en parkering som kostade 100 kr per dygn medans det kostar 50 kr precis utanför hotellet. Man kan tycka att dom borde ha upplyst oss om detta. Det blir inga fler hotellnätter på Hotell 11.
Läs mer
3

våfflor

den 25 november 2019, Halmstad, Sverige, joakimo618

Helt ok hotell. Men det börjar dock bli lite slitet.. Shysst bra frukost med våfflor dock kall äggröra och kalla bacon Kolla även upp rätt tid för att slippa köerna Dåligt med parkeringsplatser för ha…

Helt ok hotell. Men det börjar dock bli lite slitet.. Shysst bra frukost med våfflor dock kall äggröra och kalla bacon Kolla även upp rätt tid för att slippa köerna Dåligt med parkeringsplatser för handikappade, endast en plats.

Svar från ägaren

den 29 november 2019

Stort tack för att du tagit dig tiden att ge oss en recension! Jag är glad att du hade en fin vistelse i stort och uppskattar också din feedback på hur vi kan blir bättre. Jag hoppas att vi snart syns igen och att vi då lyckas bättre uppfylla dina förväntningar. Tills dess önskar jag dig en trevlig helg :)

Läs mer
1

Sista gången jag litar på andras recensioner.

den 10 november 2019, , Daria_3567

Jag valde Quality hotell 11 eftersom att den har fått väldigt bra recensioner här på tripadvisor. Men när vi kom fram till hotellet var det inte som vi hade tänkt oss. Bokade hotellet via booking.com…

Jag valde Quality hotell 11 eftersom att den har fått väldigt bra recensioner här på tripadvisor. Men när vi kom fram till hotellet var det inte som vi hade tänkt oss. Bokade hotellet via booking.com och där bad jag om vi kan få ett dubbelrum med utsikt över älven och därefter fick jag ett meddelande om att hotellet har sagt att det inte blir något problem och att de löser detta åt mig helt gratis. Men när vi kom in till hotellet fick vi ett vanligt rum på 3 våningen med utsikt mot hotellets parkering och personalen ville inte alls åtgärda detta utan sa att det inte finns några andra lediga rum och att man inte ska tro på vad som sägs på bokning.com. När vi gick in i rummet fungerade inte deras hotell info på tvn så man kunde inte ens titta på vad som erbjuds och vilka tider. Det gick inte att hyra några filmer, det fanns ingen minibar på rummet, inte heller någon vattenkokare eller te/kaffe som det brukar finnas på andra hotell. Det var inte alls städad, damm överallt i rummet. Deras gym och spa kan verkligen inte kallas för Quality spa. Det fanns bara några gym maskiner av samma typ och inget mer. Och deras spa är bara en pytte liten pool utomhus där cirka 5 personer får plats och som låter som en borrmaskin, så högt att människor var rädda att sitta där och gick därifrån lika fort. Sen hade de också en liten bastu som inte alls var wow. Maten på restaurangen var okej med pommesen var så saltiga att jag och min pojkvän har fått spruckna läppar och exem runt munnen. Är verkligen inte nöjd med hotellet och känner att ca 1500 kronor som jag har betalat har blivit bortslösade då jag inte alls upplevde att det var värt. Borde ha valt en annan hotell, har bland annat bott på Gothia Towers, vann spa hotell i Lysekil och för samma pris har jag fått så mycket mer.

Svar från ägaren

den 22 november 2019

Stort tack för att du tog dig tid att skriva om din vistelse hos oss. Jag är ledsen att den inte riktigt levde upp till dina förväntningar. Vi strävar alltid efter att uppfylla alla våra gästers önskemål men det är tyvärr inget vi kan garantera, och jag är ledsen att ni fick felaktig information från booking. Önskar man rum på högre våningar med bättre utsikt så rekommenderar jag att man bokar ett superiorrum då alla dessa rum är placerade på våningarna 6-8. Vi har flera rumskategorier där olika saker ingår. Bland annat har vi minibarer, kaffe, te och vattenkokare på alla våra deluxrum och sviter. Men givetvis har vi extra vattenkokare man kan ta upp till rummet i receptionen. Om du väljer att komma tillbaka så får du gärna kontakta oss så hjälper vi dig att boka ett rum som bättre passar dina behov. Jag hoppas att ni pratade med mina kollegor på plats så de kunde byta ut pommesen och åtgärda städningen på rummet? Stort tack också för dina tips om hur vi kan förbättra oss, vi tar till oss och jag är glad att du lät mig få veta. Jag hoppas att du kommer tillbaka till oss snart igen trots att det inte riktigt blev som du hade tänkt dig sist och att vi då lyckas uppfylla dina förväntningar bättre.

Läs mer
5

Annorlunda och fint hotell

den 14 oktober 2019, Stockholm, Sverige, Mathias S

Vi var ett kompisgäng som hade rum på olika våningar våning 4,6,7 & 8. Alla rummen var stora,rena & fräscha rum. Dock behov av renovering. Men blev främst kära i dem högre våningar 6,7 & 8. Våning 8…

Vi var ett kompisgäng som hade rum på olika våningar våning 4,6,7 & 8. Alla rummen var stora,rena & fräscha rum. Dock behov av renovering. Men blev främst kära i dem högre våningar 6,7 & 8. Våning 8 hade solklart bäst utsikt. Trevlig personal överallt i hotellet som hejar med ett leende. Hit kommer vi igen

Svar från ägaren

den 15 oktober 2019

Åh, stort tack för dina vänliga ord om mina härliga kollegor-visst är de fantastiska? Att ni vill komma tillbaka är det finaste betyg vi kan få och det värmer oss allihop ända in i hjärtat. Vi tackar tusenfallt och ser fram emot att få välkomna er tillbaka till oss igen!

Läs mer

Inte medlem? Få välkomstrabatt på upp till 25%

Inte medlem? Anmäl dig till vårt nyhetsbrev och ta emot vårt välkomsterbjudande på upp till 25% rabatt

Nej tack!

Försök igen

Inte medlem? Få välkomstrabatt på upp till 25%
Tack för att du anmälde dig!

Du får snart ett e-postmeddelande med bra erbjudanden

2.564.380.001 27
Bokningskod

Har du en bokningskod? Lägg till den här för att se tillgänglighet. Vill du boka med företagsavtal, bonuspoäng eller se medlemspriser: Logga in

Spara

Bokningskod måste anges

Valt rum

rum Ta bort rum

Lägg till rum
Bokningskoden är tillagd

Din bokningskod har lagts till.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.