Den här sidan är gjord för nyare webbläsare. För bäst upplevelse, uppgradera din webbläsare till senaste version.

Quality Hotel Grand, Kristianstad Kristianstad ,  Sverige

Se alla hotell i Kristianstad, Sverige

Quality Hotel Grand, Kristianstad

Kristianstad,  Sverige

Välkommen till Quality Hotel™ Grand Kristianstad - konferenshotellet som ligger lugnt beläget i centrala Kristianstad, nära stadens nöjen och sevärdheter. Hotellet erbjuder gym, restaurang med bar samt konferensmöjligheter för upp till 110 personer.

Quality Hotel Grand, Kristianstad 3,5 5
Omdöme från TripAdvisor  
Quality Hotel Grand, Kristianstad

Omdöme från TripAdvisor

3,5
327 omdömen
4,5
Läge
3,5
Sovkvalitet
4,5
Service
3,5
Standard
3,5
Rum
4
Renlighet
5

super

den 25 juni 2017, , annagretaa

Har beställt resan via sembo travel, och har alltid blivit mycket nöjda med de resor vi har gjort kommer att fortsätt att anlita er. servicen har vi ingen orsak att klaga på,mycket trevlig personal. R…

Har beställt resan via sembo travel, och har alltid blivit mycket nöjda med de resor vi har gjort kommer att fortsätt att anlita er. servicen har vi ingen orsak att klaga på,mycket trevlig personal. Rummen var mycket fräscha. bättre läge kan man inte tänka sig. M.V.H. Anna-Greta Andersson 441 41 Alingsås
Läs mer
5

Första besöket gav mersmak

den 19 juni 2017, Stockholm, Sverige, Agneta W

Toppbetyg till alla personalgrupper, från reception till frukostmatsal och städning. Sköna sängar, rummets övriga möblemang aningen slitet. Nu var vi inte där för att sitta på rummet, så detta inverka…

Toppbetyg till alla personalgrupper, från reception till frukostmatsal och städning. Sköna sängar, rummets övriga möblemang aningen slitet. Nu var vi inte där för att sitta på rummet, så detta inverkade inte på det allmänt mycket positiva intrycket. Badrummet rymligt och fräscht. Rekommenderar detta hotell. Stort utbud i frukostmatsalen, gott, rikligt och varierat.

Svar från ägaren

den 19 juni 2017

Hej Agneta, Så roligt att ni hade det så bra och tack så mycket för ett fint betyg till personalen. Att sova gott och äta gott är just den upplevelse som vi hoppas att alla våra gäster får. Vi är bara här för att se till att ni har det bra i övrigt också. Nu när våra rum renoveras så förvinner också den slitna känslan i en del rum. Hoppas att ni snart är tillbaka. Med mycket vänliga hälsningar Kenneth Hoffström Hotelldirektör

Läs mer
1

Renivering

den 13 juni 2017, , Angelica S

Renovering av hela hotellet. Fick ett rum en söndag. Hela korridoren vad nedriven. Det målas. Spacklas. Gapas och grejas. Hördes in på rummet. När jag vill byta rum för jag behöver vila blir jag inte…

Renovering av hela hotellet. Fick ett rum en söndag. Hela korridoren vad nedriven. Det målas. Spacklas. Gapas och grejas. Hördes in på rummet. När jag vill byta rum för jag behöver vila blir jag inte hörd på. Det finns tydligen inget annat rum. Ber om att få avboka. Men det går inte då avbokning måste ske innan kl 16. Kommer aldrig boka där igen. Så otrevlig personal.

Svar från ägaren

den 14 juni 2017

Hej Angelica, Tråkigt att du blev så störd pga av renoveringen. Naturligtvis kan det störa med byggarbeten men tiderna där detta sker har vi starkt begränsat så att våra gäster inte ska bli störda orimligt tidigt eller sent. Att få ett nytt rum betraktar jag som självklart och där måste vi göra vår läxa bättre. Tack för din ärliga feedback! P.S. renoveringen av rummen kommer att vara helt klar i september 2017 och då är det ju helt tyst, om du skulle ändra dig och boka igen ;) D.S. Med mycket vänliga hälsningar Kenneth Hoffström Hotelldirektör

Läs mer
4

Quality som sig bör

den 7 juni 2017, , Ambjörn J

Sedan jag bodde här förra ggr så är det en renovering påbörjad. Verkar som den ligger i lite paus nu. Då korridorer och rumen verkar delvis renoverade och inget syns att det skulle vara klart fullt ut…

Sedan jag bodde här förra ggr så är det en renovering påbörjad. Verkar som den ligger i lite paus nu. Då korridorer och rumen verkar delvis renoverade och inget syns att det skulle vara klart fullt ut. Rummet som vi bodde i är lite nästan spartansk, kalt. Men luftigt. Badrummet fräsch och med en bra avlastning för nessesär och prylar. Saknade näsdukar ?! Frukosten. Matsalen börjar bli lite nergången. Lite otydligt med laktosfritt smör. När jag hittade detta (mjökfritt )så stod det bland brödet och det är ju mindre bra då det glutenfria brödet inte var på en egen plats. Risk för kontaminering av smöret då det kan användas till vanligt bröd oxå Laktos och mjölfria produkter i en egen liten kyl. Bra. Lite mindre av det ekologiska än brukligt. Återvänder nog som vanligt.

Svar från ägaren

den 11 juni 2017

Hej Ambjörn, Tack för din utförliga recension. Helt rätt att renoveringen är påbörjad men den är faktiskt pågående också. Det är dock en hel del kvar att göra men var inte orolig. Allt kommer på plats till slut. Helt rätt att skyltningen ska vara tydlig på frukosten och naturligtvis ska allt som har med födoämnesallergier och intoleranser hållas avskilt från övriga produkter så att risken för "kontaminering" från övriga produkter, i största möjliga mån, undviks. Jag är själv glutenintolerant så jag tittar extra mycket på detta själv när jag reser och vi ska ju inte vara sämre än andra utan tvärtom :) Jag önskar dig hjärtligt välkommen tillbaka! Kenneth Hoffström

Läs mer
3

helt ok hotell

den 1 juni 2017, Arboga, Sverige, Göran H

Ok hotell som inte sticker ut men allt fugerade bra och trevlig personal, viss del av mina bedömmningar beror på att det på att det pågick förbättrings arbeten och renoveringar. Detta påverkade inte s…

Ok hotell som inte sticker ut men allt fugerade bra och trevlig personal, viss del av mina bedömmningar beror på att det på att det pågick förbättrings arbeten och renoveringar. Detta påverkade inte så mycket men det syndes att det var verksam.

Svar från ägaren

den 2 juni 2017

Hej Göran, Tack för din bedömning! Bra att du uppmärksammar att vi nu renoverar hotellet. en del är redan klart och mer kommer det bli. Hoppas att du har möjlighet att bo här igen snart så att du kan se hur det blivit. Hjärtligt välkommen tillbaka! Kenneth Hoffström Hotelldirektör

Läs mer

Inte medlem? Få välkomstrabatt på upp till 25%

Inte medlem? Anmäl dig till vårt nyhetsbrev och ta emot vårt välkomsterbjudande på upp till 25% rabatt

Nej tack!

Försök igen

Inte medlem? Få välkomstrabatt på upp till 25%
Tack för att du anmälde dig!

Du får snart ett e-postmeddelande med bra erbjudanden

2.500.291.000 21
Bokningskod

Har du en bokningskod? Lägg till den här för att se tillgänglighet. Vill du boka med företagsavtal, bonuspoäng eller se medlemspriser: Logga in

Spara

Bokningskod måste anges

Valt rum

rum Ta bort rum

Lägg till rum
Bokningskoden är tillagd

Din bokningskod har lagts till.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.