Den här sidan är gjord för nyare webbläsare. För bäst upplevelse, uppgradera din webbläsare till senaste version.

Clarion Hotel® Malmö Live Malmö ,  Sverige

Se alla hotell i Malmö, Sverige

Clarion Hotel® Malmö Live

Malmö,  Sverige

85 meter över marken reser sig Clarion Hotel Malmö Live, ett nytt landmärke i stadssiluetten. En mötesplats långt utöver det vanliga både för stadsbor, besökare och konferensgäster. Vi är ett kontantfritt hotell.

Clarion Hotel® Malmö Live 4,5 5
Omdöme från TripAdvisor  

Omdöme från TripAdvisor

4,5
3334 omdömen
5
Läge
4,5
Sovkvalitet
4,5
Service
4,5
Standard
4,5
Rum
4,5
Renlighet
5

Allan

den 29 oktober 2020, , allanly

Allt var 10/10 ! Servicen var det som satte ribban ! Maten på kitchen & table var fantastik. Servicen i restaurangen vart minst lika bra som bland övrig personal på hotellet. Och bartendern gör den…

Allt var 10/10 ! Servicen var det som satte ribban ! Maten på kitchen & table var fantastik. Servicen i restaurangen vart minst lika bra som bland övrig personal på hotellet. Och bartendern gör den bästa espresso martini jag har smakat, perfekt balanserad och kyld.
Läs mer
4

Centralt och fräscha rum

den 25 oktober 2020, Klippan, Sverige, JA_hbg82

Bodde här med ett gäng kompisar. Rena, fräscha och stora rum! Extra plus att där är produkter från Rituals! Gick snabbt att checka in och ut. Bra med parkering under hotellet och hiss direkt ner till…

Bodde här med ett gäng kompisar. Rena, fräscha och stora rum! Extra plus att där är produkter från Rituals! Gick snabbt att checka in och ut. Bra med parkering under hotellet och hiss direkt ner till den.
Läs mer
3

Ok men dålig Corona kontroll

den 6 oktober 2020, Malmö, Sverige, 457niclasr

Som alltid fina rum med bra utsikt. Det som var mindre bra var Corona anpassningen. Vid check in på lördag var det säket 30 meter kö och alla stod packade som sillar. Ingen avståndsmärkning eller någo…

Som alltid fina rum med bra utsikt. Det som var mindre bra var Corona anpassningen. Vid check in på lördag var det säket 30 meter kö och alla stod packade som sillar. Ingen avståndsmärkning eller någon som sa till. Samma sak till hissarna. Borde stå tydligt och klart, bara ett sällskap åt gången. Under midag ycket folk i cirkulation även om försökt glesa ut lite. Öven under frukost inte så strikt. Borde få egna tenger att ta mat med. eller att det är obligatoriskt med plasthandskar. Och markörer att alla skall gå åt samma håll med avståndsmarkeringar på golvet. Blir lite osäker buffet och synd om smitta skulle ökas så att hotell måste stänga ner buffeer igen......

Svar från ägaren

den 14 oktober 2020

Hej 457niclasr, Tack för er recension och tack för er viktiga feedback! Vi jobbar ständigt med förbättring, framförallt nu under denna märkliga tid som vi har. Framförallt under helger med bra beläggning har vi utmaningar med köer, hissar, frukosten, restaurangen att hålla avstånd och att upplysa våra gäster! Vi har en Manager On Duty på plats under helgen för att upplysa och finnas till för våra gäster! Vi tar till oss er feedback och jag har delat den med våra avdelningschefer - Stort tack! Hoppas få välkomna er åter! Bästa hälsningar, Jens Lyckman VD - Clarion Malmö Live

Läs mer
4

Nöjda

den 23 september 2020, Sölvesborg, Sverige, malinnordgren

Trevligt rum, fräscht och tyst. Magisk utsikt över vackra Malmö. Lite stökigt (hög ljudnivå) vid frukosten, men stort utrymme och ingen trängsel. Perfekt att parkera bilen i angränsande garage. Smidi…

Trevligt rum, fräscht och tyst. Magisk utsikt över vackra Malmö. Lite stökigt (hög ljudnivå) vid frukosten, men stort utrymme och ingen trängsel. Perfekt att parkera bilen i angränsande garage. Smidig in och utcheckning.

Svar från ägaren

den 14 oktober 2020

Hej malinnordgren, Tack för er recension och tack för er feedback gällande frukosten, glädjer mig att ni had en fin vistelse hos oss här på Malmhattan - Varmt välkomna tillbaka! Bästa Hälsningar, Jens Lyckman VD - Clarion Malmö Live

Läs mer
2

Besviken

den 22 september 2020, Löddeköpinge, Sverige, 246chrisow

Vi har bott på hotellet många gånger och alltid varit nöjda. Nu senast, när vi bokat vistelse tillsammans med måltid, var vi dock besvikna över vistelsen totalt sett. Försökt kontakta hotellet direkt…

Vi har bott på hotellet många gånger och alltid varit nöjda. Nu senast, när vi bokat vistelse tillsammans med måltid, var vi dock besvikna över vistelsen totalt sett. Försökt kontakta hotellet direkt via mejl men de har inte ens bemödat att svara på de. Kort och gott bokade vi "3-rätters middag för 695kr / person, få en hotellövernattning på köpet". Slutade med att vi blev serverade en 3-rätters i deras restaurang på första våningen. Menyn var inte värd 695kr, inte ens i närheten. Vilket gjorde att vi i princip kunde bokat en vanlig natt utan måltid billigare för att sedan äta var vi ville. Bland annat gick köttet från huvudrätten ej få i specifik stekgrad, vilket visar på att de var förberett och låg i värmeskåp.

Svar från ägaren

den 23 september 2020

Hej 246chrisow, Tack för er recension och er feedback, låter konstigt att ni inte fått någon återkoppling på ert mail kan det vara så att ni mailat till den centrala kundtjänst? Vi vill gärna återkoppla till er för er tråkiga upplevelse hos oss, skicka gärna ett mail direkt till vår restaurang ansvarig Marija Grubor på marija.grubor@choice.se Ser fram emot er återkoppling till Marija! Bästa hälsningar, Jens Lyckman VD - Clarion Malmö Live

Läs mer

Signa upp för nyhetsbrev - få upp till 25% rabatt!

Anmäl dig till våra nyhetsbrev och få ett välkomsterbjudande på upp till 25% rabatt

Nej tack!

Försök igen

Signa upp för nyhetsbrev - få upp till 25% rabatt!
Tack för att du anmälde dig!

Snart får du ett mejl med bra erbjudanden.

2.564.398.003 26
Bokningskod

Har du en bokningskod? Lägg till den här för att se tillgänglighet. Vill du boka med företagsavtal, bonuspoäng eller se medlemspriser: Logga in

Spara

Bokningskod måste anges

Valt rum

rum Ta bort rum

Lägg till rum
Bokningskoden är tillagd

Din bokningskod har lagts till.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.