This site is protected by reCAPTCHA and the GooglePrivacy Policy and Terms of Service apply.
Jag har fått ett presentkort. Hur bokar jag rum?
Kan jag ångra köpet av ett presentkort?
Vad gör jag om jag inte fått presentkortet, fast det är betalt?
Kan jag delbetala med ett digitalt presentkort?
Kan jag ge bort ett digitalt presentkort?
Kan jag ge bort ett presentkort som jag har fått?
Kan jag kombinera bonuspoäng med ett Be My Guest-presentkort?
Kan jag köpa presentkort för bonuspoäng?
Hur använder jag ett presentkort med koden LGIFT?
Jag har ett presentkort som heter Be My Guest. Hur bokar jag rum?
Hur använder jag ett presentkort som har ett fast belopp?
Kan ni ersätta ett presentkort som jag tappat?
Jag vill köpa ett presentkort. Vad erbjuder ni?
Vilka villkor gäller för digitala presentkort?
Om du har ett presentkortet som du använder det för betalning på hotellet så behöver det vara giltigt till och med utcheckningsdagen.
Om du har ett presentkort som gäller för just övernattning (då står inget belopp på presentkortet) så behöver det vara giltigt när Kundservice hjälper dig att boka rummet.
Behöver du hjälp?
Vänligen fyll i meddelande-formuläret så att kan vi hantera ditt ärende. Du får svar inom 3 arbetsdagar.
Are you sure that you want to change language?
Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.