Den här sidan är gjord för nyare webbläsare. För bäst upplevelse, uppgradera din webbläsare till senaste version.

Se alla hotell i Kristianstad, Sverige

Quality Hotel Grand, Kristianstad

Kristianstad,  Sverige

Konferenshotellet Quality Hotel Grand Kristianstad ligger lugnt beläget i centrala Kristianstad, nära stadens nöjen och sevärdheter. Hotellet erbjuder gym, restaurang med bar samt konferensmöjligheter för upp till 110 personer.

Quality Hotel Grand, Kristianstad 3,5 5
Omdöme från TripAdvisor  
Quality Hotel Grand, Kristianstad

43% gäster rekommenderade detta hotell.

baserat på 210 gästomdömen.
4,5
Läge
3,5
Sovkvalitet
4,5
Service
3,5
Standard
3,5
Rum
4
Renlighet
5

Quality Hotel Grand, Kristianstad

den 28 maj 2016, Stockholm, Sweden, pel366

Serviceminded personal, rent och snyggt, god frukost med många valmöjligheter, Quality Hotel Grand är att föredra när man besöker Kristanstad. En riktig dold pärla till hotell, det är personalen på ho…

Serviceminded personal, rent och snyggt, god frukost med många valmöjligheter, Quality Hotel Grand är att föredra när man besöker Kristanstad. En riktig dold pärla till hotell, det är personalen på hotellets alla avdelningar som göra att man vill komma tillbaka.
Läs mer
5

Bra service, kändes hemtrevligt

den 27 maj 2016, KUNGSBACKA, H6831MTjanj

Helt perfekt för det behov vi har. Utmärkt frukost, tillgång av parkering i garage. Litet önskemål - fler TV-kanaler. men ?? Matsalen bjöd på en bra miljö med trevlig personal - matsedel bra variation…

Helt perfekt för det behov vi har. Utmärkt frukost, tillgång av parkering i garage. Litet önskemål - fler TV-kanaler. men ?? Matsalen bjöd på en bra miljö med trevlig personal - matsedel bra variation Ett hotel jag gärna rekommenderar till vänner och bekanta
Läs mer
5

The Best

den 25 maj 2016, KrudtindstD, 117bertilr

Hej Bara bra allt precis vad vi resenärer behöver när vi stressar runt i jobbet eller på fritiden Tom min chef hyllade frukosten sonintogsvi lugn och ro med nyttigheter och samtidigt gott med alter…

Hej Bara bra allt precis vad vi resenärer behöver när vi stressar runt i jobbet eller på fritiden Tom min chef hyllade frukosten sonintogsvi lugn och ro med nyttigheter och samtidigt gott med alternativ i alla riktningar
Läs mer
4

Sköna sängar

den 22 maj 2016, Kalmar, Sverige, Birgit L

Det bästa med hotellet är sängarna som är otroligt sköna. Däremot är frukostmatsalen stor och lite ofräsch. Fast buffén är god med massor av mumsiga saker. En frukostbuffé som är bättre än vad man för…

Det bästa med hotellet är sängarna som är otroligt sköna. Däremot är frukostmatsalen stor och lite ofräsch. Fast buffén är god med massor av mumsiga saker. En frukostbuffé som är bättre än vad man förväntar sig. Och hela tiden någon som plockar och håller i ordning.
Läs mer
2

Hotellet som saknar känslan för kunden

den 17 maj 2016, Östergötlands län, Sverige, Lelle5

Jag hyrde två nätter, och två konferensrum ca. 10000 kr slutade notan på. När jag checkade ut så lämnade jag min bonuscheck på 125 kr och sa att jag ville ha vatten för den. Då svara tjejen i receptio…

Jag hyrde två nätter, och två konferensrum ca. 10000 kr slutade notan på. När jag checkade ut så lämnade jag min bonuscheck på 125 kr och sa att jag ville ha vatten för den. Då svara tjejen i receptionen att jag skulle få 3 st. flaskor. Jag kommenterade med att det var väldigt dyra flaskor. Då svarar hon att om jag lägger TRE kronor till så skulle jag få fyra flaskor. Jag svarade att jag inte hade tre enkronor. Hennes kommentar blev då,- Bestäm dig nu, hur många flaskor vill du ha? Då svarade jag att det får hon bestämma. Då kommer hon till mig med tre flaskor!!!!. Efter att ha betalt 10000 kr. så kunde jag inte bli bjuden på tre kronor. Det kalla jag inte kundvård.

Svar från ägaren

den 19 maj 2016

Hej Lennarth, Jag kan inte annat än att hålla med dig att just detta inte är bra kundvård. Självklart är inte 3 kronor något att diskutera i detta sammanhang och du skulle naturligtvis ha fått vad du önskade. Vi diskuterar mycket att vara lyhörda för våra gästers önskemål och helst i förväg. I de flesta fall lyckats vi mycket bra och det vittnar andra recencenter här på Tripadvisor också om. Men ibland går det snett och då är det bra att det finns gäster som tar av sin tid och berättar för oss hur vi kan bli bättre, speciellt om man som du också jobbar med kundvård. Tack för det! Med mycket vänliga hälsningar Kenneth Hoffström General Manager

Läs mer
2.311.63.057 26

Bokningskod

Har du en bokningskod? Lägg in den här för att göra en sökning. Vill du boka med företagsavtal eller bonuspoäng: Logga in på Min sida.

Spara
Bokningskod måste anges

Valt rum

rum Ta bort rum

Lägg till rum

Bokningskoden är tillagd

Bokningskoden är tillagd.

OK