Vänligen acceptera cookies under inställningar i din webbläsare och försök igen.
Vi hittade tyvärr inga matchande resultat
Quality Hotel Skifer ligger i centrala Oppdal, två timmar till Trondheim. Den häftiga naturen omger hotellet och dess 176 rum, konferensavdelning, restaurang och relaxavdelning. Vi är ett kontantfritt hotell.
Första gången här och jag gillade det. Det var lätt att hitta dit och lätt att parkera, det var gratis och jag önskar alla hotell hade så enkel parkering. Lobbyn är stor och trevlig, en bra mötespla…
Hello Thanks a bunch for this great review! We hope to see you again soon. Best regards Michael Thomson General Manager
Jättefint hotell, fint rum med 2 extra sängar för barnen (de var glada över att slippa bäddsoffa) Älskar att de fanns badkar 😊👌 Frukosten var toppen 😊 Tyvärr väldigt stökigt nattetid utanför, vakn…
Mycket oljud (fest, liveband mm) på hotellet, och dessutom ganska lyhört. Kan vara en ide om receptionen meddelar innan att ljudnivån kommer att vara hög, och erbjuda rum längre ifrån oljudet i ställe…
Dear Guest I am truly sorry that we did not live up to expectations, as we should. We can only get better, and I hope you will give us another try. We will make it worth your while, Kind regards, Michael Thomson General Manager
En liten uppfräschning av rummen bör göras. (lite modernare) Restaurangen erbjöd bara en meny att välja 1,2 alt 3 rätter - men det är för lite i en by som inte har något mera att erbjuda en sen…
Dear Guest Thank you a bunch for this amazing review! We truly appreciate you staying at Quality Hotel Skifer and we hope to see you for your next trip to Oppdal! Best regards, Michael Thomson General Manager
Konferanse i 6 dager. Lunchbuffèn var bra. Annars lite mat på kvällen för det man betalar för och generellt tråkig mat. Negativ attityd bland av delar i receptionen. Inte speciellt lösningsorienterade…
Dear Guest Thank you for taking the time to give us feedback. I am extremely sorry to hear that you were not satisfied with your experience at our Hotel. We have taken your comments in deep consideration and we can ensure you that we will use them to ensure that we improve for the future. I do hope that we will be able to give you a warm welcome back in the future and to give you a much better experience then what you experience during your stay. Best regards, Michael General Manager
Fel på e-postadressen
Du behöver acceptera våra villkor
Försök igen
Som medlem får du våra bästa erbjudanden och hotellpriser.
Logga in för att se dina bokningar, för att boka rum med bonuspoäng eller företagsavtal eller för att avboka en bokning.
Lösenordslänken är felaktig eller inte giltig längre
Var vänlig fyll i användarnamn och lösenord.
Var vänlig vänta, dina uppgifter kontrolleras.
Inloggningen misslyckades var vänlig kontrollera uppgifterna och försök igen.
Vi kan skicka ett nytt lösenord via e-post eller sms.
Ogiltigt telefonnummer. Var vänlig försök igen.
Ogiltig e-postadress. Var vänlig försök igen.
Har du en bokningskod? Lägg till den här för att se tillgänglighet. Vill du boka med företagsavtal, bonuspoäng eller se medlemspriser: Logga in
Bokningskod måste anges
Din bokningskod har lagts till.
Are you sure you want to change language?
Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.