Den här sidan är gjord för nyare webbläsare. För bäst upplevelse, uppgradera din webbläsare till senaste version.

Clarion Hotel® Sign Stockholm ,  Sverige

Se alla hotell i Stockholm, Sverige

Clarion Hotel® Sign

Stockholm,  Sverige

Välkommen hit! Här finner du ljusa hotellrum inredda med Skandinavisk design, flexibla konferenslokaler, bar- och restaurang Kitchen & Table Norrmalm samt Selma City Spa med uppvärmd utomhuspool, bastu och spabehandlingar. Vi är ett kontantfritt hotell.

Clarion Hotel® Sign 4 5
Omdöme från TripAdvisor  
Clarion Hotel® Sign

Omdöme från TripAdvisor

4
4049 omdömen
4,5
Läge
4,5
Sovkvalitet
4
Service
4
Standard
4
Rum
4,5
Renlighet
4

Läget, bemötandet, utemiljön, frukosten & rummet får bra betyg om man vill betala lite mer i dygnspris.

den 16 juni 2018, Mariefred, Sverige, 383jenny

Vi bokade detta hotell med några hundrakronors högre dygnsavgift än de stora och väldigt bra hotellkomplex vi brukar boka. Trevlig service, bra rum och välfylld frukostbuffe. Fin utemiljö för den som…

Vi bokade detta hotell med några hundrakronors högre dygnsavgift än de stora och väldigt bra hotellkomplex vi brukar boka. Trevlig service, bra rum och välfylld frukostbuffe. Fin utemiljö för den som fick plats. Vi hade tänkt oss en SPA dag på söndagen men detta gick inte att förboka och vi fick inte plats. Ingen förtur till hotellets gäster heller. Trist och hotellet har beklagat detta. Då vi ofta besöker Stockholm är detta inte ett hotell vi kommer att välja igen, trots allt annat som dock var bra. Med hänvisning till ett högre pris än det vi brukar betala så finns inget som lockar extra med detta hotell men i sin helhet ger vi gott betyg.
Läs mer
2

Tyvärr

den 12 juni 2018, , susback

Vi var tre vänner i ett deluxerum, inresta för shopping, mat och avkoppling. Läget på hotellet var riktigt bra och mycket bekvämt beläget nära Arlanda Express. Rummet började med att imponera med si…

Vi var tre vänner i ett deluxerum, inresta för shopping, mat och avkoppling. Läget på hotellet var riktigt bra och mycket bekvämt beläget nära Arlanda Express. Rummet började med att imponera med sina stora fönster och mysiga utsikt. Men tyvärr var minusposterna alldeles för många. Till exempel bokade vi en ishink direkt vid incheckningen. Den och ett extra vinglas dök aldrig upp. Vi skulle ha en extrasäng. Den fanns inte på rummet vid ankomst och efter samtal med receptionen fick vi veta att den skulle komma mellan 18-19. När vi kom tillbaka från middagen ca kl 22:30 hade sängen fortfarande inte kommit. Städningen i korridorerna var dålig och det syntes tydligt vart städvagnarna stått. På rummet låg det kvar kaffeskedar på bordet efter städningen på rummet. En av anledningarna till att vi bokade hotellet var möjligheten till pool. Och ja, vi kanske var naiva, men nog hade receptionen kunnat informera om att det är omöjligt att få plats om man inte har spa-paket? Det var väldigt dålig förvaring på rummet. Möbler och väggar var repiga och kantstötta. Frukosten var bra och välfylld. Omelett-kocken hade dock både behövt grädda belgiska våfflor och göra färska smoothies för en stjärna till från oss.

Svar från ägaren

den 19 juni 2018

Hej susback, Tack för att du skrivit denna tydliga feedback till oss. Givetvis skall varken ishinkar eller extrasängar glömmas bort och jag är ledsen att mina kollegor på plats missade detta, men jag hoppas också att dem som vanligt gjorde sitt absolut yttersta för att hjälpa er efter detta. Våra stjärnor i receptionen är verkligen fantastiska. Angående slitna rum och väggar, så håller vi just nu på att uppdatera alla hotellrum med nya fina färger, textilier osv. vilket ger en riktigt fin och exklusiv känsla. När vi är klara med rummen kommer även hotell korridorerna att få sig ett lyft! Just på helger är det väldigt svårt på spa, då detta är så pass populärt både för hotell- och externa gäster och vi kan därför aldrig garantera inträde. Men av just den anledningen ser vi nu även över möjligheterna att göra spa-inträde bokningsbart och hoppas få igång detta inom kort! Jag hoppas vi får välkomna er tillbaka igen i framtiden och om inte annat så vill jag önska er en riktigt fin sommar! Bästa, Hanna Holfve Marketing Coordintor Clarion Hotel Sign

Läs mer
3

Inget sticker ut - varken extremt negativt eller extremt positivt

den 12 juni 2018, Linköping, Sverige, heleneb69hb

Ett hotell, kan inte säga att något är jättebra eller att något är jättedåligt. Tycker att rummen är små i förhållande till priset. Coola hissar = kul detaljer. Bra frukost men oerhört mycket sorl och…

Ett hotell, kan inte säga att något är jättebra eller att något är jättedåligt. Tycker att rummen är små i förhållande till priset. Coola hissar = kul detaljer. Bra frukost men oerhört mycket sorl och ljud, ingen avkopplande frukost. Sängarna är sköna men extra kuddarna till extra sängarna var sådär.

Svar från ägaren

den 19 juni 2018

Hej heleneb69hb, Tusen tack för din recension och feedback, vad tråkigt att du inte upplever att vi levererade det där lilla extra under din vistelse hos oss. Vår målsättning är givetvis att varje gäst ska lämna oss med oförglömliga upplevelser, så jag hoppas innerligt att vi kommer få chansen att välkomna er till oss på nytt för att skapa just en sådan upplevelse! Ha en riktigt fin sommar och välkommen tillbaka! Bästa, Hanna Holfve Marketing Coordinator Clarion Hotel Sign

Läs mer
1

Silwerkulan

den 11 juni 2018, Kiruna, Sverige, silwerkulan

Hade hört så mycket om detta Hotell så vi bokade vår sedvanliga Oktober Weekend i Stockholm. Det räcker kanske att se bilderna så förstår ni vad som hände, tog kontakt med ansvarige på Hotel Sign och…

Hade hört så mycket om detta Hotell så vi bokade vår sedvanliga Oktober Weekend i Stockholm. Det räcker kanske att se bilderna så förstår ni vad som hände, tog kontakt med ansvarige på Hotel Sign och skickade bilderna och som svar var att hon beklagade städningen men ingen ersättning eller kompensation var på tal, glömde fota badrumsväggen vid toan, den var nerstänkt med avföring.👎

Svar från ägaren

den 19 juni 2018

Hej silwerkulan, Vad bra att du kommit i kontakt med ansvarig på hotellet och tack för att du skrivit även här, men då vet jag att dina kommentarer redan kommit till rätt person. Feedback är väldigt viktigt för vår utveckling och förbättringsmöjligheter. Vi ber så hemskt mycket om ursäkt för att din upplevelse ej blev som förväntat och städningen är givetvis hemskt viktig för alla våra gäster, men jag hoppas oavsett att vi får chansen att välkomna dig tillbaka till oss i framtiden, trots denna tidigare upplevelse! Bästa, Hanna Holfve Marketing Coordinator Clarion Hotel Sign

Läs mer
5

Ett kanonhotell i premiumläge

den 10 juni 2018, Luleå, Sverige, reinef2016

Hotel Sign har hållit sin höga standard sedan det öppnade. Nu har man ändrat i lobbyn och baren med ett strålande resultat. En plats där man relaxar och tar en drink. Frukosten är kanon, en egen omele…

Hotel Sign har hållit sin höga standard sedan det öppnade. Nu har man ändrat i lobbyn och baren med ett strålande resultat. En plats där man relaxar och tar en drink. Frukosten är kanon, en egen omelettkock. Wow

Svar från ägaren

den 11 juni 2018

Kära reinef2016, Tack snälla för att du skrivit denna fantastiska recension och vad kul att du uppskattar resultatet av förra sommarens renoveringar, vi är också supernöjda. Hoppas du kommer tillbaka till oss inom kort! Ha en fin sommar. Bästa, Hanna Holfve Marketing Coordinator Clarion Hotel Sign

Läs mer

Inte medlem? Få välkomstrabatt på upp till 25%

Inte medlem? Anmäl dig till vårt nyhetsbrev och ta emot vårt välkomsterbjudande på upp till 25% rabatt

Nej tack!

Försök igen

Inte medlem? Få välkomstrabatt på upp till 25%
Tack för att du anmälde dig!

Du får snart ett e-postmeddelande med bra erbjudanden

2.550.352.005 26
Bokningskod

Har du en bokningskod? Lägg till den här för att se tillgänglighet. Vill du boka med företagsavtal, bonuspoäng eller se medlemspriser: Logga in

Spara

Bokningskod måste anges

Valt rum

rum Ta bort rum

Lägg till rum
Bokningskoden är tillagd

Din bokningskod har lagts till.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.