Den här sidan är gjord för nyare webbläsare. För bäst upplevelse, uppgradera din webbläsare till senaste version.

Quality Hotel™ Globe Stockholm ,  Sverige

Se alla hotell i Stockholm, Sverige

Quality Hotel™ Globe

Stockholm,  Sverige

Välkommen till Quality Hotel Globe, vägg i vägg med Ericsson Globe och Tele2 Arena. Som ett av Stockholms största hotell erbjuder vi ett perfekt läge för konferenser och event men även för dig som vill bo bekvämt för att uppleva det bästa av huvudstaden.

Quality Hotel™ Globe 4 5
Omdöme från TripAdvisor  

Omdöme från TripAdvisor

4
2409 omdömen
4
Läge
4
Sovkvalitet
4
Service
4
Standard
4
Rum
4,5
Renlighet
3

Helt ok men inte mer

den 5 oktober 2020, , cecilialagerborg

Helt ok mottagande. Bra om receptionisten vet vart rummen är placerade. Vi frågade om utsikt men han visste inte åt vilket håll utan gissade nog och istället för utsikt såg vi en vägg. Smutsig handduk…

Helt ok mottagande. Bra om receptionisten vet vart rummen är placerade. Vi frågade om utsikt men han visste inte åt vilket håll utan gissade nog och istället för utsikt såg vi en vägg. Smutsig handduk hängde kvar på rummet. Saknades handdukar till samtliga i sällskapet. Rummet var helt ok, lite dålig luft. Äggröran var torr, det fanns inget bröd, ingen kaka/bulle till kaffet. Juicen smakade vatten. Jag hade även försökt få tag på receptionen dagen innan och även samma förmiddag. Jag försökte 12 gånger innan någon svarade.

Svar från ägaren

den 7 oktober 2020

Hej Cecilia, Tack för att du tog dig tid att ge feedback. Vi vill vara mer än ok. Jag ska personligen undersöka hur missöden kunde hända i receptionen och på rummet. Hoppas vi får ser dig tillbaka på hotellet snart så vi får möjligheten att visa att vi är mer en ett ok hotell. Önskar dig en trevlig kväll, Tina Hedman GM

Läs mer
3

Svagare än vanligt på Globen

den 18 september 2020, Göteborg, Sverige, E1491SWchristianj

Jag tror inte Globen har förstått den konkurens som nu finns mellan hotell. Det var tydligt att Globen skär ner och det även på kvalitet. Mottagandet jag får som en affärsresenär med 30 övernattningar…

Jag tror inte Globen har förstått den konkurens som nu finns mellan hotell. Det var tydligt att Globen skär ner och det även på kvalitet. Mottagandet jag får som en affärsresenär med 30 övernattningar om året totalt i Stockholm är överraskande svagt. Speciellt när konkurensen nu är knivskarp. Inga av mina önskemål hade förberetts och då man inte ens kunde uppfylla de jag hade borde jag kontaktats i förväg.

Svar från ägaren

den 21 september 2020

Hej, Stort tack att du tog dig tid att ge feedback. Tråkigt att höra att vi inte hade kontaktat dig angående önskemålen. Jag kommer ta detta med personalen. Hopps vi kan ses igen, Hälsningar, Tina

Läs mer
5

Stockholms bästa och prisvärdaste hotell

den 14 september 2020, Sundsvall, Sverige, Anderz O

Har bott på detta hotell vid två tillfällen denna sommar - 5 dagar i Maj och 5 dagar i september - blivit glatt överraskad av den trevliga hotellpersonalen - både städ samt reception. Hotelklet har et…

Har bott på detta hotell vid två tillfällen denna sommar - 5 dagar i Maj och 5 dagar i september - blivit glatt överraskad av den trevliga hotellpersonalen - både städ samt reception. Hotelklet har ett Gym värt namnet - helt okay med hantlar, skivstång och maskiner - Mkt bättre än hur vanliga hotellgym ( är öppet 24/7 ). Finns även pingis och shuffleboard gratis. Trevliga rum och en jättebra frukostbuffe. För allt detta har de haft ewtt fantastiskt lågt pris - runt 700kr/natt inkl frukost för två - kanske billigast i Sthlm ? Enkelt att ta sig med T bana till staden - Fr Gullmartsplan ( 10 min promenad ) går 3 linjer 17-18-19 var tionde minut

Svar från ägaren

den 15 september 2020

Hej Anderz, Vad glad jag blir att höra att du trivdes hos oss och speciellt orden om personalen. Hoppas vi ses snart igen. Tina

Läs mer
4

Jättebra hotell för familj och business

den 17 augusti 2020, Mölnlycke, Sverige, Sir_PeterP

Spenderade två nätte på hotellet i ett Superior rum. Rummet var stort och välstädat. Dock fanns varken safe eller kylskåp, vilket jag hade förväntat mig i ett superior-rum. Frukostbuffén var bantad pg…

Spenderade två nätte på hotellet i ett Superior rum. Rummet var stort och välstädat. Dock fanns varken safe eller kylskåp, vilket jag hade förväntat mig i ett superior-rum. Frukostbuffén var bantad pga Covid19, men utbudet var helt ok och allt smakade gott.

Svar från ägaren

den 15 september 2020

Hej Sir Peter, Ett stort tack för att du tog dig tid att ge feedback. Glad att höra att ni trivdes hos oss. Hoppas vi ses snart igen. Ha en fin dag, Tina

Läs mer
2

Katastrof

den 21 juli 2020, , susannee545

Övernattat flera gånger på detta hotell och har varit nöjd med vad man fått för pengarna. Denna gång var vi inte nöjda! Bad om ett rum med utsikt, fick ett mot innergården men noll utsikt. Frukosten v…

Övernattat flera gånger på detta hotell och har varit nöjd med vad man fått för pengarna. Denna gång var vi inte nöjda! Bad om ett rum med utsikt, fick ett mot innergården men noll utsikt. Frukosten var katastrofal med tanke på de restriktioner som nu råder. Jättemycket folk bland komprimerat utbud. Ingen som tog hänsyn alls. Här har man löst problemet med att ställa fram handprit, minska frukostutbudet och ytan men ta in lika mycket folk som vanligt! Räknade lite snabbt när vi var där och var runt 250 personer i lokalen och runt 50-60 personer samtidigt runt buffén. Inte Ok! Det blev ett väldigt kort frukostbesök från vår sida.
Läs mer

Signa upp för nyhetsbrev - få upp till 25% rabatt!

Anmäl dig till våra nyhetsbrev och få ett välkomsterbjudande på upp till 25% rabatt

Nej tack!

Försök igen

Signa upp för nyhetsbrev - få upp till 25% rabatt!
Tack för att du anmälde dig!

Snart får du ett mejl med bra erbjudanden.

2.564.397.009 26
Bokningskod

Har du en bokningskod? Lägg till den här för att se tillgänglighet. Vill du boka med företagsavtal, bonuspoäng eller se medlemspriser: Logga in

Spara

Bokningskod måste anges

Valt rum

rum Ta bort rum

Lägg till rum
Bokningskoden är tillagd

Din bokningskod har lagts till.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.