Den här sidan är gjord för nyare webbläsare. För bäst upplevelse, uppgradera din webbläsare till senaste version.

Clarion Hotel® The Hub Oslo ,  Norge

Se alla hotell i Oslo, Norge

Clarion Hotel® The Hub

Oslo,  Norge

Clarion Hotel The Hub har Oslos bästa läge och är granne med både Oslo S och Jernbanetorget. Njut av utsikten från restaurang Norda och bar Calmeyers Hage på 13:e våningen eller känn den urbana stämningen på Hub Bar på våning 1.

Clarion Hotel® The Hub 4 5
Omdöme från TripAdvisor  

Omdöme från TripAdvisor

4
1105 omdömen
4,5
Läge
4,5
Sovkvalitet
4
Service
4
Standard
4
Rum
4,5
Renlighet
5

Bra på alla sätt och vis

den 24 november 2022, , christianlarsson74

Perfekt läge i Oslo. Trevlig personal och fräscha rum. Riktigt skön säng med fantastiska kuddar. Frukosten bland de bästa jag upplevt i Oslo, dessutom rymlig/bra dimensionerad frukostrestaurang, det…

Perfekt läge i Oslo. Trevlig personal och fräscha rum. Riktigt skön säng med fantastiska kuddar. Frukosten bland de bästa jag upplevt i Oslo, dessutom rymlig/bra dimensionerad frukostrestaurang, det blev aldrig stökigt. Mkt bra mat till middag också.

Svar från ägaren

den 28 november 2022

Hej Christianlarsson74 Vad härligt att läsa om din upplevelse hos oss, och at du har upplevd din bästa frukost i Oslo. Det betyder så mycket för oss. Tusen tack! Jag hoppas vi sees nästa gång du besöker Oslo. Välkommen åter! Med Vänliga Hälsningar Andre Finstad Hotel Manager Clarion Hotel The Hub

Läs mer
3

Bra hotell med dålig ljudisolation

den 20 oktober 2022, Tromsø, Norge, Guhtege

Fint lite över genomsnittet fräscht 4* hotell med det du behöver på rummet med väldigt bra sängar, strykbräda och annat som skall ingå i ett lite bättre hotell. En liten designmiss på badet där dusche…

Fint lite över genomsnittet fräscht 4* hotell med det du behöver på rummet med väldigt bra sängar, strykbräda och annat som skall ingå i ett lite bättre hotell. En liten designmiss på badet där duschen lätt kan risikera att blöta ned handdukarna när man duschar. Matmässigt var middagen, en trerätters bankettmeny (bordsservering till större sällskap) riktigt bra och servicepersonalen passade gott på oss. Frukosten är buffébord och det var stort, kaotiskt med mycket folk då jag var där och man måste springa fram och tillbaka ganska långt till bordet. Lunchen var också i buffé och den varma maten var verkligen ingen höjdare med torrt sönderstekt kyckling och tråkigt kött trots tidig lunch men det kompenseras av att det finns mycket annat gott att välja på av andra kalla rätter, sallader mm. Så kommer vi till det som jag upplevde som verkligen negativt och som drar ned betyget från en klar fyra pluss till en stark trea. Allergimärkningen var en katastrof. Buffébordet där varmmaten var där var beskrivningen av vilka allergener som finns allra sist. Det vill säga följde du kön så anade du inte om maten du tog på tallriken innhöll det du inte tål. Det fick man liksom veta efter att man chansat och satt maten på tallriken. Överhuvudtaget så var det många små skyltar bland desserter och annan mat som saknades eller fallit ned på bordet och jag visste liksom inte vilken mat de hörde till. Så rena gissningsleken alltså. Ljudisolation. Jag bodde på jag tror 5 våningen och väcktes varje natt vid 5-tiden av vad jag tror kan varit elektroniska utvändiga metallpersienner (?) som brummade och lät oerhört störande när de drogs upp. När jag klarat att somna om så hörde jag två gäster som skulle med första fakir flyget tidigt på morgonen och stod och pratade engelska rätt utanför min dörr. Ljudet från gången hördes så tydligt precis som om de hadde stått inne i sovrummet vid sängen. Man hör också ljudet från trikken, spårvagnen, så välj ett rum mot innergård eller ännu högre upp eller, ännu bättre, ta med proppar till öronen ifall du är lättväckt.

Svar från ägaren

den 28 oktober 2022

Hej Guhtege, Tusen tack för din feedback. Så härligt att läsa om din upplevelse i banketten och at vår personal tog så godt hand om er, det gör oss riktig stolta! Jag vill också ge dig et stort tack för din tillbakamelding angående allergimärkningen. Det ska såklart alltid vara på plats på våra serveringar, och något vi ser på som allvarligt. Jag har delat din feedback med vår F&B avdeling så vi undviker att det inter sker igen. Tusen takk för at du valde oss, och hoppas vi sees nästa gång du besöker Oslo. Bästa hälsningar Andre Finstad Hotel Manager Clarion Hotel The Hub

Läs mer
5

Fantastisk frukost och mat

den 9 september 2022, Oslo, Norge, carhelena

Hotellets frukost och lunch är outstanding, mycket personal vilket gör det lätt att få kontakt vid behov. Sängarna är bekväma, servicen god och en mycket hög renlighet. Hotellet är relativt nyrustat…

Hotellets frukost och lunch är outstanding, mycket personal vilket gör det lätt att få kontakt vid behov. Sängarna är bekväma, servicen god och en mycket hög renlighet. Hotellet är relativt nyrustat med modern teknik som hissar utan knappar och en talande röst för navigering.

Svar från ägaren

den 12 september 2022

Hej Carhelena, Tusen tack for din trevliga review. Så härligt att läsa om din vistelse hos oss, och att du har blivit så omändertagen av vår personal. Detta gör oss så stolta. Tusen tack! Jag hoppas att vi sees igen nästa gång du besöker Oslo. Varma Hälsningar Andre Finstad

Läs mer
1

Undermålig vistelse - rekommenderar inte detta hotell

den 31 juli 2022, , p_hagberg

Tyvärr en undermålig upplevelse av hotellet som får mig att funderar på ett byte från Nordic Choice till Radisson framöver. Genom hela vistelsen kändes personalen trötta på gäster och hade en arroga…

Tyvärr en undermålig upplevelse av hotellet som får mig att funderar på ett byte från Nordic Choice till Radisson framöver. Genom hela vistelsen kändes personalen trötta på gäster och hade en arrogant/otrevlig attityd. Bortskämda med för mycket gäster kanske? Vid incheckning meddelade receptionisten att ifall vi önskade kontakt med receptionen var det ingen vits att ringa, dem hade ingen tid att svara i telefonen. Istället ombads jag att använda chattfunktionen via sms. Förstår poängen men amatörmässigt bemötande. Vi fick ett rum med en dörr som krånglade. Jag tog där med kontakt med receptionen, via sms, och efterfrågade ett rumsbyte. Det tog 20 minuter att få besked att jag ändå behövde gå ned till receptionen för att få hjälp, där kön va lång. Till saken hör att vi hade bokat bord på en populär restaurang som vi missade pga. 40 minuters krångel med att byta rum. Där rök det restaurangbesöket under vistelsen. Väl i nya rummet var skärmarna till sängbordslamporna trasiga och långa hårstrån välkomnade oss i sängen. Mindre trevligt. Efter middag gick jag upp med mina två söner(två lugna pojkar) till baren på våning 13. Klockan va 21:30. Efter någon minut kom en kille fram och mumlade att barn inte var välkomna när klockan närmar sig 22. Intressant att åldersinformationen till baren inte stod i välkomstinformationen, där det tydligt framgick att barn inte var välkomna till relaxen efter 19:00. Med andra ord, inte ett barnvänligt hotell om man faktiskt vill uppleva Oslo på dagtid och nyttja hotellets faciliteter på kvällstid. Två av tre dagar fick vi äta frukost i konferensavdelningen, vilket inte är 4 *. Vid utcheckning var bemötandet mer suckande än ett leende och frågan om vi hade haft en trevlig vistelse kom aldrig. Istället ifrågasattes varför jag inte checka ut via selfservice. Efter min upplevelse rekommenderar jag att boka annat hotell. Oavsett resande med eller utan barn.
Läs mer
4

Helt ok hotell med fantastisk frukost

den 21 juli 2022, Stockholm, Sverige, j0rgenma

Hotellet och rummet är helt ok. Lite trendigt modernt med digitala hissar och självbetjäning vid incheckning om man önskar. Poolen ganska liten och tyvärr lite för många plaskande barn. MEN FRUKOSTEN…

Hotellet och rummet är helt ok. Lite trendigt modernt med digitala hissar och självbetjäning vid incheckning om man önskar. Poolen ganska liten och tyvärr lite för många plaskande barn. MEN FRUKOSTEN!!! Den regerar. Här finns nästan allt och lite till. En kock som fixar omeletter och pannkakor. Frukter, bakverk, bröd o grönsaker. Saknade dock färskpressad jos annars bland den bästa buffén jag skådat.

Svar från ägaren

den 25 juli 2022

Hei Jørgen, Takk for fine ord om vår frokost. Det verdsetter vi utrolig høyt. Ferkspresset juice skal vi se nærmere på :) takk for tips. Ønsker deg en fortsatt fin Juli. Marianne Høybakk Hotel Manager

Läs mer

Få upp till 25% rabatt!

Nej tack!

Försök igen

Få upp till 25% rabatt!
Tack för att du anmälde dig!

Snart får du ett mejl med bra erbjudanden.

2.566.101.002 22
Bokningskod

Har du en bokningskod? Lägg till den här för att se tillgänglighet. Vill du boka med företagsavtal, bonuspoäng eller se medlemspriser: Logga in

Spara

Bokningskod måste anges

Valt rum

rum Ta bort rum

Lägg till rum
Bokningskod

Din bokningskod har lagts till.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.