Den här sidan är gjord för nyare webbläsare. För bäst upplevelse, uppgradera din webbläsare till senaste version.

Clarion Hotel® The Hub Oslo ,  Norge

Se alla hotell i Oslo, Norge

Clarion Hotel® The Hub

Oslo,  Norge

Clarion Hotel The Hub har Oslos bästa läge och är granne med både centralstationen Oslo S och Jernbanetorget. Här finns 810 moderna hotellrum, 22 mötesrum i olika storlekar, takåker och 3 unika bar- och restaurangkoncept.

Clarion Hotel® The Hub 3,5 5
Omdöme från TripAdvisor  

Omdöme från TripAdvisor

3,5
142 omdömen
4,5
Läge
4
Sovkvalitet
4
Service
4
Standard
4
Rum
4,5
Renlighet
5

Lyxhotell med bra læge men inte ljudisolerat

den 8 maj 2019, Karlstad, Sverige, Michael N

Jag fick ett relativt stort och fint rum med utsikt mot Jernbanetorget (hotellet ligger mycket bra till før kommunikationer). Tyværr ær inte fønstren så ljudisolerade, så framfør allt ljudet av de tun…

Jag fick ett relativt stort och fint rum med utsikt mot Jernbanetorget (hotellet ligger mycket bra till før kommunikationer). Tyværr ær inte fønstren så ljudisolerade, så framfør allt ljudet av de tunga spårvagnarna hørs tydligt. 55 tums TV på ruymmet med inbyggd webbradio och Youtube ær trevligt Frukosten ær mycket omfattande och god men serveras inte så længe som på andra lyxhotell på vardagsmorgnar.

Svar från ägaren

den 13 maj 2019

Hei Michael N Tusen takk for 5 stjerner! Dette setter vi virkelig pris på! Jeg takker for konstruktive tilbakemeldinger og kommer til å ta dette videre med mine kolleger. Du er selvfølgelig hjertlig velkommen tilbake til oss ved en senere annleding:)

Läs mer
2

Restaurang Norda

den 14 april 2019, , CarroSelberg

Vi var fyra vänner som skulle få en tasting-meny på den fina restaurangen Norda i hotellet The Hub. Vinpaketet var fantastiskt. När väl maten kom var den god men jag fick vänta 1,5 h på en blomkålsrät…

Vi var fyra vänner som skulle få en tasting-meny på den fina restaurangen Norda i hotellet The Hub. Vinpaketet var fantastiskt. När väl maten kom var den god men jag fick vänta 1,5 h på en blomkålsrätt... Försökte säga till tf kökschef om rätten men blev tillsagd av han att prata med vår servitör. Tråkigt när det är så fint och där man förväntar sig mat i tid...

Svar från ägaren

den 15 april 2019

Hei CarroSelberg! Tusen takk for din ærlige tilbakemelding, den er viktig for oss for å kunne bli bedre. Det er utrolig hyggelig å lese at vinpakken falt i smak og at maten var god. Jeg tar med meg hendelsen med blomkålsretten videre for å finne ut av hvor misforståelsen oppsto. Jeg forstår veldig godt at dette var kjedlig å oppleve. Håper uansett at vi får muligheten til ønske deg velkommen tilbake ved en senere anleding. Ønsker deg en riktig god påske:)

Läs mer
5

Perfekt centralt i Oslo

den 13 april 2019, , Navigate10841437270

Härligt boende ett stenkast från Oslo Centralstation. Helt suverän frukost som man med fördel ska ge lite extra tid. Vänligt bemötande vid incheckning. Utcheckning snabb och smidig. Rummet litet men h…

Härligt boende ett stenkast från Oslo Centralstation. Helt suverän frukost som man med fördel ska ge lite extra tid. Vänligt bemötande vid incheckning. Utcheckning snabb och smidig. Rummet litet men hade allt inkl. en riktigt skön säng.

Svar från ägaren

den 15 april 2019

Hei Navigate10841437270! Tusen takk for din tilbakemelding, det er så hyggelig å lese at du hadde en flott opplevelse her hos oss! Vi håper derfor at vi får muligheten til å se deg igjen ved en senere anledning :) Ønsker deg en riktig god påske!

Läs mer
1

Hotellet slarvade bort vår bokning

den 11 april 2019, , Martin W

Såg fram emot att bo på detta hotell och hade bokat rum i samband med att vi åkte med Dfds. Däremot hade hotellet missat att boka in ett rum så när vi skulle checka in på hotellet fick vi beskedet att…

Såg fram emot att bo på detta hotell och hade bokat rum i samband med att vi åkte med Dfds. Däremot hade hotellet missat att boka in ett rum så när vi skulle checka in på hotellet fick vi beskedet att vi inte hade något rum trots att vi hade bokat och betalat för ett superior-rum. På plats fick vi inte heller prata med någon manager utan fick bara konstaterat att det inte fanns några rum. Vi fick rum på ett annat hotell men det var ju inte det vi hade bokat. Vi hade verkligen sett fram emot att bo på detta hotell och vi är oerhört besvikna på bemötande och att man på ett sådant hotell kan slarva bort en bokning. Kommer aldrig mer bo på något hotell inom Clarion-kedjan överhuvudtaget.

Svar från ägaren

den 15 april 2019

Hei Martin W! Har veldig lyst til å høre mer om din opplevelse hos oss. Ta venligst kontakt med oss på cl.thehub@choice.no så vi får ordnet opp.

Läs mer
2

Kan bli bra, men mycket saknas

den 30 mars 2019, , JohannesDan

Overnattade 2 nätter på The Hub Oslo. Fina lokaler och design, men vad hjälper det när dom inte sätter gästen i fokus. Jag hängde en ”don’t disturb” på dörren ca kl 11. Skulle försöka att sova för att…

Overnattade 2 nätter på The Hub Oslo. Fina lokaler och design, men vad hjälper det när dom inte sätter gästen i fokus. Jag hängde en ”don’t disturb” på dörren ca kl 11. Skulle försöka att sova för att vara pigg på kvällens jobb, men när jag äntligen lyckades somna kom minibar killen och väckte mig efter 5 sömn för han ville kolla minibaren. Jag öppnade dörren och pointerade för honom att jag försöker faktiskt sova och därför har jag hängt lappen på dörren. Oförskämt sa han bara att det tar bara några sekunder. Lyckades inte somna efter detta. Han avspeglade generella servicen på hotellet. Otrevliga, men självklart lyckades man ibland att träffa trevligt personal. Det var mycket annat strul på hotellet, men detta var den mest irriterande grejen. Bilden: pockade upp denna från golvet. Min kollega fick annars ett rum som inte var städat. Låg använda näsdukar osv runt om i rummet... och en obäddad säng. Men kollegan fick självklart ett annat rum. Jag fick också byta rum för att det kom så mycket oljud från ventilationen. Om min vistelse var en vanlig vara, då ville jag självklart önskat ha pengarna tillbaka. Trodde att jag köpte en BMW men fick en Dacia. Såg bara framemot att lämna hotellet för att man blev så irriterad på hela hotellet till slut eftersom det var så mycket som strulade för oss. Visste inte att det bodde en så sur gubbe i mig 🙂

Svar från ägaren

den 31 mars 2019

Hei JohannesDan! Takk for at du har tatt deg tid til å skrive en tilbakemelding. Her ser jeg at vi ikke har klart å levere på det nivået vi ønsker. Ønsker gjerne at du sender meg en mail på cl.thehub@choice.no med flere detaljer.

Läs mer

Inte medlem? Få välkomstrabatt på upp till 25%

Inte medlem? Anmäl dig till vårt nyhetsbrev och ta emot vårt välkomsterbjudande på upp till 25% rabatt

Nej tack!

Försök igen

Inte medlem? Få välkomstrabatt på upp till 25%
Tack för att du anmälde dig!

Du får snart ett e-postmeddelande med bra erbjudanden

2.564.366.000 23
Bokningskod

Har du en bokningskod? Lägg till den här för att se tillgänglighet. Vill du boka med företagsavtal, bonuspoäng eller se medlemspriser: Logga in

Spara

Bokningskod måste anges

Valt rum

rum Ta bort rum

Lägg till rum
Bokningskoden är tillagd

Din bokningskod har lagts till.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.