Den här sidan är gjord för nyare webbläsare. För bäst upplevelse, uppgradera din webbläsare till senaste version.

Comfort Hotel® Xpress Stockholm Central Stockholm ,  Sverige

Se alla hotell i Stockholm, Sverige

Comfort Hotel® Xpress Stockholm Central

Stockholm,  Sverige

Comfort Hotel Xpress Stockholm Central erbjuder Stockholms mest centrala läge, runt hörnet från Stockholms centralstation. Härifrån har du gångavstånd till Stockholms utbud av restauranger, shopping, museer och klubbar. Vi är ett kontantfritt hotell.

Comfort Hotel® Xpress Stockholm Central 4 5
Omdöme från TripAdvisor  

Omdöme från TripAdvisor

4
2879 omdömen
5
Läge
4
Sovkvalitet
4
Service
4
Standard
3,5
Rum
4,5
Renlighet
2

Oengagerad personal

den 19 november 2022, Ulricehamn, Sverige, Turture

Bodde två nätter och meddelade första morgonen att tv’n var trasig. Receptionen lovade titta på det under dagen vilket inte skedde. Ny personal på kvällen som mycket lojt konstaterade att det inte gic…

Bodde två nätter och meddelade första morgonen att tv’n var trasig. Receptionen lovade titta på det under dagen vilket inte skedde. Ny personal på kvällen som mycket lojt konstaterade att det inte gick att få dit någon elektriker nu. Typ problemet var vårt inte deras.
Läs mer
3

Endast övernattning

den 18 november 2022, , Sightsee136911

Om du endast är ute efter övernattning fungerar hotellet utmärkt. Om du är ute efter socialt umgänge under din vistelse är det något sämre. eftersom du får betala extra för frukost kändes utbudet någo…

Om du endast är ute efter övernattning fungerar hotellet utmärkt. Om du är ute efter socialt umgänge under din vistelse är det något sämre. eftersom du får betala extra för frukost kändes utbudet något skralt

Svar från ägaren

den 18 november 2022

Vad tråkigt att höra att du inte är helt nöjd med din vistelse hos oss. Vi tar till oss och tackar för din feedback! Ha en fin dag! /Xpress Crew

Läs mer
3

besvikelse

den 13 oktober 2022, , konstantinos D

besvikelse , tjänsten var en besvikelse, personalen var oförskämd och inte alls vänlig, hotellet ligger bredvid centralstationen, rummet var rent utan många tillbehör och madrassen var gammal och i då…

besvikelse , tjänsten var en besvikelse, personalen var oförskämd och inte alls vänlig, hotellet ligger bredvid centralstationen, rummet var rent utan många tillbehör och madrassen var gammal och i dåligt skick.

Svar från ägaren

den 12 november 2022

Vad tråkigt att höra att du inte är helt nöjd med din vistelse hos oss. Vi tar till oss din feedback! Ha en fin dag! /Xpress Crew

Läs mer
2

Personal rules

den 10 oktober 2022, Umeå, Sverige, Ada-lovisa P

Var sjuk vid ankomsten, fick vänta 1.5 timme på incheck på en stol vid feber. Personalen skyllde på att en extrasäng fattades. Den fattades efter incheckningen med. Även om den var förbeställd och bet…

Var sjuk vid ankomsten, fick vänta 1.5 timme på incheck på en stol vid feber. Personalen skyllde på att en extrasäng fattades. Den fattades efter incheckningen med. Även om den var förbeställd och betald.Fyra övernattningar med samma handukar utan städning utan avdrag för att vi stannade fyra nätter, vi betalade samma pris som de som som en natt och rummet städades och fick nya handdukar varje natt. Det stod att man kunde fråga efter handukar i receptionen, vilket vi gjorde, men de hände inget. Etrasängen kom, efter två dagar skulle den tas bort. När vi påpekade detta, tyckte receptionisten att ”doesnt matter”. Jag sa att jag ställer ut den i gången då. En ganska ofräsch upplevelse. Så ”billigt” var det inte att man inte kunde få städning eller nya handukar för priset. Finns andra hotell i närheten med handukar i alla fall….

Svar från ägaren

den 12 november 2022

Det gör mig uppriktigt ledsen att höra om din upplevelse och jag vill tacka dig för att du tagit dig tid att dela med dig så att vi får en chans att följa upp detta. Det stämmer att vi bara städar rummen var fjärde dag men nya handdukar, lakan, toapapper etc. ska gå att hämta ut i receptionen precis när du vill, dygnet runt, utan extra kosnad. Det är tydligt att något brustit i den rutinen och jag är hemskt ledsen för det. Samma sak gällande extrasängen som skulle varit klar vid ankomst. Jag kan inte annat än be om ursäkt och lova att följa upp detta med rätt avdelning. Hör gärna av dig till hotellet direkt så kan vi se över möjligheterna till att kompensera dig. Ha en fin dag! /Beatrice, Xpress Crew

Läs mer
2

Ingen frukost att tala om.

den 20 september 2022, , F7228QXmariam

Frukosten kunde du köpa till, men den innehåller färdigpackat från kylen. Trist. De städar däremot inte mer än var fjärde dag, enligt egen utsago pga miljöskäl, men det handlar mer om att minska kostn…

Frukosten kunde du köpa till, men den innehåller färdigpackat från kylen. Trist. De städar däremot inte mer än var fjärde dag, enligt egen utsago pga miljöskäl, men det handlar mer om att minska kostnader. Annars hade de inte haft frukost i engångsförpackningar. En person skötte allt - incheckning, bar mm, så man fick vänta rätt länge.

Svar från ägaren

den 21 september 2022

Hejsan! Tack för din recension, det hjälper oss att bli bättre. Vi är ledsna att ditt besök inte levde upp till dina förväntningar, det här är hotellets concept som vi står för och vi har en väl beskrivning om det på våran hemsida. Ha en fortsatt trevlig dag! Med vänliga hälsningar. Xpress Crew!

Läs mer

Få upp till 25% rabatt!

Nej tack!

Försök igen

Få upp till 25% rabatt!
Tack för att du anmälde dig!

Snart får du ett mejl med bra erbjudanden.

2.564.413.004 26
Bokningskod

Har du en bokningskod? Lägg till den här för att se tillgänglighet. Vill du boka med företagsavtal, bonuspoäng eller se medlemspriser: Logga in

Spara

Bokningskod måste anges

Valt rum

rum Ta bort rum

Lägg till rum
Bokningskoden är tillagd

Din bokningskod har lagts till.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.