Den här sidan är gjord för nyare webbläsare. För bäst upplevelse, uppgradera din webbläsare till senaste version.
Se alla hotell i Stockholm, Sverige

Quality Hotel Nacka

Stockholm,  Sverige

Quality Hotel Nacka ligger 10 min från Slussen och ca 20 min från Stockholm city. Här bor du bra vare sig du reser med familjen eller i affärer och du tar dig lätt in till stan med både bil, tåg och buss. Vi erbjuder restaurang, bar och relaxavdelning.

Quality Hotel Nacka 4 5
Omdöme från TripAdvisor  
Quality Hotel Nacka

Välkommen till Quality Hotel Nacka! Har du några funderingar kring ditt besök? Vi hoppas att du hittar svaren här.

Kan jag parkera på/vid hotellet?

Självklart! Vi erbjuder kostnadsfri parkering. Parkeringstillstånd får du i receptionen.

Ingår frukost? Kan jag få frukost även om jag checkar ut tidigt?

Vi erbjuder en stor frukostbuffé, med många ekologiska alternativ, som är både god, nyttig och mättande. En riktig hotellfrukost helt enkelt. Frukosten ingår alltid i rumspriset. Meddela oss om du behöver checka ut tidigt så ordnar vi med "Early Bird-påsar" till de som vill ha frukost innan ordinarie öppettider.

Finns det wifi? / Kostar wifi något?

Alla våra hotellrum och allmänna utrymmen har gratis trådlöst internet. Hämta en inloggningskod i receptionen eller logga in med ditt Nordic Choice Club-medlemsnummer. Enklare kan det knappast bli.

Finns det gym och pool på hotellet?

Vi har en pool och ett gym fullt utrustat med maskiner för kondition och styrka, så ta med träningskläderna på resan eller konferensen. Inträde till gymmet, bastu och relaxavdelningen med pool är kostnadsfritt för alla våra hotellgäster.

Kan jag uppgradera mitt rum?

Ja, varför inte lyxa till din vistelse genom en uppgradering eller förboka något av våra VIP-paket. Vänligen kontakta oss så hjälper vi er att förgylla er vistelse hos oss! Du vet väl också att du kan boka olika tillval för att göra din vistelse extra bekväm. Alternativen dyker upp vid bokningstillfället och förbokas för bästa service. 

Finns det restaurang på hotellet?

I vårt Brasserie X möter nordiska råvaror fransk inspiration till fröjd för både gommen och ögat. Boka bord gär du enklast på +46 8 506 160 00.

Kan jag köpa snacks och dryck dygnet runt?

Om du skulle bli sugen på något gott under dagen, på kvällen eller natten så har vi ett brett utbud av snacks, lätta måltider, drycker och andra förnödenheter i Lounge 24 vid lobbyn. Med Lounge 24 kan du vara både sjusovare och nattuggla. Välkommen när som helst!

Finns det bagagerum?

Hotellet erbjuder ett bagagerum för förvaring av väskor innan och efter din vistelse.

Om jag har glömt tandborste, tandkräm eller något annat?

Fick du inte med dig allt när du packade? Ingen fara – i receptionen hittar du det mesta du kan behöva mot en mindre avgift; tandborste, tandkräm, rakhyvel, raklödder, sykit och badmössa. Vi har även en skoputsmaskin i vår lobby.

Stockholmskortet

I receptionen kan du köpa Stockholmskortet som bland annat ger dig fri entré till över 75 museer och attraktioner samt fria resor med Stockholms lokaltrafik.

Strykrum

I vår relaxavdelning finns ett strykrum som är tillgängligt för våra gäster.

In- och utcheckning

Incheckning från klockan 15.00
Utcheckning senast klockan 12.00

Öppettider

Frukost

Måndag - fredag: 06.30 - 09.30
Lördag - söndag: 07.30 - 10.30 

Restaurangen

Måndag - lördag: 17.00 - 22.30
Söndag och helgdagar: 18.00 - 22.00

Baren

Måndag - torsdag: 17.00 - 23.30
Fredag - lördag: 17.00 - 24.00
Söndag och helgdagar: 18.00 - 23.00

Gym och relax (Endast för hotellets gäster)

Alla dagar: 06.30 - 22.00

Våra faciliteter har varierande öppettider under sommarperioden och storhelger. Kontakta hotellet för aktuella öppettider.

2.420.112.000 24
Bokningskod

Har du en bokningskod? Lägg in den här för att göra en sökning. Vill du boka med företagsavtal eller bonuspoäng: Logga in på Min sida.

Spara

Bokningskod måste anges

Valt rum

rum Ta bort rum

Lägg till rum
Bokningskoden är tillagd

Bokningskoden är tillagd.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.