Den här sidan är gjord för nyare webbläsare. För bäst upplevelse, uppgradera din webbläsare till senaste version.
Se alla hotell i Stockholm, Sverige

Quality Hotel Nacka

Stockholm,  Sverige

Quality Hotel Nacka ligger 10 min från Slussen och ca 20 min från Stockholm city. Här bor du bra vare sig du reser med familjen eller i affärer och du tar dig lätt in till stan med både bil, tåg och buss. Vi erbjuder restaurang, bar och relaxavdelning.

Quality Hotel Nacka 4 5
Omdöme från TripAdvisor  
Quality Hotel Nacka

78% av våra gäster rekommenderar detta hotell

baserat på 393 gästomdömen.
3,5
Läge
4
Sovkvalitet
4
Service
3,5
Standard
4
Rum
4
Renlighet
3

För liten personalstyrka för att klara av ett fullbokat hotell

den 29 september 2016, Göteborg, Sverige, Lena42679

Vi var två vuxna och två barn, ålder 11 och 15 som bodde över helgen 23-24 sept 2016 i samband med ett idrottsevenemang. Barnen sov i bäddsoffa, vilket inte var särskilt bekvämt då det var en stor sk…

Vi var två vuxna och två barn, ålder 11 och 15 som bodde över helgen 23-24 sept 2016 i samband med ett idrottsevenemang. Barnen sov i bäddsoffa, vilket inte var särskilt bekvämt då det var en stor skarv mellan de två kuddarna som de skulle ligga på, också lite för smal bäddsoffa för att sova två i. Det var iskallt på rummet och fast vi satte reglaget på max i rummet blev det inte varmt i rummet. Under de tjocka täckena i sängen frös man dock inte utan det var mest när man satt och var i rummet som det upplevdes kallt. Värmen i badrummet, golvvärme, var det dock inget fel på. Stort, funktionellt rum. Hotellet var fullbokat och det var en stor konferens vilket gjorde att det var svårt att få bord i restaurangen på kvällen samt att väntetiderna för mat blev orimligt långa. Första kvällen väntade vi på bord och sedan tog det jättelång tid att få maten. Andra kvällen beställde vi room service men det tog ännu längre tid. Orimligt lång tid, närmare 2 timmar. Vi fick också gå ner och hämta maten själva då det var för få i personalen för att fixa detta. Klart begränsad meny i restaurangen, hade vunnit på några fler rätter. Frukosten på helgen öppnade först 7.30, vilket är alldeles för sent om man ska iväg på ett idrottsevenemang. Och då Quality erbjuder rabatter till idrottsföreningar bör man se över öppettiderna i frukosten på helgerna. Seg och otrevlig utcheckning (tror damen hette Sara) Som gäst är man totalt ointresserad av interna system och deras problem man vill bara checka ut snabbt och smidigt och bli trevligt bemött. Det levde inte den damen av.
Läs mer
5

Konferans

den 26 september 2016, Ljungby, 225szilardp

Mycket bra standard! Maten smakade bra och allt gick som det skulle. Personalen var duktiga och serviceinriktade. :) speciellt Madelene som stog i baren! Drickan är på ett bra pris och man får massa g…

Mycket bra standard! Maten smakade bra och allt gick som det skulle. Personalen var duktiga och serviceinriktade. :) speciellt Madelene som stog i baren! Drickan är på ett bra pris och man får massa go glass när man är på konferans.

Svar från ägaren

den 27 september 2016

Tack för din feedback och ditt fina omdöme. Vi önskar dig en fortsatt fin höst och hoppas på att snart se dig hos oss igen. Med vänliga hälsningar/Best regards, Camilla Sandström General Manager/CEO

Läs mer
2

Maten är under all kritik

den 25 september 2016, Sala, Sverige, 801evelyni

Personalen var väldig trevliga och rummen var bra. Däremot var vi väldig missnöjda med maten, båda för att det inte fanns något alternativ förutom vegetariskt till lunchen när man på förhand hade anmä…

Personalen var väldig trevliga och rummen var bra. Däremot var vi väldig missnöjda med maten, båda för att det inte fanns något alternativ förutom vegetariskt till lunchen när man på förhand hade anmält specialkost "ingen fisk". Maten var smaklös och samma mat serverades även vid flera tillfällen under våra tre dagar. Konferansevärdinnan var dock hur trevlig och hjälpsam som helst!

Svar från ägaren

den 27 september 2016

Tack för din feedback och ditt fina omdöme om våra medarbetare. Vi tar till oss av din feedback och hoppas att maten ska falla mer i smak vid nästa vistelse. Vi önskar dig en fortsatt fin höst och hoppas på att snart se dig hos oss igen. Med vänliga hälsningar/Best regards, Camilla Sandström General Manager/CEO

Läs mer
3

Bra hotell men ovan restaurangpersonal

den 23 september 2016, Boden, Sverige, Peter L

Bra trevligt hotell, fina rum. Sköna sängar. Men konferensmaten var inte bra....osalt, kokt potatis i 3 måltider i rad. Tråkig salladesbuffe och väldigt hög volym i lunch\frukost-salen. Bra kommunika…

Bra trevligt hotell, fina rum. Sköna sängar. Men konferensmaten var inte bra....osalt, kokt potatis i 3 måltider i rad. Tråkig salladesbuffe och väldigt hög volym i lunch\frukost-salen. Bra kommunikationer men något avsides.

Svar från ägaren

den 27 september 2016

Tack för du tagit dig tid att skriva ett omdöme om vårt hotell. Vi tar till oss av din feedback och hoppas att maten ska falla mer i smak vid nästa vistelse. Vi önskar dig en fortsatt fin höst och hoppas på att snart se dig hos oss igen. Med vänliga hälsningar/Best regards, Camilla Sandström General Manager/CEO

Läs mer
1

Konferensresa

den 22 september 2016, Stockholm, Sverige, jeanettej688

Tyvärr var utbudet av maten och kvalitén under all kritik. En huvudrätt vid lunchbuffen samt en vegetarisk. Lunchen serverades dessutom som kvällsmål och som lunch på nytt två dagar senare. Rummen kän…

Tyvärr var utbudet av maten och kvalitén under all kritik. En huvudrätt vid lunchbuffen samt en vegetarisk. Lunchen serverades dessutom som kvällsmål och som lunch på nytt två dagar senare. Rummen kändes okej men inte fräscha. Pågående byggnationer runtom.

Svar från ägaren

den 27 september 2016

Tack för du tagit dig tid att skriva ett omdöme om vårt hotell och det fina omdömet av våra medarbetare. Vi tar till oss av din feedback och hoppas hotellet möter dina förväntningar vid nästa vistelse. Vi önskar dig en fortsatt fin höst och hoppas på att snart se dig hos oss igen och tveka inte att höra av dig till oss direkt. Med vänliga hälsningar/Best regards, Camilla Sandström General Manager/CEO

Läs mer
2.370.124.000 28
Bokningskod

Har du en bokningskod? Lägg in den här för att göra en sökning. Vill du boka med företagsavtal eller bonuspoäng: Logga in på Min sida.

Spara
Bokningskod måste anges
Valt rum

rum Ta bort rum

Lägg till rum
Bokningskoden är tillagd

Bokningskoden är tillagd.

OK

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.