This site is protected by reCAPTCHA and the GooglePrivacy Policy and Terms of Service apply.
Varför kan jag inte se min hotellbokning i appen?
Kan jag få ett kvitto från en tidigare vistelse?
Hur avbokar jag en rumsbokning i appen?
Kan jag använda hotellets Service Station även om jag inte bokat direkt via choice.se?
Varför är det olika bokningsnummer i appen och på bokningsbekräftelsen?
Vilka villkor gäller för Nordic Choice Hotels app?
Hur lägger jag till kostnader från minbaren på notan?
Var i appen kan jag se medlemsperiod och när bonuspoäng löper ut?
Jag har flera bokningar i mitt namn – kan jag använda Service Station?
Kan jag betala extra kostnader vid utcheckning i Service Station?
Hur kopierar jag medlemsnumret i appen?
Vad kan jag använda chatten i appen till?
Hur uppdaterar jag personlig information i appen?
När och var i appen hittar jag restaurangkupongen jag får som medlem?
Många av våra hotell erbjuder mobilnyckel till rummen redan idag, och ännu fler jobbar för fullt för kunna stödja den tekniska lösningen. För hotellen innebär det att ändra eller byta ut alla dörrar, så du kan säkert föreställa dig att det tar lite tid. Vårt mål är att kunna erbjuda mobilnyckel på så många av våra hotell som möjligt, så håll ut lite till om just ditt favorithotell inte har det än.
Behöver du hjälp?
Vänligen fyll i meddelande-formuläret så att kan vi hantera ditt ärende. Du får svar inom 3 arbetsdagar.
Are you sure that you want to change language?
Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.