This site is protected by reCAPTCHA and the GooglePrivacy Policy and Terms of Service apply.
Varför kan jag inte se min hotellbokning i appen?
Kan jag få ett kvitto från en tidigare vistelse?
Hur avbokar jag en rumsbokning i appen?
Kan jag använda hotellets Service Station även om jag inte bokat direkt via choice.se?
Varför är det olika bokningsnummer i appen och på bokningsbekräftelsen?
Vilka villkor gäller för Nordic Choice Hotels app?
Hur lägger jag till kostnader från minbaren på notan?
Var i appen kan jag se medlemsperiod och när bonuspoäng löper ut?
Jag har flera bokningar i mitt namn – kan jag använda Service Station?
Kan jag betala extra kostnader vid utcheckning i Service Station?
Hur kopierar jag medlemsnumret i appen?
Vad kan jag använda chatten i appen till?
Har hotellet jag ska bo på mobilnyckel?
Hur uppdaterar jag personlig information i appen?
Kupongen levereras i appen efter incheckning, när du bor på ett av de många hotell som finns tillgängliga i appen. Du hittar kupongen på sidan för din aktuella bokning. Om du bor på ett hotell som inte finns i appen får du i stället en fysisk kupong vid incheckning. En kupong aktiveras för varje natt som du bor på hotellet. Oanvända kuponger utgår och försvinner från appen under natten. Det går inte att spara kuponger och använda flera på samma gång. För Apple-telefoner krävs minst iOS13 och iPhone 6 eller en nyare modell för att appen ska fungera.
Behöver du hjälp?
Vänligen fyll i meddelande-formuläret så att kan vi hantera ditt ärende. Du får svar inom 3 arbetsdagar.
Are you sure that you want to change language?
Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.