Den här sidan är gjord för nyare webbläsare. För bäst upplevelse, uppgradera din webbläsare till senaste version.

Vanliga frågor

Här har vi samlat de vanligaste frågorna om våra hotell, din reseupplevelse, bokning, tillgänglighet, Kundservice med mera. Du hittar svaren under respektive område nedan. Saknar du någon info, kontakta oss här.

Här hittar du svaret på de vanligaste frågorna

Du hittar svaren under respektive område nedan. 

 

Saknar du någon info, kontakta oss här


 Barn & familj

Vad kostar det för barn att övernatta?

Upp till 2 barn under 12 år bor gratis när de delar befintlig säng med föräldrarna. Lokala undantag kan förekomma. För bäddsoffa, extrasäng, pullmanskåp, schäslong eller dylikt tillkommer det en extra avgift/natt.

Vad kostar extrasäng?

Extrasäng kostar 250 SEK/vistelse på Comfort Hotel, Quality Hotel och Clarion Hotel samt 300 SEK/vistelse på Clarion Collection Hotels. Lokala undantag kan förekomma. Priserna på extrasängarna varierar på våra fristående hotell. Kontakta gärna hotellet eller Kundservice för exakt info om pris. Som extrasäng räknas: del i bäddsoffa, bäddfåtölj, bäddbar schäslong, sänglåda, pullmanskåp, väggsäng mm.

Finns det rum med en dörr emellan där barnen kan sova i det ena rummet?

Många av våra hotell har “connecting-rum” där det går att öppna en dörr mellan två rum. På vissa hotell tillkommer en avgift för bokning av rum med anslutande dörr. Kontakta hotellet eller Kundservice före bokning för mer information och bokning. 

Är det åldersgräns för att få bo på hotellen?

Ja. Minderårig (barn under 18 år) får inte checka in och/eller övernatta ensam utan föräldrar/målsman/annan myndig. Vissa av våra hotell har minimum åldersgräns vid t.ex. besök på spa, relaxavdelning eller gym. Se specifik information om ditt hotell och hotellets anläggningar och utbud för mer information. 

 

 HUVUDMENYN FÖR VANLIGA FRÅGOR


 

 Bokning och Betalning

Jag har inte fått min bokningsbekräftelse ännu. Vad ska jag göra? 

Om du bokar via telefon eller mail direkt via hotellet eller Kundservice, skickas bekräftelse ut via e-post eller sms efter genomförd bokning. Som Nordic Choice Club-medlem kan du se dina kommande bokningar via vår app ca 15 minuter efter slutförd bokning. Har du ytterligare frågor och behöver hjälp, kontakta Kundservice så hjälper vi dig vidare. 

Varför ser jag inte bokningen på Mina sida?

På Min sida kan du endast se de bokningar du gjort när du varit inloggad på vår hemsida. Bokningar du har gjort per telefon eller via andra bokningstjänster kommer inte att vara synliga här. 
Har du laddat ner Nordic Choice Hotels app kan du se alla bokningar där ditt Nordic Choice Club-medlemsnummer är inlagt vid bokningstillfället. OBS! Gäller ej om du bokat via en annan resesajt eller om hotellet inte finns med i appen.  

Vilka avbokningsregler gäller?

Avbokningsvillkor kan variera beroende på vilken typ av bokning du gör. Ta del av de exakta villkoren på din bokningsbekräftelse. Följande är de vanligaste pristyperna på vår hemsida/app:

  • Web Price Flex, Club Price, avtalspriser: Avbokningsbart till ankomstdagen kl 16.00 om inget annat uppges på bekräftelsen. För Nordic Choice Club-medlemmar tillämpas förmån om eventuell sen avbokning. Se förmånerna här.  
  • Web Price Prepaid och andra förhandsbetalda erbjudanden: Kan avbokas inom 24 timmar efter bokningstillfället. Kontakta Kundservice per telefon under ordinarie öppettider.
Jag ska delta på en kurs/konferens och har fått bokningskod men jag lyckas inte boka på er hemsida. Vad gör jag för fel? 

Har du fått en bokningskod från ett hotell kan du tyvärr inte använda den för att boka på vår sajt eller i vår app. Du behöver kontakta hotellet och boka rummet direkt via deras reception. 

Behöver jag som inloggad Nordic Choice Club-medlem lämna kortinformation som garanti för en bokning när jag bokar åt någon annan?  

Ja, ditt medlemskap är personligt och gäller endast för dina egna bokningar. Det innebär att när du i inloggat läge bokar rum åt någon annan så måste du uppge kortinformation som garanti för den bokningen. Kortinformationen är endast garanti och inga pengar dras om inte gästen uteblir från vistelsen utan att avboka rummet. Väljer du däremot pristypen “Web Price Prepaid” sker betalning direkt med det kort du angivit som garanti. 

Kan jag betala via faktura?

Nordic Choice Hotels har en minimigräns på 5000 SEK för fakturering. Undantag kan förekomma för specifika företagsavtal. Avgifter kan tillkomma. Det är ej möjligt att betala via faktura som privatperson.  

Kan jag betala med kontanter?

Största delen av våra hotell går under första kvartalet år 2018 över till att vara kontantfria. Om hotellet är kontantfritt kan du se på respektive hotells sida här på vår hemsida. För alla våra fantastiska medarbetare på våra hotell innebär det en säkrare arbetsplats då det minskar risken för rån och motverkar kriminell verksamhet. En snabb och smidig kortbetalning ger dessutom våra medarbetare mer tid över till att ta hand om våra gäster. För gäster och besökare innebär det en trygghet genom en snabb och säker betalning. Vi tar emot alla vanliga betal- och kreditkort. Kontakta oss om du har fler frågor.

Kan jag betala på förhand åt någon annan?

Du kan förhandsbetala ett rum genom att välja prisalternativet “Web Price Prepaid” vid bokning på vår hemsida. Har du en redan existerande bokning som du önskar stå för betalningen på kan du mejla din betalningsförfrågan till hotellet så återkommer de till dig med ett formulär du ska fylla i för att kunna betala. Det är viktigt att detta görs i god tid på förhand innan gästen påbörjar sin vistelse. 

Jag vill betala med mina bonuspoäng. Hur gör jag?

Se svaret och läs mer om Nordic Choice Club och bonuspoäng här. 

 

HUVUDMENYN FÖR VANLIGA FRÅGOR


 

Erbjudanden & kampanjer

Jag fick ett mail med ett rabatterbjudande. Hur bokar jag detta?

De allra flesta av våra erbjudanden som du mottar måste bokas direkt via länken i e-posten som du mottagit. Detta gäller speciellt erbjudanden som skickas ut i samband med nyhetsbrev från Nordic Choice Club och/eller personliga erbjudanden du har fått. Du kan också se aktuella erbjudanden samlade under Alla erbjudanden här

 

HUVUDMENYN FÖR VANLIGA FRÅGOR


 

Företag & avtal

Finns det några avtal för mig som reser mycket i tjänsten?

Vi har ett stort och bra utbud i Norden och Baltikum för dig som reser i tjänsten. Läs mer och ansök om företagsavtal med Nordic Choice Hotels här.

Jag har ett företagsavtal. Hur gör jag för att boka med rabatterat pris på hemsidan?
  • För dig som är Nordic Choice Club-medlem: Logga in på "Min sida" här på hemsidan. Är du inte medlem ännu kan du registrera dig på samma ställe.
  • Om du vill skapa en Webprofil (ej kopplat till individuella medlemsförmåner eller intjäning av poäng) kan du enkelt & gratis göra det här
  • Efter att du loggat in går du in på "Min Sida". Välj "Lägg till avtal". Här ska du lägga in ditt företagsid. 
  • Tryck sedan på pilen för att spara. 
  • För att kunna boka med dina avtalspriser behöver du nu bara logga ut och logga in igen så kommer du få fram avtalet när du söker hotell nästa gång. 

 

HUVUDMENYN FÖR VANLIGA FRÅGOR


 


Husdjur 

Kan jag ta med min hund till hotellet?

Ja! Vi på Nordic Choice Hotels älskar hundar. På nästan alla Comfort Hotel, Quality Hotel och Clarion Hotel finns ett antal rum avsedda för dig som reser med ditt sällskapsdjur. Ska du bo på något av våra fristående hotell behöver du kontakta hotellet direkt för att se deras regler kring sällskapsdjur. Däremot behöver alla hotell veta i förväg att du kommer med din hund så att ni får ett hundvänligt rum. Kontakta hotellet eller Kundservice innan du genomför en rumsbokning via hemsidan eller appen för att säkra att det finns rum tillgängliga specifikt för hund. Tillägget för att ta med hund på rummet är 250 SEK/NOK/DKK eller 25 EUR per vistelse. För ledarhund tas det inte ut något tillägg mot uppvisande av intyg.

Kan jag ta med andra husdjur än hund på rummet?

Det beror det på vilket djur du önskar ha med dig och vilka regler som gäller på hotellet i fråga. Kontakta det specifika hotellet för att få information om deras regler kring husdjur på hotellrummet. 

Kan jag boka ett hundtillåtet rum på hemsidan? 

Tyvärr inte. Varje hotell har ett begränsat antal rum där hundar och eventuellt andra djur är tillåtna och på grund av detta behöver du själv kontakta hotellet först innan bokning för att säkerställa att ett sådant rum finns tillgängligt.  Därefter kan du göra bokningen via vår hemsida eller app. 

 

HUVUDMENYN FÖR VANLIGA FRÅGOR


 

Idrottslag & föreningar

Går det att få billigare boende om vi är ett helt lag eller förening som ska resa nånstans?

Ja, vi älskar idrott och har speciella rabatterade priser för lag, föreningar och vid idrottsevenemang. Från bara 265 SEK per person kan ni bo på våra hotell under turneringen eller evenemanget. För dig som är med och hejar på har vi också speciella priser, då mellan 20-15% rabatt på standardpriset. Vår satsning på hotell för lag och föreningar kallas GoSportive och du hittar all information. priser och bokning här

 

HUVUDMENYN FÖR VANLIGA FRÅGOR


 

In- och utcheckning

Vilka in- och utcheckningstider gäller?
  • Generell tid för incheckning: Garanterat från kl. 15.00
  • Generell tid för utcheckning: Fram till kl. 12.00

Men, lokala avvikelser kan förekomma.

För att vara riktigt säker på när du kan checka in och ut, besök hotellets egen sida här på vår sajt. Här hittar du länkar till alla hotell

  • På våra Comfort Hotel har du alltid möjlighet till sen utcheckning (kl. 18.00) på söndagar vid överenskommelse med receptionen. 
  • Är du silver-, guld,- eller  platinummedlem i Nordic Choice Club kan du också ha möjlighet till kostnadsfri sen utcheckning/tidig incheckning. Detta måste avtalas med receptionen före eller vid ankomst. Här ser du vilka medlemsnivå som har denna fördel. För dig som inte har dessa förmåner i ditt medlemskap kan det tillkomma en extra avgift för servicen.
Hur sent kan man checka in? Behöver jag meddela om jag kommer sent?

Om du har garanterat ditt rum med kreditkort eller Nordic Choice Club-medlemsnummer så kan du checka in när du vill efter hotellets ordinarie incheckningstid. Meddela gärna om du tror att du kommer att ankomma väldigt sent (efter midnatt). Om du inte har lämnat garanti för ditt rum behöver du checka in före kl 16.00 på ankomstdagen. 

 

HUVUDMENYN FÖR VANLIGA FRÅGOR


 

 Jobb & karriär

Vilka karriärmöjligheter finns på Nordic Choice Hotels?

Inom Nordic Choice Hotels finns ett stort antal karriärmöjligheter. Du kan jobba på ett av våra över 190 hotell runtom i Norden och Baltikum eller på våra huvudkontor i Stockholm och Oslo. Alla lediga tjänster och mer om att jobba hos oss hittar du på vår karriärportal

 

   HUVUDMENYN FÖR VANLIGA FRÅGOR


 

Mat & dryck

Jag har matallergi, vad erbjuder hotellet för alternativ?

Vi gör vårt bästa för att tillgodose alla våra gästers behov och önskade dieter. Men, det är viktigt att kontakta hotellet på förhand för att säkra att de har möjlighet att tillgodose alla önskemål relaterat till specifik matallergi eller kost.

Ingår frukost alltid?

Frukostbuffé ingår på nästan alla våra hotell när du bokar rum här på vår sajt. För undantag och mer info om måltider, se detaljerad måltidsinfo i frågan nedan.  

Vilken mat ingår i rumspriset på hotellet?
  • Clarion Hotel: Frukost (Mot kostnad på Clarion Hotel Copenhagen Airport).         
  • Clarion Collection Hotel: Frukost, eftermiddagsfika - Afternoon Sweets, och Kvällens middag - Tonight’s Special. 
  • Comfort Hotel: Frukost (på Comfort Hotel Vesterbro ingår frukost när du bokar vissa rumstyper). 
  • Comfort Hotel Xpress: Ingen mat, Frukostpåse & enklare snacks kan köpas i hotellets Deli.
  • Quality Hotel: Frukost (Undantag: Quality Airport Hotel Dan, frukost mot extra kostnad).
  • Fristående hotell: Frukost inkluderat (Undantag: At Six & Hobo, här mot extra kostnad).
Vad betyder Early Bird-frukost?

Early Bird-frukost är en enklare variant av våra klassiska frukostbufféer. För att ge alla våra gäster en bra start på dagen så förbereder vi enkla frukostpåsar med t.ex. en smörgås, kaffe och juice som du kan plocka med dig från lobbyn när du behöver åka före frukostrestaurangen öppnat för dagen. Se öppettider på respektive hotells hemsida.  

HUVUDMENYN FÖR VANLIGA FRÅGOR


 Nordic Choice Club & Bonuspoäng

Hur mycket bonuspoäng får jag på min övernattning?

Du får 1 bonuspoäng per krona (SEK/NOK/DKK) du spenderar på vistelser i Sverige, Norge och Danmark. Bokning av vistelser i Finland och Baltikum ger 10 bonuspoäng per euro som du betalar för vistelsen. Bor du på hotellet i samband med ett arrangemang eller paketerbjudande där logi inte är specificerat får du 1000 bonuspoäng per natt. Hitta mer info i Medlemsvillkoren

Jag vill boka en vistelse med mina bonuspoäng men det finns endast rum tillgängliga med vanlig betalning. Varför? 

Alla hotell har reserverat ett begränsat antal Standard- och/eller Superiorrum som går att boka med bonuspoäng. Rumsbokning med övriga prisalternativ påverkas alltså inte av huruvida det finns bonusrum tillgängliga. Hotellet kan ha lediga rum till ordinarie pris även om bonusrummen är fullbokade. Vi rekommenderar alltid att du är ute i god tid när du vill boka bonusrum, särskilt i de mest populära destinationerna som Stockholm, Göteborg och Malmö.  

Får jag medlemsförmåner när jag bokar via en nätbaserad bokningssajt som Booking.com, Expedia.com, Hotels.com osv.?

Nej, du får inga bonuspoäng när du bokar från dessa sajter. Men, du får alla medlemsförmåner kopplade till din medlemsnivå oavsett hur och var du bokat. Läs mer om intjänande av bonuspoäng och våra villkor här.   

Kan jag och min partner dela medlemskap?

Nej, medlemskap i Nordic Choice Club är personligt och gäller enbart för en person. Två personer kan inte dela på ett medlemskap.  

Får jag bonuspoäng om jag bokar rum till någon annan?

Nej, medlemskap i Nordic Choice Club är personligt och gäller endast innehavaren av medlemskapet. Du måste alltså själv ha bott i rummet för att få bonuspoäng. 

Får jag bonuspoäng även vid så kallad "no show" - om jag inte bor över på vistelsen. 

Nej, du behöver checka in och bo i rummet för att få bonuspoängen. 

Kan jag boka rum åt andra med min medlemsrabatt (pristypen Club Price)?

Nej, medlemsrabatten är personlig och medlemsrabatten kan du bara få på det rum du själv bor på. 

Kan jag delbetala en vistelse med bonuspoäng?

Det är tyvärr inte möjligt att delbetala en vistelse med bonuspoäng. Du behöver ha tillräckligt med poäng för att täcka hela summan som krävs.
Läs mer om hur du kan använda dina poäng här

Kan jag boka två nätter i rad där den ena natten betalas med bonuspoäng och den andra natten med pengar?  

Ja, du kan kombinera en övernattning med bonuspoäng med en övernattning med vanlig betalning. Men, du behöver göra två separata bokningar. Boka natten du betalar med bonuspoäng först, därefter den du betalar som vanligt. 

Så här gör du:

1. En bokning där du bokar med dina bonuspoäng: Välj pristypen: "Betala med dina bonuspoäng" som blir synlig i inloggat läge.

2. Och en bokning där du väljer en annan pristyp (du kan fortfarande vara inloggad) och likadan rumstyp som i den andra bokningen. Du kan välja bland pistyperna som finns tillgängliga så länge de innebär betalning med pengar och ej med bonuspoäng.

3. När vistelserna är bokade kontaktar du hotellet och meddelar att du har gjort två bokningar som du vill ska kombineras.

Jag har inte fått bonuspoäng på en bokning jag gjorde via en erbjudandesida (tex Dubbla- eller Trippla bonuspoäng, med MasterCard osv). När registreras dessa poäng?

Kontrollera först att följande villkor uppfylls:

  • Har det gått 24 timmar efter att de ordinarie poängen kom in på din profil på Min sida?
    Har du bokat enligt erbjudandets villkor?
    Vilket registreringsdatum gällde för ditt erbjudande? Vissa erbjudanden registreras endast en gång per månad eller på ett specifikt datum. 

Om alla villkor har uppfyllts men dina poäng ändå inte har registrerats på din medlemsprofil, kontakta Kundservice

Hur fungerar restaurangkupongerna? 

Vid övernattning på Clarion Hotel®, Quality Hotel™ och våra fristående hotell i Sverige eller Finland får Nordic Choice Club-medlemmar en restaurangkupong. BLUE-medlemmar får: 35 kr eller 4 EUR. SILVER får 75 kr eller 8 EUR, GOLD och PLATINUM: 125 kr/13 EUR

Kupongen kan lösas in mot mat eller dryck i hotellrestaurangen (gäller ej sprit eller tobak). På Quality Hotel® kan kupongen också användas till ett urval av mat och dryck från Lounge 24. I Finland krävs samtidigt köp av måltid för att få nyttja kupongen för alkohol. Restaurangkupongerna är personliga och datummärkta och gäller endast under angivet datum. De kan inte ackumuleras eller lösas in till kontanter och det erbjuds ingen växel. På de Clarion Collection-hotell som finns inom Clarion Hotel® erhålls ingen restaurangkupong.

Får jag bonuspoäng på restaurangbesök på era hotellrestauranger? Och måste jag bo på hotellet för att få poängen?

Ja, du får bonuspoäng när du som övernattande gäst besöker en av våra hotellrestauranger på Clarion Hotel och Quality Hotel samt på våra fristående hotell i Norge och Danmark.

  • För att få poängen behöver du bo på hotellet samt sätta notan på rummet.
  • Poängen registreras vid utcheckning. Du får bonuspoäng på den delen som gäller mat, ej alkohol.
  • I Sverige och Finland får du restaurangkuponger på Clarion Hotel, Quality Hotel och på de fristående hotellen. Läs mer i frågan nedan. 
Jag har hög medlemsnivå i en annan hotellkedja, kan ni statusmatcha mig ifall jag går över till er kedja?

Vi erbjuder tyvärr inte statusmatch mot övriga hotellkedjor.

 

 

 HUVUDMENYN FÖR VANLIGA FRÅGOR


 Parkering 

Har hotellet parkering? Hur bokar jag parkering?

Information om hotellets parkering finner du på hotellets egen sida här på vår hemsida (under Vanliga frågor och/eller under Serviceutbud). Du hittar alla hotell här. På vissa av hotellen kan du förboka parkering, då kontaktar du hotellets reception eller bokar via de tillval du har möjlighet att köpa till när du genomfört en bokning. 

HUVUDMENYN FÖR VANLIGA FRÅGOR


 

Presentkort

Jag har tappat bort mitt presentkort. Kan ni ersätta det?

Vi ersätter tyvärr inte förlorade presentkort. 

Jag har ett presentkort på en fast summa. Hur bokar jag och vilka hotell kan jag boka?

Har du ett presentkort på ett fast belopp kan du använda det på alla våra hotell. Boka ditt rum direkt här på hemsidan eller via hotellet eller hos Kundservice. Se till att vistelsen i pristypen du bokar betalas först vid ankomst. Du kan inte välja pristyper med förhandsbetalning eller boka paket/kampanjer med presentkortet. 

Jag har ett presentkort som betalats med Nordic Choice Club-bonuspoäng och som har bokningskoden "LVERDI". Hur bokar jag och vilka hotell kan jag boka?

Kontakta Kundservice för bokning med detta presentkort. Här ser du en lista över bonuspriser per hotell. Bonusrumsbokning gäller en viss kvot av hotellets Standardrum per dag. Flertalet av våra hotell erbjuder även Superiorrum för bonusuttag i mån av plats och tillgänglighet mot ett extra tillägg av poäng.

Jag har ett presentkort med bokningskod "LGIFT", hur bokar jag och vilka hotell kan jag boka?

Kontakta Kundservice på telefon 0771 666 700 eller via e-post:  booking@choice.se för att boka med detta presentkort. Du kan boka rum på alla Clarion Hotel (inkl. Clarion Collection), Comfort Hotel och Quality Hotel. Detta presentkort gäller ej rum på våra fristående hotell. Bokning av rum med presentkort gäller en viss kvot av hotellets Standardrum per dag. 

Kan jag köpa ett presentkort med intjänade Nordic Choice Club-poäng?

Ja, det kan du. Fyll i formuläret här

Kan jag kombinera Nordic Choice Club-bonuspoäng med ett Be My Guest-presentkort?

Det går inte att kombinera Nordic Choice Club-bonuspoäng med betalning med presentkortet eller att köpa bonuspoäng. Kontakta Kundservice vid frågor om detta och andra betalningskombinationer.  

Kan jag ge bort ett Be My Guest-presentkort till någon?

Ja, det går alldeles utmärkt. Ett Be My Guest-presentkort är inte knuten till en viss person utan kan användas av vem som helst. 

 

HUVUDMENYN FÖR VANLIGA FRÅGOR


 

Prisgaranti 

Har ni prisgaranti?

Vi har prisgaranti för ett stort antal hotell när du bokar i Nordic Choice Hotels kanaler. Läs mer och se villkor samt hur du går tillväga här

 

 HUVUDMENYN FÖR VANLIGA FRÅGOR


Tillgänglighet

Hur bokar jag ett rum som är anpassat för funktionsnedsättning?

För att boka ett tillgänglighetsanpassat rum kontaktar du Kundservice eller hotellet direkt. Hotellen har ett begränsat antal rum som är tillgänglighetsanpassade.

Vilken typ av rum erbjuder ni?

De flesta av vår hotell har specifika rum som är anpassade för rörelseförhindrade. Kontakta hotellet eller Kundservice vid bokning för att försäkra dig om att det finns tillgänglighet. 

Vad gäller om jag har ledarhund eller ledsagare?

Du är varmt välkommen till oss! För ledarhund eller medföljande ledsagare i samma rum tas det inte ut något tillägg mot uppvisande av intyg.

Finns det allergivänliga rum?

De flesta av våra hotell har speciella rum anpassade för dig med allergier. Det är dock viktigt att du kontaktar hotellet före du bokar för att säkra att ett sådant rum finns tillgängligt. 

Jag är allergisk mot vissa livsmedel. Kan ni ordna specialkost?

Här kan du läsa mer om Mat & dryck på våra hotell. 

 

HUVUDMENYN FÖR VANLIGA FRÅGOR

 


 

Villkor

Vilka villkor gäller för mig som använder webbplatsen och/eller Nordic Choice Hotels app?

Här kan du läsa våra Användarvillkor för Nordic Choice Hotels webbplatser och app. I villkoren står tydligt beskrivet hur vi arbetar med våra digitala produkter och vad du godkänner när du använder dem. Det står bland annat om vad som gäller när du bokar rum åt dig själv eller andra samt avbokningsvillkor.  

Hur agerar Nordic Choice Hotels för att följa GDPR och var kan jag läsa om hur ni använder mina personuppgifter? 

Vi vill att du tryggt ska kunna använda våra tjänster och digitala produkter. I våra Allmänna villkor och Sekretesspolicy kan du läsa allt om hur vi samlar in, behandlar och sparar dina personliga uppgifter när du använder våra tjänster, till exempel hemsidan och vår app. Här finns även information om hur dina uppgifter används när vi gör marknadsföring, allt för att du ska kunna lita på att vi tar ansvar för att skydda dig och dina uppgifter. 

 

HUVUDMENYN FÖR VANLIGA FRÅGOR 

 

 

2.550.355.003 22
Bokningskod

Har du en bokningskod? Lägg till den här för att se tillgänglighet. Vill du boka med företagsavtal, bonuspoäng eller se medlemspriser: Logga in

Spara

Bokningskod måste anges

Valt rum

rum Ta bort rum

Lägg till rum
Bokningskoden är tillagd

Din bokningskod har lagts till.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.